Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Κεντρική σελίδα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΈΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ή ΌΧΙ; ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
 
Πολλοί άνθρωποι υποθέτουν ότι το να ζεις ένα χορτοφαγικο τρόπο ζωής αυτόματα σημαίνει ότι είσαι λεπτός και σε καλή υγεια. Ωστόσο, είναι εξίσου εύκολο να φας παραπάνω ή να επιλέξεις ανθυγιεινα τροφιμα δεδομένου ότι είναι μια συνηθισμένη διαιτα – διατροφη με κάποια διαφορετικά στοιχεία. Το να επιλέξετε να ακολουθήσετε μια χορτοφαγική διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια αν την εφαρμόσετε σωστά, αν τρώτε σωστά και υγιεινά μαγειρεμένα τα τροφιμα αλλά υπάρχουν ειδικά ζητήματα σε μια διατροφη αυτού του τύπου. Η εξάλειψη του κρέατος από τη διατροφή σας δεν εγγυάται την απώλεια βάρους. Πολλές τροφές είναι για χορτοφάγους αλλά μπορούν εξίσου να τη σαμποτάρουν. Τα πατατάκια, οι σοκολάτες και τα βουτυρωμένα ρολά είναι όλα χορτοφαγικά τρόφιμα αλλά μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικού βάρους εάν καταναλωθούν σε υπερβολικές ποσότητες.
 
 Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΕΙΣΤΕ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΙ Ή ΑΠΛΑ ΛΙΓΟ «ΓΕΜΑΤΟΙ»; ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΙΚΤΗ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΥΣ
 
Τα τελευταία χρόνια δεν πρέπει να γίνεται πλέον διάκριση για την υγεια ανάμεσα σε υπερβαρους και παχυσαρκους. Θα πρέπει απλώς να υπάρχουν κάποιες βαθμιδες παχυσαρκιας, σύμφωνα πάντα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγειας. Είναι πλέον θέμα υγειας και όχι ομορφιας και κομψότητας. Για να μπορέσει να καταλάβει κανείς αν είναι παχυσαρκος ή απλά λίγο «γεμάτος», δεν θα πρέπει να αρκεστεί μόνο στη ζυγαρια και στο μέτρημα των κιλων του. Θα πρέπει να βρει τον προσωπικο δεικτη της μαζας του σωματος του. Ο προσωπικος δεικτης μαζας σωματος είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την υγεια μας και δεν θα πρέπει να το παίρνουμε ελαφριά την καρδια. Πώς βρίσκουμε τον προσωπικο μας δεικτη μαζας σωματος; Αυτό γίνεται με το να διαιρέσει κανείς το βάρος του σε κιλα, με το υψος του σε μέτρα εις το τετράγωνο. Παράδειγμα για να βρείτε τον δικό σας δεικτη μαζας σωματος
 
 Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ – ΠΩΣ ΌΜΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ;
 
Μήπως ψάχνετε έναν τρόπο να βελτιώσετε την υγεια σας και να χασετε κιλα μαζί; Η απωλεια βαρους και η καλυτερη υγεια είναι μια φοβερή μάχη για τους περισσότερους ανθρώπους. Χρειάζεται να έχετε θέληση και ισχυρό κίνητρο για να πείσετε τον εαυτό σας να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα για μια καλυτερη υγεια. Ωστόσο, εδώ θα σας δώσουμε μερικούς απλούς τρόπους περπατηματος για να σας βοηθήσουν να έχετε καλυτερη υγεια, καλυτερη ψυχολογια και να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος σας με φυσικό τρόπο. Το πρώτο βήμα είναι να το πάρετε απόφαση Ξεκινήστε με μικρούς περιπάτους όποτε μπορείτε κάθε μέρα. Ακόμα κι αν έχετε μόνο 10 λεπτά, βγείτε και περπατήστε γύρω από το σπίτι ή το διαμέρισμά σας. Είναι σημαντικό να μην πιέζετε τον εαυτό σας τις πρώτες ημέρες ή εβδομάδες. Ορίστε μικρούς στόχους και προσπαθήστε να τους πετυχαίνετε κάθε μέρα.
 
 Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR 
 
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΑΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ – ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ;
 
Η κανελα είναι δυνατόν να κάνει καλό στην υγεια σας αν την προσθέτουμε συχνά στη διατροφη μας. Πολλοί μπορεί να μην το έχουν σκεφτεί ή ακούσει καν, αλλά αυτό ισχύει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η προσθήκη λίγης κανελας στην καθημερινή διατροφη μπορεί να συμβάλει στην υγεια όλου μας του σωματος καθώς και στη διαδικασία απώλειας του βάρους. Καθώς όλο και περισσότεροι υπέρβαροι άνθρωποι αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να σταθεροποιηθούν και να έχουν μακροχρόνια αποτελέσματα με αυτές τις δίαιτες της μόδας και τις εξαντλητικές καθημερινές προπονήσεις, αναζητούν φυσικές εναλλακτικές λύσεις που δεν έχουν τόσο αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα και στην απώλεια βάρους.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΑΣ ΌΤΑΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ Η ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ
 
Ο εγκεφαλος μας και η υγεια του είναι ότι πιο σημαντικό για μας. Από κει ξεκινούν όλα καθώς ο εγκεφαλος μας ελέγχει όλες τις λειτουργίες στο σωμα μας. Όμως διαπιστώνουμε πολύ συχνά πως η μνημη μας είναι μερικές φορές πιο μπερδεμένη από ότι φαίνεται. Ξεχνάμε μερικές φορές τόσο πολλές πληροφορίες που πανικοβαλλόμαστε, ή ξεχνάμε πράγματα πολύ γρήγορα, ή αφομοιώνουμε τις πληροφορίες με πολύ αργό ρυθμό. Τι πραγματικά συμβαίνει στον εγκεφαλο μας και πόσο επικίνδυνο είναι για την υγεια του αυτό; Ξεχνάμε σημαντικά πράγματα και θυμόμαστε ανοησίες τις περισσότερες φορές, Η μνήμη μας, μας προδίδει στη διάρκεια μιας εξέτασης ή μιας συνέντευξης, όπου το όνομα ενός συγκεκριμένου πράγματος μπορεί να υπαγορεύσει το μέλλον μας. Ακραίες περιπτώσεις όπως το Αλτσχάιμερ έχουν οδηγήσει κάποιον να χάνει την ταυτότητά του και να γίνεται ένας επισκέπτης στην ίδια του τη ζωή. Χειρότερες περιπτώσεις ασθενών, ξεχνούν ακόμη και ότι πεινάνε. Έτσι, επιστρέφοντας στην καθημερινή ζωή, γιατί ξεχνάμε πράγματα; Ποιοί είναι οι εξωτερικοί ή εσωτερικοί παράγοντες που μας οδηγούν να μπερδεύουμε τις αναμνήσεις μας;
 
 Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΠΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ - ΈΝΑΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΈΝΑΝ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ
 
Μια καλύτερη υγεια είναι κάτι που όλοι επιθυμούμε να έχουμε αν και είναι δύσκολο σήμερα. Ωστόσο, με μια πολυάσχολη ζωή, όπου όλοι πρέπει να χειριστούμε ένα αριθμό θεμάτων κάθε μέρα, μας βομβαρδίζουν συνεχώς από ιστορίες τρόμου επιδημιών της παχυσαρκιας και φαινόμενα της νευρικης ανορεξιας. Το αγχος και η αγωνια για τα καθημερινά μας ζητήματα μας οδηγούν σε ανθυγιεινό τρόπο ζωής. Στην πραγματικότητα, ένας υγιεινος τροπος ζωής και η διατήρηση του ιδανικου βαρους εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που διαφέρουν από το ένα άτομο στο άλλο.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η