Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Θέλετε μια υγιεινη διατροφη; Δοκιμάστε τη Μεσογειακη Διατροφη Τώρα και παρατείνετε τη ζωή σας!
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Ψάχνετε για μια καλυτερη υγεια μια πιο υγιεινη διαιτα – διατροφη;

Αν ναι, τότε πρέπει να ρίξετε μια ματιά σε μερικά από τα οφέλη που μπορείτε να κερδίσετε αν επιλέξετε να ακολουθήσετε το πρόγραμμα μεσογειακής διατροφής.

Αυτή η διαιτα - διατροφη ασχολείται με την κατανάλωση θρεπτικών προϊόντων.

Πολλοί επιστήμονες διατροφής και διαιτολόγοι, πιστεύουν ότι η μεσογειακή διατροφή είναι σε θέση να σας παρέχει έναν υγιή τρόπο ζωής και σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο.  
 



Έτσι, εάν είστε πρόθυμοι να ακολουθήσετε αυτό το πρόγραμμα διατροφής, τότε ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πλεονεκτήματα αυτού του πλάνου:

 
1. Παρατείνετε τη ζωή σας με τη Μεσογειακή Διατροφή:
 
Τα τρόφιμα που καταναλώνετε ως μέρος της μεσογειακής διατροφής περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών.
 

 
Αυτά τα αντιοξειδωτικά μπορούν να εντοπιστούν σε ορισμένα από τα ποτά και τα τρόφιμα και να βοηθήσουν στην εξουδετέρωση της καταστροφικής ιδιότητας των οξειδωτικών ενώσεων που υπάρχουν στο σώμα μας. Τα οξειδωτικά δεν είναι παρά τα απόβλητα που συσσωρεύονται στο σώμα μας και προκαλούν βλάβη.

Όταν αυτά, συσσωρεύονται σε μεγάλες ποσότητες, ξεκινάει η γήρανση. Τα κύτταρα του σώματός μας δεν παραμένουν ελαστικά πια. Εκτός αυτού, τα όργανα επίσης επηρεάζονται, και δε λειτουργούν πολύ αποτελεσματικά.
 
Τα οξειδωτικά μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε ασθένειες όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης και η καρδιοπάθεια.

Ωστόσο, αν επιλέξετε τη μεσογειακή διατροφή θα καταλήξετε να τρώνε λαχανικά και φρούτα με τα γεύματά σας.

Δεδομένου ότι τα πράσινα και ωμά λαχανικά περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών, τείνουν να παρατείνουν τη ζωή σας.
 
 
2. Λιγότερες πιθανότητες να μολυνθείτε από τον καρκίνο:
 
Οι άνθρωποι που πάσχουν από καρκίνο έχουν περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νέοι.
 
Ωστόσο, μελέτες από ειδικούς, έχουν αποκαλύψει ότι αν ακολουθήσετε μια μεσογειακή διατροφή, τότε υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να μολυνθείτε από τον καρκίνο. Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής επιμένει στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, μπορείτε να αποφύγετε τον καρκίνο εύκολα.
 
Η μεσογειακή διατροφή περιέχει χαμηλή ποσότητα ζωικού λίπους.
Ως εκ τούτου, μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες να υποφέρετε από καρκίνο του παχέους εντέρου και του καρκίνου του μαστού.
 
 
3. Μειώστε τον κίνδυνο να νοσήσετε από υπέρταση και στεφανιαία νόσο:
 
Η μεσογειακή διατροφή είναι πολύ χρήσιμη στην αποφυγή ή ακόμη και μείωση των πιθανοτήτων να νοσήσετε από στεφανιαία νόσο και υπέρταση.
 
Η μεσογειακή διατροφή δεν χρησιμοποιεί κατεργασμένο αλάτι, και αφού καταναλώνετε ίνες σε μεγάλες ποσότητες, δεν θα υποφέρετε από κάποια από τις προαναφερθείσες ασθένειες.
 
 
Τα τρόφιμα που μπορείτε να καταναλώνετε
 
Αν έχετε αποφασίσει να ακολουθήσετε τη μεσογειακή διατροφή, τότε θυμηθείτε ότι θα πρέπει να καταναλώσετε περισσότερα φρέσκα φρούτα, ωμά λαχανικά, ξηρούς καρπούς, φασόλια, σπόρους, δημητριακά και ψωμί.
 
Το σώμα σας θα επωφεληθεί από τα μέταλλα και τις βιταμίνες που περιέχουν τα λαχανικά και τα φρούτα. Θα ωφεληθείτε επίσης από τα αντιοξειδωτικά που αποθηκεύονται στα παραπάνω τρόφιμα.
 
 
 
Η κύρια πηγή λιπαρών στη μεσογειακή διατροφή προέρχεται από την κατανάλωση ελαιόλαδου.
Το ελαιόλαδο περιέχει μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών και βιταμίνη Ε.

Μπορείτε επίσης να ετοιμάσετε διαφορετικά είδη λαχανικών, σάλτσες ντομάτας, σαλάτες και τηγανητά ψάρια χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο.
 
Συμπέρασμα: Αν θέλετε πραγματικά να επωφεληθείτε από τη μεσογειακή διατροφή, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε το πρόγραμμα με πολύ ικανοποίηση και αποφασιστικότητα.
 
Μπορεί να σας βοηθήσει να παρατείνετε τη ζωή σας, αφού έχετε κάθε ευκαιρία να συμπεριλάβετε θρεπτικά προϊόντα στο πλάνο τις διατροφής σας.
 
Τι περιμένετε, λοιπόν; Αξιοποιήστε στο έπακρο το συγκεκριμένο αυτό πρόγραμμα διατροφής.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Χορτοφαγια – Ποια είδη χορτοφαγιας υπάρχουν και πόσο καλή είναι για την υγεια μας

- Ο ρόλος των βιταμινών στη διατήρηση ενός υγιή οργανισμού – Πώς οι βιταμινες βοηθούν στην προληψη

- Ζήστε περισσότερα και καλυτερα χρονια διχως τσιγαρο – Σημαντικοί λόγοι για να το κόψετε

- Σημαντικοί κανόνες για την καταπολέμηση της παχυσαρκιας – Κάντε απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η