Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Οι καλύτερες τροφες για να δώσετε ωθηση στο μεταβολισμο σας για καλύτερη υγεια
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια σας το να διατηρείται ο μεταβολισμος του σώματος υγιής είναι πολύ σημαντικό και αυτό γιατί θα συντηρήσει την συνολική σας υγεια σε καλά επίπεδα.

Εάν έχετε έναν υποτονικό μεταβολισμο δεν θα μπορείτε να αισθάνεστε καλά.


Θα κουράζεστε εύκολα, το πρόσωπό σας θα εμφανίζεται θαμπό, το πεπτικό σας σύστημα δεν θα λειτουργεί σωστά και πολλά άλλα προβλήματα.


 
Είναι επιτακτική η ανάγκη να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας υγιή.
Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς και να χάσετε περιττο βαρος.
 


Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αναπτερωθεί ο μεταβολισμός σας.
Ο καλύτερος τρόπος είναι να διατηρήσετε μια υγιεινή διατροφή. Εδώ είναι ορισμένα τρόφιμα που μπορούν να ενισχύσουν τον μεταβολισμό σας:
 
- Πράσινο τσάι
Γνωστό επίσης ως το ρόφημα που κάνει θαύματα, το πράσινο τσάι είναι η κύρια πηγή των μονομερών κατεχίνων. Αυτή είναι μια υγιή κατεχίνη που λειτουργεί προς την επιτάχυνση του νευρικού συστήματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες.
 
- Γκρέιπφρουτ
Είναι επίσης γνωστό ως το σούπερ φρούτο καθώς είναι σε θέση να μειώσει τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα. Τα επίπεδα ινσουλίνης στην πραγματικότητα μπορούν να αποθηκεύσουν μεγάλη ποσότητα λίπους. Περιέχει επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες που βοηθάει τον οργανισμό να καίει πρόσθετες θερμίδες.
 

 
- Αμύγδαλα
Πρέπει να καταναλώνετε καλή ποσότητα αμύγδαλων. Κάνουν καλό στην καρδιά και είναι εξαιρετική πηγή των απαραίτητων λιπαρών οξέων. Παρόλο, που βοηθάνε στην επιτάχυνση του μεταβολισμού, δεν πρέπει να καταναλώσετε αρκετά, επειδή είναι υψηλά σε θερμίδες.
 
- Γιαούρτι
Το γιαούρτι είναι γεμάτο πρωτεΐνες που σας γεμίζει με ενέργεια. Θα πρέπει να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες από προβιοτικά γιαούρτια. Αυτό θα διατηρήσει το πεπτικό σας σύστημά υγιή και θα διατηρηθούν τα επίπεδα του μεταβολισμού σας.
 
- Καφέ
Ο καφές περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη. Αυτό σίγουρα θα σας δώσει μια ώθηση. Ωστόσο, χρειάζεται να αποφύγετε αυστηρά να πίνετε παραπάνω από 2 φλιτζάνια τη μέρα.
 
- Τσίλι
Το τσίλι είναι πλούσιο σε καψαικίνη. Αυτό διευκολύνει το σώμα σας να κάψει θερμίδες. Είναι επίσης υπεύθυνο για την επιτάχυνση του μεταβολισμού και του ρυθμού της καρδιάς.
 
- Γαλοπούλα
Η γαλοπούλα συνίσταται από άπαχες πρωτεΐνες. Αυτό βοηθά στο χτίσιμο των ατροφικών μυών στο σώμα και το οδηγεί στο να καίει θερμίδες και να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας.
 
- Σπανάκι
Η τακτική κατανάλωση σε σπανάκι θα σας κάνει υγιή. Είναι μια καταπληκτική πηγή μαγνησίου, καλίου, βιταμίνη C και σιδήρου. Αυτό θα βοηθήσει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας.
 
- Βρώμη
Το ανθρώπινο σώμα θέλει πολλή ώρα για να σπάσει τις ίνες της βρώμης που είναι διαλυτό σε λίπος. Αυτό διευκολύνει στη μείωση του επιπέδου ινσουλίνης του σώματος σας και επιταχύνει τον μεταβολισμό.
 
- Δημητριακά με γάλα σόγιας
Είναι πλούσιο σε ασβέστιο. Η πρόσληψη του γάλακτος σόγιας σίγουρα θα ενισχύσει το μεταβολισμό σας.
 
- Τα μήλα
Αυτά είναι τρόφιμα χαμηλών θερμίδων που διατηρούν τον μεταβολισμό σας υγιή.
- Φασόλια
Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και γεμάτα πρωτεΐνες, τα φασόλια σας κρατούν χορτάτους για μεγάλη διάρκεια, και το σώμα σας πρέπει να καίει επιπλέον θερμίδες, προκειμένου να χωνέψει αυτή το πλούσιο σε ίνες τρόφιμο.
 
- Κανέλα
Η κανέλα είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε ζωτικότητα σε ένα φλιτζάνι τσάι. Αυτό το μπαχαρικό είναι πραγματικά χρήσιμο στην τόνωση του μεταβολισμού σας και διατηρεί χαμηλά τα επίπεδα χοληστερόλης.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Πετρες στα νεφρα - Συμπτωματα και θεραπειες – Προτιμήστε την προληψη

-
Αποφύγετε προβλήματα στην καρδια σας - Τροφιμα που πρέπει να τρώτε για να έχετε μια υγιη καρδια

-
Δυσκοιλιοτητα, πως παρουσιάζεται, τι πρέπει να αποφεύγουμε και απλοί τρόποι για να την αντιμετωπίσουμε

-
Θέλετε μια υγιεινη διατροφη; Δοκιμάστε τη Μεσογειακη Διατροφη Τώρα και παρατείνετε τη ζωή σας!

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η