Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ευεργετικά φρουτα για την ομορφια, τη διαιτα και την καλή σας διατροφη ενώ παράλληλα ενισχύετε τον οργανισμο σας – Ποια και πώς βοηθάνε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Όταν πρόκειται για την ομορφια, τη διαιτα και την υγιεινη διατροφη έχετε πολλές επιλογές. Πολλοί άνθρωποι όταν ακούνε ότι ορισμένες τροφες μπορούν να προωθήσουν την ομορφια τους και παράλληλα την απωλεια βαρους γίνονται λίγο επιφυλακτικοί.

Νομίζουν ότι πολλές από αυτές αντί να βοηθάνε στην απωλεια βαρους κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Ωστόσο, αυτό ισχύει με ορισμένα μόνο είδη τροφίμων.

Υπάρχουν συγκεκριμένα φρούτα που μπορούν να βοηθήσουν σε μια σωστή διαιτα-διατροφη για την απώλεια βάρους με υγιή τρόπο.





          


Τα φρούτα είναι μια ομάδα σούπερ τροφών
Επειδή κάνουν πολλών ειδών σπουδαία πράγματα στον οργανισμό.


Μπορούν να ελέγχουν το σάκχαρο στο αίμα. Μπορούν να ενισχύσουν την πέψη και να βελτιώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πολλά φρούτα είναι γνωστά για την αποτοξινωτική τους δράση.

Τα φρούτα είναι σπουδαία για την απώλεια βάρους δεδομένου ότι αποτελούν μέρος μιας φυσικής και υγιεινής διατροφής.



Μια κατηγορία φρούτων που μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος είναι τα εσπεριδοειδή

Δεν θα λάβετε τόσους πολλούς υδατάνθρακες από αυτή την ομάδα όπως από άλλες ομάδες φρούτων.


Φρούτα όπως
τα λεμόνια, πορτοκάλια, μανταρίνια, νεράτζι, γκρέιπφρουτ, περγαμόντο, κουμκουάτ εμπίπτουν σε αυτή την ομάδα. Αυτά τα εσπεριδοειδή βοηθάνε στην καλύτερη υγεία του εντέρου και στη καλύτερη αποτοξίνωση. Επίσης περιέχουν περισσότερο νερό για την πρόληψη της αφυδάτωσης και προωθούν την αποβολή τοξινών.

Επιπλέον βοηθάνε στην υγεία της καρδιάς.



Φρούτα με βάση το νερό είναι μια άλλη κατηγορία που θα πρέπει να εξετάσετε
Αυτά είναι φρούτα που είναι γεμάτα με νερό και καλούς υδατάνθρακες.

Σε αυτή την κατηγορία περιλαμβάνονται
τα καρπούζια, τα πεπόνια κλπ. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μείνετε ενυδατωμένοι, προωθούν την πέψη και προσφέρουν αρκετούς υδατάνθρακες για μια ενεργειακή ώθηση. Όπως πολλά άλλα είδη φρούτων, βοηθούν στην αποβολή τοξινών.


Φρούτα με πολλούς υδατάνθρακες είναι επίσης ένας καλός τρόπος για να χάσετε βάρος

Παρέχουν πολλή ενέργεια για την ενίσχυση της πέψης.


Φρούτα που ανήκουν στην κατηγορία αυτή είναι
τα μήλα, οι μπανάνες, τα αχλάδια, τα σύκα, τα σταφύλια και άλλα παρόμοια. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πολλά από αυτά συγκαταλέγονται ως σπουδαίες επιλογές για πρωινό.

Πολλά περιέχουν άφθονο νερό που προωθεί την αποτοξίνωση και αρκετή φυσική ζάχαρη μετά από αρκετές ώρες ύπνου.


Θα πρέπει να καταναλώνονται τακτικά για καλύτερα αποτελέσματα. Επίσης λειτουργούν καλύτερα μαζί με την κατηγορία αποξηραμένων φρούτων που αναλύεται παρακάτω.



Η κατηγορία αποξηραμένων φρούτων αποτελείται από φρούτα που έχουν αποξηρανθεί.

Είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες.


Αυτά τα φρούτα λειτουργούν αρκετά καλά για ορισμένα είδη καθώς αυξάνονται τα θρεπτικά συστατικά και τα οφέλη τους για την υγεία μετά την αποξήρανση. Μερικά από αυτά είναι
οι σταφίδες, τα δαμάσκηνα και οι χουρμάδες. Ο λόγος για τον οποίο λειτουργούν τόσο αποτελεσματικά με φρούτα πλούσια σε υδατάνθρακες είναι επειδή συμπληρώνουν τις διατροφικές ελλείψεις τους.


Με την κατανάλωση και των δύο κατηγοριών θα έχετε μια πιο ολοκληρωμένη διατροφή.


Επίσης μειώνουν τη χοληστερόλη και συμβάλλουν στην ικανότητα καύσης του σωματικού λίπους. Και ακριβώς όπως τα άλλα φρούτα, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθάνε στην αποτοξίνωση.


Είναι προφανές ότι τα φρούτα είναι απαραίτητα για ένα υγιές και ευεργετικό πρόγραμμα διατροφής.

Με την προσθήκη μερικών από τις κατηγορίες που περιγράφονται παραπάνω μπορείτε να ενισχύσετε όχι μόνο την υγεία και τη διατροφή αλλά και την ικανότητα απώλειας βάρους σας.

Συζητήστε με ένα γιατρό ή ένα διατροφολόγο πριν από την προσθήκη επιπλέον φρούτων για ένα επιτυχημένο αδυνάτισμα και μια πιο υγιεινή διατροφή.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς να αποφύγετε τη χαλάρωση του δέρματος στο σωμα σας κατά τη διάρκεια του αδυνατισματος για να μην χάσει τη λεία ομορφια του

-
Μήπως μετά από οποιαδήποτε διαιτα κι αν έχετε δοκιμάσει παίρνετε πίσω σχεδόν αμέσως τα κιλα που χάσατε;

-
Πώς να επιτύχετε σε μια διαιτα για την ομορφια σας σε ένα ταχύρυθμο πρόγραμμα αδυνατίσματος

Γιατί δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, ακόμα και αν κάνετε διαιτα και γυμνάζεστε αρκετά για την ομορφια σας;

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η