Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 



 
Ομορφιά-Δίαιτα Ομορφια Διαιτα για όλους | Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
ΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΈΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΙΤΑΣ, ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Για την ομορφια μας και εφόσον οι συνθήκες της υγειας μας το επιτρέπουν, μπορούμε συχνά να λάβουμε δραστικά μέτρα προκειμένου να βελτιώσουμε την εξωτερική μας εμφάνιση. Μπορεί να έχουμε ήδη προσπαθήσει αρκετά και απλά να μην τα καταφέρνουμε με ήπιους τρόπους και μεθόδους. Παρακάτω είναι μερικοί μόνο από τους τρόπους που αρκετοί έχουν επιτύχει απολύτως καταπληκτικά και δραστικά αποτελέσματα απώλειας βάρους. Ρίξτε μια ματιά σε αυτά και αποφασίστε αν κάποιο μπορεί να είναι ο σωστός τρόπος για να ακολουθήσετε.
ΜΥΣΤΙΚΑ ΔΙΑΙΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΛΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΌΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ – ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΆΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
Για την ομορφια, την καλή διατροφη και τη σωστή διαιτα υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι σε όλο τον κόσμο που δουλεύουν για να μπορούμε να ρίξουμε τα παραπάνω κιλά και να τα διατηρήσουμε κιόλας. Πολλές φορές είναι απλά κάποιος τρόπος που δεν έτυχε να δούμε, τον εφαρμόζουν σε μια άλλη χώρα και δεν τον γνωρίζαμε. Κάποιες χώρες έχουν τις δικές τους μεθόδους και φαίνεται πως λειτουργούν. Αν ψάχνετε κάτι καινούργιο που πιθανό να μην έχετε δοκιμάσει ακόμα για να χάσετε ή για να διατηρήσετε τα κιλά σας, το καλύτερο θα ήταν να πάρετε μια ιδέα από το τι κάνουν στις παρακάτω χώρες:
ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ «ΛΙΩΣΕΤΕ» ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΑΣ
Για την ομορφια μας πάντα το παραπάνω λιπος στο σωμα μας παραμένει το μεγάλο πρόβλημα για την υγεια και την εμφάνισή μας. Το παραπάνω λιπος που έχουμε στο αίμα μας δημιουργείτε από την έλλειψη φυσικής άσκησης, το γρήγορο φαγητό και γενικότερα τις μη υγιεινές συνήθειες που συχνά έχουμε από τις «λιγούρες» που συχνά μας πιάνουν. Ο ιστός σε ανθρώπους που έχουν αυξημένο λίπος είναι ένα κιτρινωπό χρώμα σε διάφορα μέρη του σώματος. Παχαίνουν τα αρτηριακά τοιχώματα καθώς η νόσος εξελίσσεται και την οποία βοηθούν εκτός από το λίπος, παράλληλα το κάπνισμα και το αλκοόλ. Το αποτέλεσμα όλου αυτού είναι συνήθως καρδιαγγειακές παθήσεις που αποτελούν και την κύρια αιτία θανάτου στον κόσμο.
ΘΕΛΕΤΕ ΈΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΩΜΑ ΣΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ; ΑΠΛΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΈΝΑ ΣΩΣΤΟ ΠΛΑΝΟ – ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ
Για την ομορφια και την υγεια του σωματος σας δεν χρειάζεται απλά να ακολουθήσετε μια οποιαδήποτε διαιτα, ή να αρχίσετε να «χτυπιέστε» στο γυμναστηριο. Χρειάζεται να έχετε ένα καλά οργανωμένο πλάνο. Χρειάζεται οργάνωση και πειθαρχία στο να ακολουθήσετε όλα αυτά που έχετε οργανώσει. Υπάρχουν ελάχιστα που είναι πιο σημαντικά από το να φροντίσετε να βρίσκεστε σε ένα υγιές βάρος. Όταν έχετε να κάνετε με την απώλεια βάρους, ο καλύτερος τρόπος για να καθορίσετε την πρόοδό σας είναι να παρακολουθείτε την προγενέστερη και την μετέπειτα επιτυχία της.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΏΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ
Η γυμναστικη από μόνη της βοηθάει πολύ το σωμα μας να είναι πάντα όμορφο και οι μυς βοηθούν πολύ να «καίμε» όλες τις θερμίδες που παίρνουμε με τις τροφες. Αν γυμναζόμαστε συχνά και σωστά, ίσως δεν χρειάζεται να κάνουμε ποτέ διαιτα με τη στενή έννοια του όρου. Διατροφη, βέβαια, θα πρέπει πάντα να κάνουμε, καθώς μια σωστή διατροφή πάντα χρειάζεται για να διατηρήσουμε ένα όμορφο και υγιή σώμα.
ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΌΤΑΝ ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΓΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ - ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Για την ομορφια αλλά και την υγεια του οργανισμού μας είναι σημαντικό να δοκιμάζουμε διάφορα είδη διαιτας και διατροφης. Η νηστεία για λίγες μέρες κάθε μήνα χωρίς να καταναλώνουμε καθόλου στερεές τροφές αλλά μόνο υγρά μπορεί να βοηθήσει να νιώθουμε καλύτερα νου και σωμα. Η νηστεία του νερού μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό να κάψει τεράστιες ποσότητες λίπους μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, απαιτεί θάρρος και αποφασιστικότητα για να μπορέσετε να την κάνετε.
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΑ, ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΏΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΙΛΑ
Για την ομορφια του σωματος μας, οι σαλάτες και τα λαχανικά είναι ότι πρέπει για τη διατροφη μας, καθώς είναι χαμηλά σε θερμίδες και κάνουν και καλό στην υγεια μας. Το πρόβλημα είναι ότι όταν οι άνθρωποι σκέφτονται για σαλάτες, συχνά φαντάζονται ένα μάτσο από λαχανικά με όλα τα είδη των καρυκευμάτων επάνω. Σαλάτες πλούσιες σε σάλτσες και κρέατα μπορούν να προσθέσουν ένα μεγάλο αριθμό θερμίδων σε αυτές, μη καθιστώντας τες πλέον τη καλύτερη επιλογή σε μια διατροφή απώλειας βάρους.
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ: ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ
Οι φυτικες ινες αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα συστατικά στην καθημερινή μας διατροφη και διαιτα. Οι φυτικες ινες έχουν πολλές θετικές επιδράσεις στον οργανισμό μας, αλλά συνήθως δεν καταναλώνουμε πολλές. Συνήθως τρώμε πολύ λιγότερη ποσότητα από όση χρειαζόμαστε καθημερινά. Η συνιστώμενη ποσότητα φυτικών ινών στην καθημερινή μας διατροφη είναι 18 γραμμάρια την ημέρα και συνήθως δεν τη φτάνουμε καθώς δεν γνωρίζουμε πόσο σημαντικές είναι. Γιατί όμως είναι σημαντικές και ποιες τροφές περιέχουν φυτικές ίνες για να μπορέσουμε να τις αυξήσουμε;
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ
Τα σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας είναι σημαντικό να είναι υγιεινα για να διατηρήσετε την ομορφια, τη διαιτα και το σωμα σας στα επίπεδα που θέλετε. Μπορεί να τρώμε υγεινα και διαιτητικα πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, αλλά πόσο εύκολο είναι να διατηρήσουμε υγιεινά τα σνακ και γενικότερα όλα αυτά που τρώμε ενδιάμεσα από τα κυρίως γεύματα. Θα έχετε παρατηρήσει ότι εκεί κάνουμε οι περισσότεροι τα λάθη στη διατροφη μας. Εκεί είναι που χρειάζεται προσοχή για να μην πάρουμε βάρος ή για να μην προδώσουμε όλες τις προσπάθειες που κάνουμε για διαιτα και σωστή διατροφη.
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ «ΕΡΓΑΛΕΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΒΑΡΟΣ – ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΕΤΕ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΦΟΡΜΑ
Για την ομορφια μας το να διατηρήσουμε το σωστό βάρος στο σώμα μας, είναι το Α και το Ω. Βέβαια η διατήρηση του σωστού βάρους μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολη αν δεν έχετε στη ζωή σας τα σωστά «εργαλεία». Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος με μια σωστή διαιτα - διατροφη, ίσως γνωρίζετε πόσο δύσκολα μπορούν να γίνουν τα πράγματα. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα με την απώλεια ή τη διατήρηση του σωστού βάρους είναι ότι μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικά μοναχικό και δύσκολο ταξίδι. Εξαιτίας αυτού, πολλοί άνθρωποι τα παρατάνε λίγο πριν να είναι έτοιμοι να φτάσουν στην επιτυχία.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΈΝΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ, ΜΙΑΣ ΔΙΑΙΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΑΣ
Αμέσως μετά το καλοκαίρι, πολλοί αποφασίζουν να κάνουν διαιτα και να χάσουν βάρος για να βελτιώσουν την ομορφια τους. Δυστυχώς, πολλοί δεν έχουν ιδέα για το πώς να το κάνουν αυτό. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά προγράμματα αδυνατίσματος που κυκλοφορούν και πριν ξεκινήσετε κάποιο από αυτά θα πρέπει να ξέρετε βασικά πράγματα πρώτα. Για παράδειγμα, μπορεί να σας ενδιαφέρει ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος 6 εβδομάδων. Το πρόγραμμα αυτό υποστηρίζει να σας διδάξει πώς να χάσετε αρκετά κιλά σε λίγες εβδομάδες. Με το να αφιερώσετε χρόνο να κάνετε κάποια έρευνα πρώτα, μπορεί και να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και να αποφύγετε μια μεγάλη απογοήτευση.
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η