Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 




 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Η καλύτερη ώρα της ημέρας για γυμναστική για να χάσετε ή για να διατηρήσετε το βάρος και την ομορφια σας με το να κάψετε περισσότερο λιπος
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Τάσος Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η γυμναστικη από μόνη της βοηθάει πολύ το σωμα μας να είναι πάντα όμορφο και οι μυς βοηθούν πολύ να «καίμε» όλες τις θερμίδες που παίρνουμε με τις τροφες.

Αν γυμναζόμαστε συχνά και σωστά, ίσως δεν χρειάζεται να κάνουμε ποτέ διαιτα με τη στενή έννοια του όρου.

Διατροφη, βέβαια, θα πρέπει πάντα να κάνουμε, καθώς μια σωστή διατροφή πάντα χρειάζεται για να διατηρήσουμε ένα όμορφο και υγιή σώμα.

Με την πάροδο του χρόνου, αμφισβητήθηκε, πότε είναι καλύτερα να γυμναζόμαστε.

Το πρωί πριν από το πρωινό ή μετά το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Βρετανοί ερευνητές καταλήξανε σε μια απάντηση στο ερώτημα αυτό.
 



Πριν από το πρωινό γεύμα


Ακόμα κι αν επιλέξετε να πάτε στο γυμναστήριο ή να γυμναστείτε στο σπίτι, η καλύτερη ώρα της ημέρας για να χάσετε βάρος είναι να γυμναστείτε πριν από το πρωινό γεύμα.

Σύμφωνα με Βρετανούς η άσκηση πριν από το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι πιο αποτελεσματική από οποιαδήποτε άλλη στιγμή.

Δεν είναι μόνο ότι η εκγύμναση πριν από το πρωινό μειώνει το σωματικό βάρος, αλλά επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.  


Γιατί είναι καλή το πρωί;

Η άσκηση από μόνη της είναι καλή για την υγεία, αλλά αυτή που γίνεται το πρωί αναγκάζει το σώμα να στηριχτεί στην ενέργεια από το λίπος του σώματος.

Όταν οι άνθρωποι μιλούν για απώλεια βάρους, αυτό που θέλουν κυρίως είναι να ξεφορτωθούν το λίπος. Δέκα άνδρες επισκέφθηκαν το εργαστήριο του Ινστιτούτου Καρδιαγγειακής Επιστήμης και Ιατρικής και έλαβαν πρωινό κάθε φορά. Κατά την πρώτη επίσκεψη, οι άνδρες δεν έκαναν καμία άσκηση, τη δεύτερη έκαναν μια βόλτα για μια ώρα πριν από το πρωινό και κατά την τρίτη επίσκεψη έκαναν την ίδια προσπάθεια, μετά το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Εκείνοι που έφαγαν πρωινό μετά την άσκηση χρησιμοποίησαν περισσότερο από το 33% του σωματικού τους λίπους για να ασκηθούν, σύμφωνα με τη μελέτη. Ωστόσο, εκείνοι που δεν μπορούν να γυμναστούν πριν από το πρωινό δεν χρειάζεται να απελπίζονται επειδή μοιράζονται τα οφέλη που προκύπτουν σε σχέση με εκείνους που δεν κινούνται. 


Η μεγαλύτερη διαφορά είναι μεταξύ του να κάνουμε κάτι και να μην κάνουμε τίποτα.

Εάν αθληθείτε πριν από το πρωινό, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο.

Αλλά αν δεν μπορείτε να ασκηθείτε πριν από το πρωινό, μην απελπίζεστε, θα εξακολουθείτε να έχετε θετικά αποτελέσματα, μόνο που θα είναι βραδύτερα, αν και η διαδικασία είναι πιό αργή, το βάρος χάνεται με την άσκηση. 


Μην πιέζετε τον εαυτό σας σε κάτι που δεν μπορείτε να κάνετε.

Να θυμάστε ότι η πιο ευαίσθητη στιγμή για την καρδιά είναι το πρωί, ειδικά αν δεν έχετε πάρει πρωινό!

Αν ξεκινήσετε και σύντομα αρχίσουν οι ζαλάδες ή μια τάση για λιποθυμία, έστω και για λίγο, σταματήστε αμέσως την άσκηση. Γενικότερα υπάρχουν πολλές διαφορετικές μελέτες σχετικά με αυτό το θέμα.   


Υπάρχουν και άλλες μελέτες που αποδεικνύουν πως η καλύτερη στιγμή για να κάψετε λίπος είναι μετά το μεσημέρι.

Στην πραγματικότητα, η ρίζα αυτής της διαφοράς είναι το είδος του λίπους που καίγεται σε αυτά τα στάδια της ημέρας.

Όταν ασκείστε το πρωί, με άδειο στομάχι, καίτε ένα είδος λίπους και οι ερευνητές ειδήμονες αυτής της θεωρίας πιστεύουν ότι αυτό το λίπος είναι το καλύτερο για να απαλλαγείτε από το περιττό βάρος μόνιμα.

Από την άλλη πλευρά, μετά το μεσημέρι, καίγεται άλλο είδος λίπους και οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι και αυτό είναι σημαντικό. 


Ως εκ τούτου, έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να ασκηθείτε για να κάψετε πραγματικά το λίπος που σας ενοχλεί.

Ωστόσο, αν πραγματικά θέλετε να είστε σίγουροι και έχετε το χρόνο, μπορείτε να έχετε μια σύντομη άσκηση το πρωί και μία άλλη μετά το μεσημέρι ή απλά να βάλετε καθημερινά στη ζωή σας τη γυμναστική, ότι είδος κι αν σας αρέσει.  


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Πόσο σημαντική είναι η νηστεια όταν τρεφόμαστε μόνο με υγρά για την ομορφια του σωματος και την αποτοξίνωση του οργανισμού - Αξίζει τον κόπο για μένα;

Οι καλύτερες σαλατες για διαιτα, σωστή διατροφη ώστε να διατηρήσουμε ομορφο το σωμα μας στα σωστά κιλα

Φυτικες ινες: Βάλτε τις Φυτικες ινες στη διατροφη σας καθημερινά και θα δείτε πως ανάλογα την ποσότητα που καταναλώνετε δεν θα παίρνετε κιλα και θα χάσετε και αυτά που θέλετε

Τα καλύτερα υγιεινα σνακ για να μην πάρετε κιλά και να μπορείτε να διατηρήσετε την ομορφια, τη διαιτα και το σωμα σας στα επίπεδα που θέλετε

 

           

 

 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η