Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Φυτικες ινες: Βάλτε τις στη διατροφη σας καθημερινά και θα δείτε πως ανάλογα την ποσότητα που καταναλώνετε δεν θα παίρνετε κιλά και θα χάσετε και αυτά που θέλετε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 


Οι φυτικες ινες αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα συστατικά στην καθημερινή μας διατροφη και διαιτα. Οι φυτικες ινες έχουν πολλές θετικές επιδράσεις στον οργανισμό μας, αλλά συνήθως δεν καταναλώνουμε πολλές.

Συνήθως τρώμε πολύ λιγότερη ποσότητα από όση χρειαζόμαστε καθημερινά.

Η συνιστώμενη ποσότητα φυτικών ινών στην καθημερινή μας διατροφη είναι 18 γραμμάρια την ημέρα και συνήθως δεν τη φτάνουμε καθώς δεν γνωρίζουμε πόσο σημαντικές είναι.



Γιατί όμως είναι σημαντικές και ποιες τροφές περιέχουν φυτικές ίνες για να μπορέσουμε να τις αυξήσουμε
 

           

Οι φυτικές ίνες είναι σημαντικές γιατί: 

Αργούν περισσότερο να διασπαστούν οι τροφές που τις περιέχουν κατά τη διάρκεια της πέψης.  

Αυξάνουν τα φυσικά βακτήρια στο έντερο όπου είναι σημαντικά για να λειτουργήσει σωστά.  

Διευκολύνουν σημαντικά στην απορρόφηση των λιπών, της ζάχαρης, του σιδήρου και του ασβεστίου από τον οργανισμό μας.  

Απορροφούν τις τοξίνες που συσσωρεύονται στον οργανισμό μας από τις διαφορές τροφές και το νερό που καταναλώνουμε.  

Ελαττώνουν την όρεξη καθώς γεμίζουν το στομάχι μας πολύ εύκολα.
  


Πώς θα αυξήσετε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σας:  

Προτιμήστε τροφές ολικής άλεσης αντί για λευκά.
Ψωμί, μακαρόνια, πίτες από αλεύρι ολικής άλεσης. 

Προτιμήστε ρύζι καστανό, αναποφλοίωτο, μαύρο ή άγριο.
Αποφύγετε όσο μπορείτε το λευκό ρύζι.    

Να τρώτε όσα περισσότερα φρούτα και λαχανικά ωμά και με τη φλούδα τους.
Η φλούδα είναι που περιέχει τις περισσότερες φυτικές ίνες. Τα ωμά περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες. Να τα πλένετε πολύ καλά.

Προτιμήστε βιολογικά όσο μπορείτε.

Ένα ωραίο κόλπο είναι να τα βάλετε σε μια λεκάνη με νερό και μία – δυο κουταλιές βιολογικό ξίδι από μήλο για ένα τέταρτο, πριν τα καταναλώσετε.   

Προτιμήστε για το πρωινό σας δημητριακά με όσο το δυνατόν περισσότερες φυτικές ίνες και βρώμη.
Υπάρχουν πολλά δημητριακά ολικής άλεσης που μπορείτε να καταναλώσετε.     

Καταναλώστε ξηρούς καρπούς χωρίς αλάτι και αποξηραμένα φρούτα.   
Αποφύγετε ξηρούς καρπούς με αλάτι, και γλυκά σνακ.   

Μην βράζετε πολύ ώρα τα όσπρια.
Αν μπορείτε καταναλώστε τα και ωμά.   


Τροφές (ανά 100 γρ.) που περιέχουν φυτικές ίνες: 

Δημητριακά ολικής άλεσης 30γρ.  
Φασόλια ωμά 25γρ.  
Αποξηραμένα φρούτα 17γρ.  
Φακές ωμές 12γρ.,   Αρακάς 12γρ.  
Ζυμαρικά ολικής άλεσης 11,5γρ.  
Δημητριακά μούσλι χωρίς ζάχαρη 11,1γρ.    
Φιστίκια 9γρ.   
Αλεύρι ολικής άλεσης (100γρ) 9,5γρ.
Δημητριακά μούσλι με ζάχαρη 8,1γρ.   
Φακές βρασμένες 6γρ., Φασόλια βρασμένα 6γρ., Σπανάκι 6γρ., Καλαμπόκι 6γρ.  
Δημητριακά μούσλι με αποξηραμένα φρούτα 5,4γρ.   
Ψωμί ολικής άλεσης 5,1γρ.  
Ρύζι καστανό 3,8γρ.  
Μπανάνα 3,5γρ.    
Μαρούλι, ρόκα 3γρ., Μπρόκολο, φασολάκια 3γρ., Καρότα 3γρ., Αλεύρι λευκό (100γρ) 3γρ.    
Μήλο 2,5γρ.  
Αγγούρι 2γρ., Πατάτες ψητές με φλούδα 2γρ., Πορτοκάλι 2γρ., Φράουλες 2γρ., Βερίκοκα 2γρ.
Πατάτες ψητές χωρίς φλούδα 1γρ., Πατάτες βραστές 1γρ., Πουρές 1γρ.  


Προτιμήστε, λοιπόν, να καταναλώνετε περισσότερες φυτικές ίνες σε κάθε σας γεύμα καθημερινά, ώστε να νιώθετε το στομάχι σας πιο εύκολα γεμάτο, να μην πεινάτε γρήγορα και να κάνετε και καλό στον οργανισμό σας.

Προσπαθήστε σιγά-σιγά να αντικαταστήσετε τροφές που δεν περιέχουν τόσες πολλές φυτικές ίνες με εκείνες που περιέχουν περισσότερες. Όπως, ψωμί ολικής άλεσης αντί για λευκό ψωμί, μακαρόνια ολικής άλεσης, αντί για λευκά μακαρόνια, ρύζι καστανό αντί για λευκό ρύζι και ωμά ή ελαφρώς βρασμένα λαχανικά και όσπρια.

Κάντε ένα-ένα βήμα κάθε φορά και θα δείτε που η πείνα και οι λιγούρες σας θα μειωθούν αισθητά.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Τα καλύτερα υγιεινα σνακ για να μην πάρετε κιλά και να μπορείτε να διατηρήσετε την ομορφια, τη διαιτα και το σωμα σας στα επίπεδα που θέλετε

Τα καλύτερα «εργαλεία» για να έχετε πάντα το σωστό βάρος – Βάλτε τα σωστά πρόσωπα και πράγματα στη ζωή σας για να νιώθετε ομορφοι και να είστε πάντα σε φόρμα

Τί πρέπει να ξέρετε πριν από την έναρξη ενός προγράμματος αδυνατίσματος, μιας διαιτας για να βελτιώσετε την ομορφια σας

Μια χορτοφαγική διαιτα - διατροφη μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια και να αυξήσει την ομορφια σας με μειωμένο βάρος

Προτάσεις διαιτας και σωστής διατροφης με υγιεινές τροφες για να διατηρήσουμε την ομορφια και το σωμα μας σε καλή κατάσταση

Πώς θα ανατρέψουμε τη γηρανση της επιδερμιδας με τη συμβολή της θαυματουργής αλκαλικης διαιτας-διατροφης pH για την ομορφια μας


  
 



           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η