Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 




 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Θέλετε ένα ομορφο σωμα στα κιλά που χρειάζεται να είστε για την ομορφια και την υγεια σας; Απλά οργανωθείτε και ακολουθήστε ένα σωστό πλάνο – Δείτε πώς
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια και την υγεια του σωματος σας δεν χρειάζεται απλά να ακολουθήσετε μια οποιαδήποτε διαιτα, ή να αρχίσετε να «χτυπιέστε» στο γυμναστηριο. Χρειάζεται να έχετε ένα καλά οργανωμένο πλάνο. Χρειάζεται οργάνωση και πειθαρχία στο να ακολουθήσετε όλα αυτά που έχετε οργανώσει.

Υπάρχουν ελάχιστα που είναι πιο σημαντικά από το να φροντίσετε να βρίσκεστε σε ένα υγιές βάρος. Όταν έχετε να κάνετε με την απώλεια βάρους, ο καλύτερος τρόπος για να καθορίσετε την πρόοδό σας είναι να παρακολουθείτε την προγενέστερη και την μετέπειτα επιτυχία της. 


           

Οργανωθείτε
  

Κάντε μια έρευνα για αν δείτε τις δίαιτες που υπάρχουν και ποια ταιριάζει σε σας προσωπικά.

Διαβάστε μέσα στο διαδίκτυο όπου υπάρχουν όλες οι δίαιτες και οι πληροφορίες για αυτές. Δείτε ποια φαγητά σας αρέσουν, τον χρόνο που χρειάζεται να τρώτε, τις ποσότητες, ποιες τροφές δεν πρέπει να τρώτε και αν μπορείτε να τις στερηθείτε ή όχι.

Επιλέξτε μια δίαιτα – διατροφή που θα είναι στα μέτρα σας και θα είναι πρακτικά εφικτό να εφαρμόσετε, αλλιώς δεν γίνεται. Δείτε και τον παράγοντα τι κάνετε μετά που θα φτάσετε στα επιθυμητά κιλά, αν υπάρχει ένα πλάνο συντήρησης ή όχι, για να μην τα ξαναπάρετε.  


Καθορίστε τους στόχους σας  

Όταν πρόκειται για το αδυνάτισμα, θα πρέπει να έχετε μια σειρά από στόχους.


Θα πρέπει να σκεφτείτε ένα σχέδιο ή μια στρατηγική που μπορεί να σας πάει από το σημείο Α στο σημείο Β και ούτω καθεξής. Θα πρέπει να σκεφτείτε τί θέλετε από ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους. 


Ξεκινήστε και δείτε ποιο είναι το αρχικό βάρος και οι συνήθειές σας.

Προκειμένου να επιτύχετε, θα πρέπει να διερευνήσετε από πού ξεκινάτε για να προσδιορίσετε στο πού θέλετε να καταλήξετε και αν είναι αυτό εφικτό.

Μην βάζετε στόχους που είναι αδύνατο να πραγματοποιήσετε. Υπολογίστε πόσο ζυγίζετε, ποιά είναι η τρέχουσα διατροφή και το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης, αν υπάρχουν. Στη συνέχεια θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε το πού θέλετε να καταλήξετε. Αυτός είναι ο τρόπος που θα φτάσετε στο ιδανικό βάρος με τη σωστή δίαιτα - διατροφή, και μόνο έτσι μπορεί να προχωρήσει.  


Σημειώστε τα βήματα για την επίτευξη του στόχου σας   

Σκεφτείτε κάθε βήμα σαν ένα πραγματικό σκαλοπάτι μιας σκάλας.


Προχωράτε βήμα - βήμα κάθε φορά μέχρι να φτάσετε στην κορυφή. Θα πρέπει να έχετε την ίδια νοοτροπία όταν πρόκειται για την επίτευξη των στόχων σας για αδυνάτισμα.


Βάλτε ένα καθημερινό πρόγραμμα άσκησης

Ξεκινήστε σιγά-σιγά.


Προγραμματίστε καθημερινούς περιπάτους σε μέρη που σας αρέσουν. Ξεκινήστε κολύμπι, στη θάλασσα ή σε πισίνα. Κάντε διάδρομο στο σπίτι. Κάντε ποδήλατο σε μέρη που λατρεύετε. Διαβάστε μέσα στο διαδίκτυο πόσες θερμίδες χάνετε με το κάθε είδος άσκησης, και προσπαθήστε κάθε μέρα να κάνετε ακόμα και πέντε λεπτά παραπάνω. Μην ξεθεωθείτε γιατί πολύ σύντομα θα τα παρατήσετε και το σημαντικό είναι να αρχίσετε να κινήστε αν είχατε έως τώρα μια εντελώς καθιστική ζωή.    


Στη διατροφή σας, προσπαθήστε να μειώσετε τις θερμίδες ή τις ποσότητες που τρώτε   

Αλλάξτε το πιάτο που τρώτε και βάλτε ένα μικρότερο, ή προσπαθήστε να βάλετε όσα θα φάτε μέσα στο πιάτο σας και μην τρώτε από διάφορα πιάτα.


Μόνο έτσι θα μπορείτε να ελέγξετε τις ποσότητες που τρώτε. Μοιράστε το φαγητό σας σε μικρές ποσότητες και σε περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σιγά – σιγά θα αρχίσει να κλείνει το στομάχι σας και να χρειάζεται λιγότερο φαγητό.    


Προετοιμαστείτε και οργανωθείτε σωστά

Μόνο με σωστή οργάνωση δεν θα πεινάτε.


Θα πρέπει όταν πηγαίνετε για ψώνια να παίρνετε μόνο υγιεινές τροφές που είναι μέσα στο πλάνο δίαιτας και διατροφής σας. Έτσι, όταν πεινάτε και δεν θα βρίσκεται στο σπίτι σας ανθυγιεινές τροφές, και απλά δεν θα τις τρώτε. Πετάξτε οτιδήποτε έχει πολύ αλάτι και ζάχαρη, πατατάκια, γλυκά, έτοιμες τροφές. Αντικαταστήστε τα με φρούτα και λαχανικά. Αντί να φάτε λίγα πατατάκια όταν πεινάτε, κόψτε ένα αγγούρι ή ένα καρότο, φάτε ένα μήλο ή ένα πορτοκάλι ή οποιοδήποτε λαχανικό ή φρούτο της αρεσκείας σας.

Αντικαταστήστε τους έτοιμους χυμούς που έχουν ζάχαρη και συντηρητικά με φρέσκο χυμό που θα φτιάξετε εκείνη την ώρα.

Μην βαριέστε. Σκεφτείτε την όμορφη εικόνα του σώματός σας που θα έχετε αμέσως μετά την προσπάθεια αυτή, δείτε το ως ακόμα ένα σκαλοπάτι προς την επιτυχία σας και κάντε αυτό το βήμα.

Ετοιμάστε μικρά υγιεινά σνακ, σε μικρές μερίδες.

Κόψτε φρούτα σε μερίδες και έχετέ τα έτοιμα για όταν πεινάσετε ή για να τα πάρετε μαζί σας έξω. Βράστε 2-3 αυγά. Φτιάξτε μικρά σάντουιτς με μαύρο ψωμί, σολομό ή τόνο ή αυγό ή γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά, με λίγο ντομάτα ή λίγο μαρούλι, ή και λίγο αβοκάντο μέσα.

Θα κάνετε μόνο λίγα λεπτά, και θα τα έχετε έτοιμα κάθε φορά που θα πεινάτε ενδιάμεσα από τα γεύματα, οπότε δεν θα τρώτε τροφές που θα σας προσθέσουν πολλές θερμίδες και θα σας βγάλουν από το πλάνο σας.  


Καταγράψτε την πρόοδό σας 

Για την επίτευξη αυτών των στόχων θα πρέπει να τηρείτε αρχείο για πριν και μετά την δίαιτα-διατροφή που έχετε επιλέξει.

Καλό θα είναι να κρατάτε ένα καθημερινό ημερολόγιο με το τι τρώτε όλη μέρα, πόσο άσκηση κάνετε, πόσο νερό ήπιατε, πώς αισθάνεστε, πριν και μετά. Είναι ο μόνος τρόπος για να δείτε αν μπορείτε να ακολουθήσετε το πλάνο που έχετε κάνει, ποιες μέρες δεν μπορείτε να το ακολουθήσετε και τι συμβαίνει αυτές τις μέρες, για να μπορείτε να το διορθώσετε και να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε.

Γράψτε και τα κιλά που είστε κάθε βδομάδα.

Έτσι θα παρακολουθείτε οργανωμένα την πρόοδό σας και θα μπορείτε να βελτιωθείτε κάθε φορά που θα στραβοπατάτε και το αντίθετο. Θα συνεχίζετε την σωστή πορεία που έχετε πάρει, εφόσον βλέπετε πως λειτουργεί για σας. Βρείτε, λοιπόν, τι ακριβώς λειτουργεί για σας.   


Χρειάζεται πειθαρχία

Τίποτα δεν γίνεται χωρίς πειθαρχία.


Αν πείτε ξεκινώ σωστή διατροφή και δίαιτα, θα πρέπει να έχετε τη δύναμη να την ακολουθήσετε πιστά. Δεν θα πρέπει να κάνετε παρασπονδίες και να λιγοψυχείτε σε περιόδους πείνας με πίτσες, πατατάκια, τηγανιτά, χάμπουργκερ, σοκολάτες και γενικότερα γλυκά. Είναι δικαιολογία η πείνα, γιατί αν ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα και είτε οργανωμένοι, απλά δεν θα πεινάτε.

Θα πρέπει να έχετε δύναμη και να κάνετε τις σωστές επιλογές όταν σας πιάνουν οι «λιγούρες».


Έχετε στο μυαλό σας τον στόχο σας που δεν είναι άλλος από το σωστό βάρος που θέλετε να πετύχετε, για την υγεία του σώματός σας πάνω από όλα και φυσικά για την ομορφιά σας, που θα σας ανεβάσει και ψυχολογικά. Και ακόμα κι αν ξεφύγετε για μια στιγμή, απλά προχωρήστε παρακάτω και συνεχίστε το πλάνο σας. Σύντομα θα το έχετε σβήσει από τη μνήμη και από το σώμα σας.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Η καλύτερη ώρα της ημέρας για γυμναστική για να χάσετε ή για να διατηρήσετε το βάρος και την ομορφια σας με το να κάψετε περισσότερο λιπος

Πόσο σημαντική είναι η νηστεια όταν τρεφόμαστε μόνο με υγρά για την ομορφια του σωματος και την αποτοξίνωση του οργανισμού - Αξίζει τον κόπο για μένα;

Οι καλύτερες σαλατες για διαιτα, σωστή διατροφη ώστε να διατηρήσουμε ομορφο το σωμα μας στα σωστά κιλα

Φυτικες ινες: Βάλτε τις Φυτικες ινες στη διατροφη σας καθημερινά και θα δείτε πως ανάλογα την ποσότητα που καταναλώνετε δεν θα παίρνετε κιλα και θα χάσετε και αυτά που θέλετε

Τα καλύτερα υγιεινα σνακ για να μην πάρετε κιλά και να μπορείτε να διατηρήσετε την ομορφια, τη διαιτα και το σωμα σας στα επίπεδα που θέλετε

Τα καλύτερα «εργαλεία» για να έχετε πάντα το σωστό βάρος – Βάλτε τα σωστά πρόσωπα και πράγματα στη ζωή σας για να νιώθετε ομορφοι και να είστε πάντα σε φόρμα



           


 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η