Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Κεντρική σελίδα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΩΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΥΓΕΙΑ
 
Πώς να γίνετε πρωινός τύπος για μια καλύτερη υγεια Θέλετε να έχετε μια καλύτερη υγεια αλλά η συμπεριφορά σας είναι ως εξής; Χτυπάτε έναν ελαφρύ υπνάκο 2 φορές τη μέρα, παραλείπετε το πρωινό γεύμα και σπεύδετε στη δουλειά, όμως μέχρι νωρίς το πρωί, είσαστε επάνω στον υπολογιστή σας; Η διάθεσή σας ανεβαίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας και στις 5.30 το απόγευμα είστε έτοιμοι να γυμναστείτε; Τα μεσάνυχτα, σερφάρετε στο Διαδίκτυο και βάζετε πλυντήριο ή τρώτε πολύ αργά; Ξέρετε ότι πρέπει να ξαπλώσετε, αλλά έχετε μια έκρηξη ενέργειας που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε; Αυτό σημαίνει ότι είστε κουκουβάγια και η υγεια σας δεν πάει και τόσο καλά. Από την άλλη πλευρά, αν ξυπνάτε χωρίς ξυπνητήρι, φτιάχνετε το αγαπημένο σας πρωινό εγκαίρως και πάτε για τρέξιμο για 40 λεπτά, παίζετε ή ετοιμάζετε τα παιδιά σας – όλα αυτά πριν από την εργασία - αλλά μέχρι τις 4 το μεσημέρι επιβραδύνετε και το βράδυ θα προτιμήσετε να δείτε τηλεόραση και να την «πέσετε» νωρίς, τότε είστε κορυδαλλός.
 
 Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ
 
Όλοι γνωρίζετε πως για την υγεια σας το γεγονός ότι πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφη, για ένα υγιές σωμα, οδηγεί και σε ένα υγιές μυαλο. Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε για την υγεια σας ώστε να έχετε μια ισορροπημενη διατροφη, τείνετε να χάνετε ορισμένα θρεπτικα συστατικα που είναι απαραίτητα. Είναι πάντα προτιμότερο για μια καλύτερη υγεια να παίρνετε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά έχοντας μια ισορροπημενη διατροφη για να είστε υγιείς, παρά να αρρωστήσετε και να παίρνετε φαρμακα. Βέβαια, δεν είναι δυνατόν να έχετε μια ισορροπημενη διατροφη βασιζόμενοι στη κανονική κατανάλωση φαγητού. Μην ανησυχήστε, δεδομένου ότι μπορείτε να έχετε τα περισσότερα από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αν μπορείτε να έχετε ορισμένα φρουτα σε τακτική βάση.
 
 Συγγραφέας: Νάντια Κ.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΈΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΥΓΕΙΑ
 
Για την υγεια μας είναι σημαντικό να υπάρχει ισορροπία στον οργανισμο μας και να έχουμε όλες τις βιταμινες και τα ιχνοστοιχεια που χρειαζόμαστε. Οι βιταμινες μπορούν να ορισθούν στην υγεια ως οργανικές ουσίες που ενεργούν σαν καταλύτες στις μεταβολικές διεργασίες του ανθρώπινου οργανισμού. Ο μεταβολισμος μπορεί να προσδιοριστεί ως μια σειρά από αντιδράσεις που διενεργούν ένα αριθμό από ενέργειες όπως τη μετατροπή υδρογονανθράκων και λίπους σε ενέργεια και τη χρήση πρωτεΐνης στην επιδιόρθωση ιστών. Ας ρίξουμε μια ματιά τώρα στις βιταμίνες, τα φαγητά που περιέχουν τις βιταμίνες και τέλος στο τι μπορεί να συμβεί κατά την έλλειψη τους.Για να έχετε μια υγιεινή και ισορροπημένη δίαιτα πλούσια στις βασικές βιταμίνες, συνιστάται να περιλαμβάνετε όλες τις ποικιλίες φαγητών στο διαιτητικό πρόγραμμα σας. Και αν δείτε πως δεν μπορείτε με τη διατροφή σας μπορείτε να πάρετε μερικά συμπληρώματα ιδιαίτερα στις βιταμίνες που έχετε έλλειψη, πάντα με τη βοήθεια του γιατρού σας (συμβατικού ή ομοιοπαθητικού).
 
 Συγγραφέας: Γιώργος Τ.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΑΣΒΕΣΤΙΟ: ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
 
Το ασβεστιο είναι για την υγεια των γυναικων πολύ σημαντικό. Συνεπώς, είναι σημαντικό για την υγεια σας να το συμπεριλάβετε στην καθημερινή διατροφη και ως συμπληρωμα εφόσον έχετε έλλειψη. Υπάρχουν πολλές φυσικες διατροφικες πηγές ασβεστίου. Σε αυτά περιλαμβάνονται το γάλα, τα ψάρια, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα θαλασσινά. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική για να αποφευχθεί η σοβαρή έλλειψη ασβεστίου στον οργανισμό. Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι υπολείπονται την απαιτούμενη ποσότητα ασβεστίου στην καθημερινή ζωή. Αυτό δεν είναι όλο. Πολλοί δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν τα κύρια γεύματα της ημέρας, λόγω εργασίας υπό πίεση. Αυτός είναι και ο λόγος που οι περισσότεροι άνθρωποι στερούνται τη σωστή διατροφη και άλλα σημαντικά στοιχεία. Με απλά λόγια, γίνονται θρεπτικά ανεπαρκείς.
 
 Συγγραφέας: Μαρία Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΜΜΗΝΟΥ ΡΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
 
Για την υγεια, το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο λίγες μέρες πριν την περίοδο των γυναικών μπορεί να είναι μια αρκετά άβολη περίοδος. Μια γυναικα πρέπει να αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα υγειας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου της ζωής της. Συνήθως, τα συμπτωματα εμφανίζονται 7 ημέρες πριν την πραγματική έναρξη της εμμήνου ρύσης. Αυτά τείνουν επίσης να εξαφανιστούν μέσα σε μερικές μέρες. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε πραγματικά να κάνετε για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα που σχετίζονται με την περίοδο για την υγεια σας.
 
 Συγγραφέας: Αναστασία Τ.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΣΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
 
Οι περισσότερες από τις βιταμινες που βρίσκουμε για την υγεια μας στα ράφια του φαρμακειου είναι συνθετικες βιταμινες, κατασκευάζονται μέσω χημικών διεργασιών, αν και κάποιες γίνονται από φυτά, καθώς υπάρχουν ορισμένοι κατασκευαστές που κάνουν ακόμη και τώρα συμπληρώματα από φυτικά προϊόντα. Στην πραγματικότητα αυτοί οι κατασκευαστές ισχυρίζονται ακόμη ότι τα προϊόντα τους (δηλαδή οι φυσικές βιταμίνες) είναι πολύ καλύτερα από τις συνθετικές διαθέσιμες παραλλαγές στην αγορά, παρόλο που είναι πολύ δύσκολο να είστε βέβαιοι αν αληθεύουν αυτοί οι ισχυρισμοί. Επίσης πολλοί πιστεύουν πως μπορούμε να πάρουμε όλες τις απαραίτητες βιταμινες για τον οργανισμο μας από τη διατροφη και μόνο. Διαφορά μεταξύ φυσικών και συνθετικών βιταμινών: Είναι λίγο δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ φυσικών και συνθετικών βιταμινών. Η φυσική βιταμίνη είναι ένα συμπυκνωμένο θρεπτικό συστατικό που προέρχεται από έναν φυσικό πόρο. Η ιδέα σε αυτήν την περίπτωση είναι να διαφυλαχθούν και να χρησιμοποιηθούν όλα τα φυσικά θρεπτικά συστατικά αντί να καταφύγουν σε γλυκαντικά, τεχνητά χρώματα ή συντηρητικά. Η φυσική πηγή των βιταμινών έρχεται με έναν αριθμό παραγόντων που έρχονται μαζί με αυτά τα φυσικά θρεπτικά συστατικά. Για παράδειγμα, οι παράγοντες που βρίσκονται συνήθως με την βιταμίνη C είναι τα βιοφλανοειδή.
 
 Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η