Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Γνωρίστε την ωμοφαγια, καταναλώστε ωμα φρουτα και λαχανικα για μια πιο υγιεινη διατροφη που μπορεί να βοηθήσει την υγεια μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Βασιλική Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Αν έχετε σχεδιάσει για την υγεια σας να ακολουθήσετε την ωμοφαγια, τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι η ωμοφαγια περιλαμβάνει την κατανάλωση λαχανικών.

Επομένως, εάν επιθυμείτε να μάθετε τι είναι η ωμοφαγια, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει ότι αυτή η διαιτα καταναλώνει μόνο τα είδη διατροφης που είναι άψητα.

Οι χορτοφαγοι χωρίζονται σε διαφορετικές ομάδες, όπως οι «Γαλακτο-αυγο-χορτοφαγοι».

Οι άνθρωποι σε αυτή την ομάδα δεν τρώνε κρεας. Ωστόσο, καταναλώνουν γαλακτοκομικα προϊοντα και αυγα.



Από την άλλη πλευρά, η ωμοφαγια αποφεύγει την κατανάλωση ζωικών προϊόντων και προτιμά ωμα λαχανικα και φρουτα μόνο.
 

 

Η ωμοφαγία δίνει έμφαση στην κατανάλωση ωμών φρούτων, άψητα λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα και φύκια, μεταξύ άλλων προϊόντων.
Μπορεί να παρατηρήσετε ένα χορτοφάγο να καταναλώσει μπρόκολο, αφού το έχει μαγειρέψει στον ατμό.

Αλλά ένας ωμοφάγος θα φάει το μπρόκολο στην αρχική του μορφή.
 
 
Η κύρια ιδέα πίσω από την ωμοφαγία:
Σύμφωνα με την ωμοφαγία, τα ωμά τρόφιμα αποτελούνται από όλα τα απαραίτητα συστατικά που βοηθούν το σώμα μας να τα αφομοιώσει πλήρως.
 
Το μαγείρεμα καταστρέφει τα ένζυμα και επιπλέον αναγκάζει το σώμα να απελευθερώσει τα δικά του χωνευτικά ένζυμα. Αυτό οδηγεί σε δυσλειτουργική πέψη. Και συμβαίνει γιατί, είναι δύσκολο να χωνευτούν τα τρόφιμα και δεδομένου ότι παίρνει πολύ χρόνο, το σώμα μας καταλήγει να έχει χωνέψει τα μισά φαγητά.
 
Επομένως, υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες  εμποδίζουν το χωνευτικό σας σύστημά και προκαλούνται παραπάνω προβλήματα στα έντεραΟι άνθρωποι που τρώνε ωμά τρόφιμα είναι της άποψης ότι η διαδικασία μαγειρέματος σκοτώνει τα μέταλλα και τις βιταμίνες εάν το φαγητό θερμανθεί σε υψηλή φωτιά.
 
 
ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΖΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ:
ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ 25 ΛΙΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΩ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ



Μερικά από τα υγιεινά πλεονεκτήματα που μπορείτε να απολαύσετε με την κατανάλωση ωμών τροφών περιλαμβάνουν:
 
- Αυξήσεις ενεργειακών επιπέδων

- Να έχετε ένα υγιεινό και καθαρό δέρμα

- Βελτιώνεται η πέψη

- Χάνετε βάρος χωρίς μεγάλη προσπάθεια

- Ο κίνδυνος από τις καρδιακές παθήσεις δεν αυξάνεται
  
 
Για να ακολουθήσετε την ωμοφαγία μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα:
Φάτε πολλά γλυκά φρούτα
Σκεφτείτε να ακολουθήσετε την ωμοφαγική δίαιτα που αποτελείται από γλυκά φρούτα.
 
Τα φρούτα περιέχουν φυτικές ίνες που είναι διαλυτές στο νερό και έχουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Είναι πλούσια σε νερό και παρέχουν στο σώμα σας ζάχαρη που μπορεί να χωνευτεί πολύ εύκολα. Επομένως, αν καταναλώνετε πολλά γλυκά φρούτα, θα αποκτήσετε ένα καλλίγραμμο και υγιές σώμα.
 
 
Καταναλώστε πολλά λαχανικά
Μια καλά ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει πολλά πράσινα και φρέσκα λαχανικά.

Ως εκ τούτου, δοκιμάστε να καταναλώσετε
λαχανικά που είναι πλούσια σε μέταλλα. Παραδείγματα τέτοιων λαχανικών περιλαμβάνουν μαρούλια, ντομάτες, κολοκύθια. Καλύπτουν υψηλό ποσοστό μεταλλικών στοιχείων που είναι απαραίτητα για το σώμα σας να λειτουργήσει σωστά.
 
 
Να μην έχουν πολλά λιπαρά
Μια καλή διατροφή με ωμές τροφές πρέπει να περιλαμβάνει λίπη.
 
Ωστόσο, είναι σκόπιμο να καταναλώνετε αυτά τα λίπη σε περιορισμένες ποσότητες. Οι ξηροί καρποί και το αβοκάντο είναι υγιεινά για το σώμα σας σε ακατέργαστη μορφή και όχι όταν είναι μαγειρεμένα.

Εάν καταναλώσετε πολλές λιπαρές ουσίες, τότε αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την παρουσία ασθενειών, όπως
καρδιακές παθήσεις, η κατάθλιψη και αρθρίτιδα.
 
Το σώμα σας χρειάζεται ένα άριστο επίπεδο θρέψης και, επομένως, μια σημαντική μερίδα θερμίδων που καταναλώνετε θα πρέπει να προέρχεται από τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Μπορείτε επίσης να σκεφτείτε να συνδυάσετε αυτόν τον τύπο διατροφής με κάποια ελαφριά άσκηση, αν επιθυμείτε να χάσετε επιπλέον κιλά γρήγορα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Ένα χρήσιμο μυστικό για την καταπολέμηση της κακης χοληστερολης καταναλώνετε ελαιολαδο

- Οι καλύτερες τροφες για να δώσετε ωθηση στο μεταβολισμο σας για καλύτερη υγεια

- Πετρες στα νεφρα - Συμπτωματα και θεραπειες – Προτιμήστε την προληψη

- Αποφύγετε προβλήματα στην καρδια σας - Τροφιμα που πρέπει να τρώτε για να έχετε μια υγιη καρδια


 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η