Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Κεντρική σελίδα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ - ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΚΑΡΔΙΑ
 
Στην υγεια η καρδια είναι γνωστό ότι είναι το πιο σημαντικό οργανο του ανθρώπινου σώματος. Θα πρέπει να εργάζεται σε καλή κατάσταση όλο το χρόνο. Αυτό θα σας επιτρέψει να ζήσετε μια υγιή και μακρόβια ζωή. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για την υγεια σας να λάβετε αποτελεσματικά μέτρα για να αποτρέψετε τις καρδιακες παθησεις. Ένας από τους καλύτερους τρόπους να εμποδίσετε τις ασθένειες της καρδιας είναι να τρώτε υγιεινα τροφιμα. Υπάρχουν διάφορα τρόφιμα που μπορούν να καταναλώσετε για την προστασία της καρδιά σας από διάφορα προβλήματα. Εδώ, θα σας γνωστοποιήσουμε μερικά τρόφιμα που έχουν τη δυνατότητα να καταπολεμήσουν τις καρδιακές παθήσεις. Τρόφιμα για την καταπολέμηση καρδιακών ασθενειών:
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ, ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ
 
Στην υγεια μας η δυσκοιλιοτητα είναι ένα κοινό πρόβλημα. Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ότι η δυσκοιλιοτητα μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβληματα υγειας εάν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως. Τι ακριβώς είναι η δυσκοιλιότητα; Η δυσκοιλιότητα μπορεί να οριστεί ως ένα στάδιο όπου ο οργανισμός βιώνει λιγότερες εκκενώσεις του εντέρου από 3 φορές την εβδομάδα. Η δυσκοιλιότητα οδηγεί επίσης σε σκληρά, ξηρά και μικρότερα κόπρανα που επίσης, είναι δύσκολο να εξαλειφθούν. Μερικές φορές η δυσκοιλιότητα μπορεί να οδηγήσει σε οδυνηρές εκκενώσεις.
 
 Συγγραφέας: Βασιλική Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ; ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!
 
Ψάχνετε για μια καλυτερη υγεια μια πιο υγιεινη διαιτα – διατροφη; Αν ναι, τότε πρέπει να ρίξετε μια ματιά σε μερικά από τα οφέλη που μπορείτε να κερδίσετε αν επιλέξετε να ακολουθήσετε το πρόγραμμα μεσογειακής διατροφής. Αυτή η διαιτα - διατροφη ασχολείται με την κατανάλωση θρεπτικών προϊόντων. Πολλοί επιστήμονες διατροφής και διαιτολόγοι, πιστεύουν ότι η μεσογειακή διατροφή είναι σε θέση να σας παρέχει έναν υγιή τρόπο ζωής και σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο. Έτσι, εάν είστε πρόθυμοι να ακολουθήσετε αυτό το πρόγραμμα διατροφής, τότε ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πλεονεκτήματα αυτού του πλάνου
 
 Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ – ΠΟΙΑ ΕΙΔΗ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
 
Για την υγεια μας η πρακτική της υιοθέτησης μιας σωστής διατροφης βασισμένη σε χόρτα καταναλώνοντας προϊόντα όπως δημητριακά, φρούτα, σπόρους, λαχανικά, καρύδια, ξηροί καρποί και μανιτάρια ονομάζεται χορτοφαγία. Οι οπαδοί της χορτοφαγίας αποφεύγουν συνήθως το κρέας, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων όπως τα πουλερικά, το κόκκινο κρέας, καθώς και τα ψάρια, τα οστρακοειδή και το κυνήγι. Απέχουν επίσης και από προϊόντα που διατίθενται λόγω της σφαγής των ζώων, όπως η ζελατίνη και η πυτιά. Διαφορετικά είδη χορτοφαγίας. Όσοι θέλετε να γίνετε χορτοφάγοι, υπάρχουν διαθέσιμα διάφορα είδη χορτοφαγίας
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΒΙΤΑΜΙΝΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΥΓΙΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ – ΠΩΣ ΟΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ
 
Για την υγεια μας όλοι γνωρίζουμε ότι οι βιταμινες είναι ουσιαστικής σημασίας για την σωστή ανάπτυξη του οργανισμού μας. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς δεν κάνουν προσπάθειες να τις συμπεριλάβουν στην καθημερινή τους διατροφη για την προληψη ασθενειων. Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν μόνο το 30 τοις εκατό από το 70 τοις εκατό σε βιταμινες που απαιτείται σε καθημερινή βάση. Στο γρήγορο ρυθμό του σήμερα έχει καταστεί πραγματικά δύσκολο για τους ανθρώπους να τρώνε σωστά και να προσέχουν την ποσότητα των βιταμινων που προσλαμβάνει ο οργανισμος τους. Αυτό έχει αφήσει τους ανθρώπους χωρίς χρόνο να τραφούν με τα σωστά ή να διατηρήσουν μια διατροφή που μπορεί να τους βοηθήσει να κρατήσουν μια υγιεινή ζωή. Αυτός είναι επίσης, ένας λόγος που καταναλώνοντας πολυβιταμίνες έχει καταστεί αγαπημένο σπορ στους ανθρώπους για να διατηρήσουν την υγεία τους σε υψηλή απόδοση.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΖΗΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΤΣΙΓΑΡΟ – ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΥΓΕΙΑ
 
Για την υγεια σας εάν θέλετε να ζήσετε περισσότερο και να διάγετε μια πιο υγιη ζωη είναι σημαντικό να σταματήσετε το καπνισμα τώρα. Το καπνισμα είναι ζημιογόνο για την υγεια μας. Επίσης, αυτό είναι τυπωμένο στο πακέτο των τσιγάρων που αγοράζετε από την αγορά. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι κυρίως υγειας για να κόψετε το καπνισμα μια και για πάντα. Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι που θα πρέπει να μείνετε μακριά από το κάπνισμα. Το κάπνισμα μπορεί να οδηγήσει σε πολλές σοβαρές καρδιαγγειακές παθήσεις, συμπεριλαμβανομένων μειωμένη κυκλοφορία, καρδιακή προσβολή, στηθάγχη και εγκεφαλικό. Το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει καρκίνο του πνεύμονα. Τα τσιγάρα αποτελούνται από περισσότερα από τέσσερις χιλιάδες χημικές ενώσεις και πολυάριθμες τοξικές ουσίες που μπορούν να αποβούν μοιραίες για την υγεία μας.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η