Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Κεντρική σελίδα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΈΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑ
 
Ολο και περισσότερα άτομα σε θέματα υγειας συνειδητοποιούν ότι έχουν δυσανεξια στη γλουτενη και πρέπει να αποφεύγουν τη κατανάλωση οποιωνδήποτε τροφιμων που την περιέχουν. Πολλοί αναγνωρίζουν την ανάγκη να σταματήσουν την κατανάλωση γλουτενης στη διατροφη τους για να μην έχουν πρόβλημα υγειας. Στην πραγματικότητα η κοιλιοκάκη, είναι μια εξουθενωτική αυτοάνοση παθηση του πεπτικου συστήματος, όπου μπορεί να είναι καταστροφική για πολλά άτομα όταν εμφανίζεται μια σοβαρή επίθεση. Η γλουτένη είναι μια φυσική πρωτεΐνη του σπόρου του σιταριού. Αυτή είναι που παρέχει ελαστικότητα στο ψωμί, στη ζύμη πίτσας και στα κέικ. Το ελαστικό συστατικό δίνει μορφή και αναπτύσσεται σε κάθε προϊόν δημητριακών σιταριού. Με τη πάροδο του χρόνου, πολλά άτομα μπορούν να αναπτύξουν δυσανεξία στο σιτάρι και αντιμετωπίζουν σοβαρά συμπτώματα ως αποτέλεσμα.
 
 Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ – ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ
 
Κάθε χρόνο σύμφωνα με την υγεια εκατοντάδες άνθρωποι πεθαίνουν από τροφικες και άλλες αλλεργιες. Πάνω από 30.000 σώζουν τη ζωή τους θεραπευόμενοι στις αίθουσες επειγόντων περιστατικών λόγω της αναφυλαξίας που προκαλείται στην υγεια τους από τα τρόφιμα. Από όλες τις αλλεργίες, η τροφική αλλεργία είναι μια από τις πιο συνήθεις, ενώ υπολογίζεται ότι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, 11 εκατομμύρια άνθρωποι πάσχουν από τροφικές αλλεργίες. Η κατάσταση στην υγεια μας αναπτύσσεται όταν το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος αποπροσανατολίζεται. Ως εκ τούτου, ξαφνικά βλέπει την υγεία μας και πιστεύει ότι οι αβλαβείς πρωτεΐνες των τροφίμων είναι, στην πραγματικότητα, «επιβλαβείς», και τις παρακινεί να επιτεθούν. Τι σημαίνει όταν έχτε μια αλλεργική αντίδραση μετά την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφίμων; Αυτό σημαίνει ότι το ανοσοποιητικό σας σύστημα ανταποκρίνεται στην ουσία που το σώμα αντιλαμβάνεται ως επιβλαβές αλλεργιογόνο.
 
 Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ
 
Η τριχοπτωση σχεδόν πάντα δείχνει προβλήματα υγειας που δεν έχετε αντιληφθεί και ήρθε η ώρα να αντιληφθείτε. Υπάρχει περίπτωση να έχετε έλλειψη σε βασικές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, γεγονός που δεν είναι και τόσο καλό για τη συνολική σας υγεια. Αν φοβάστε να χτενίσετε τα μαλλια σας, τότε σίγουρα φοβάστε ότι τα χάνετε. Υπάρχουν πολλά περιστατικά που θα έπρεπε να αισθάνεστε ανήσυχοι για το χάσιμο των μαλλιών σας. Όταν, βλέπετε τρίχες κάθε φορά που χτενίζετε τα μαλλιά σας, τα πλένετε ή τα βρίσκετε στην πετσέτα χρειάζεται να πάρετε μέτρα κατά τις τριχόπτωσης και να εξετάσετε τι ακριβώς είναι αυτό που φταίει στην υγεια σας και συμβαίνει κάτι τέτοιο ώστε να το προλάβετε στην αρχή του.Το άγχος μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντα για την πτώση των μαλλιών σας Αν δεν είναι ο κυριότερος, σίγουρα όμως θα χειροτερεύσει το πρόβλημα. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για να διατηρήσετε τα μαλλιά σας σε υγιή κατάσταση. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να το κάνετε αυτό. Πρώτον και κύριων, πρέπει να επικεντρωθείτε σε μια διατροφή που θα διατηρήσει τα μαλλιά σας υγιή.
 
 Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΈΝΑΣ ΈΞΥΠΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΣΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
 
Σύμφωνα με την υγεια το σωμα μας παράγει πολύ λίγες βιταμινες. Οι περισσότερες βιταμινες ουσιώδους σημασίας για την υγεια του σωματος μας προέρχονται από τα τροφιμα που καταναλώνουμε στην καθημερινή μας ζωή. Οι βιταμινες αποτελούν ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του σώματός μας και χρειάζεται να αναπληρωθούν τακτικά προκειμένου να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία όλων των οργάνων του σώματός μας. Ας ασχοληθούμε με όλες αυτές τις διαθέσιμες ποικιλίες βιταμινών και γνωρίστε τον ρόλο τους στην παροχή θρεπτικών συστατικών στο ανθρώπινο σώμα. Όπως είναι γνωστό ότι είναι απαραίτητο να ασκήστε τακτικά προκειμένου να έχετε ένα υγιές σώμα, είναι εξίσου απαραίτητο να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή προκειμένου να επωφεληθείτε από αυτήν για να είναι επιτυχημένο το είδος της άσκησης που επιλέγετε. Προκειμένου να είστε υγιής, είναι απαραίτητο να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή τακτικά ή σε μόνιμη βάση.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ;
 
Ο Βελονισμος είναι μία κινεζικη ενεργειακη θεραπεια, όπου έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα εδώ και περίπου 5000 χρόνια για την υγεια μας. Στη δύση, πολλοί τώρα έχουν αρχίσει να τον ανακαλύπτουν, αν και σε πολλές χώρες είναι ευρέως διαδεδομένος και χρησιμοποιείται πολύ συχνά και από γιατρους της κλασσικης ιατρικης στο χώρο της υγειας. Ο βελονισμος ή βελονοθεραπεια αναπτύχθηκε από τους πρώτους ταοϊστες. Βασίζεται σε ένα σύστημα που αφορά τους μεσημβρινους του σώματος. Εκτός από την Κινα και με το πέρασμα των χρόνων έχουν ήδη γίνει πολλές μελέτες και από δυτικούς ερευνητες για τον τρόπο που δουλεύει ο βελονισμος. Ας μάθουμε με ποιόν τρόπο δουλεύει λοιπόν ο βελονισμος και πώς μπορεί να μας βοηθήσει. Η ενέργεια τσι και οι μεσημβρινοί Το ανθρώπινο σώμα έχει απόλυτη ανάγκη από ελεύθερη ροή ενέργειας και ισορροπίας. Το κάθε σώμα έχει 12 μεσημβρινούς, μέσα από τους οποίους κυκλοφορεί η ενέργεια τσι. Για να καταφέρει το σώμα όλη αυτήν την ελεύθερη ροή ενέργειας και την ισορροπία, οι μεσημβρινοί του δεν θα πρέπει να είναι «μπλοκαρισμένοι». Ο βελονιστής κατευθύνει τη ροή της ενέργειας μέσα στο σώμα.
 
 Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ - ΈΝΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ
 
Μπορούμε να κάνουμε αμέτρητους συνδυασμούς διατροφής, αλλά ποιος είναι πραγματικά ο καλύτερος για την υγεια μας; Ο πιο αποτελεσματικός συνδυασμός τροφίμων για την απώλεια βάρους απέχει πολύ από αυτό που συνηθίζαμε όλοι να γνωρίζουμε από την παιδική ηλικία μας. Τα κλασσικά γεύματα όπως η μπριζόλα με πατάτες ή η ομελέτα έχουν αποδειχθεί ότι μας παχαίνουν και μας κάνουν λιγότερο υγιείς. Παρακάτω είναι μερικές βασικές αρχές συνδυασμού τροφίμων για μια καλύτερη υγεια που είναι εύκολο να εφαρμοστούν. Ανακατέψτε πρωτεΐνες με λαχανικά που δεν περιέχουν άμυλο Το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια και τα αυγά είναι όλα πρωτεϊνικά τρόφιμα. Προκειμένου να τα χωνέψουμε, το στομάχι εκκρίνει ένζυμα και υδροχλωρικό οξύ, δημιουργώντας έτσι ένα όξινο περιβάλλον. Με την κατανάλωση άμυλου, που μπορεί να βρεθεί σε πατάτες ή ψωμί, αναγκάζετε το στομάχι να δημιουργήσει ένα αλκαλικό περιβάλλον γιατί αυτό είναι ότι χρειάζεται για να χωνέψει αυτά τα τρόφιμα.
 
 Συγγραφέας: Μαρία Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η