Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Μήπως οι αϋπνίες δημιουργούν πρόβλημα στην υγεια σας; Πώς να αποκτήσετε και πάλι τον έλεγχο του υπνου σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πολλά προβλήματα υγειας ξεκινούν από απλές αυπνίες όπου συχνά γίνονται πιο επίμονες από ποτέ.


Μήπως συχνά ξυπνάτε και νιώθετε ότι θα μπορούσατε να κοιμηθείτε για άλλες τρεις ώρες;


Δεν είναι όλοι πρωινοί τύποι, αλλά όταν ξυπνάτε τόσο κουρασμένοι σαν να έχετε πονοκέφαλο, ρίχνετε χυμό πορτοκαλιού στα δημητριακά σας και έχετε σχεδόν αποκοιμηθεί βλέποντας τις πρωινές ειδήσεις τότε κάτι δεν πάει καλά.





Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τί θα μπορούσε να σας αποτρέψει από το να ξυπνάτε γεμάτοι ενέργεια.



Το δωμάτιό σας μοιάζει με κλουβί, ακόμα και μετά την ανατολή του ηλίου


Μπλοκάρετε τα φώτα του δρόμου για να κάνετε το δωμάτιό σας σκοτεινό ώστε να κοιμηθείτε και να συνεχίσετε τον ύπνο σας ακόμα και με το φως της ημέρας.


Χρησιμοποιήστε περσίδες ή κουρτίνες που μπλοκάρουν τα φώτα από έξω, αλλά εξακολουθούν να επιτρέπουν το φως της ημέρας να λάμψει.


           


Μένετε ξύπνιοι πάρα πολύ αργά

Είτε κάνοντας υπερωρίες στην εργασία, είτε κάνοντας τσατ στο ίντερνετ, ακόμα και αν απορροφηθήκατε στο «μαραθώνιο» του αγαπημένου σας σήριαλ στην τηλεόραση μένοντας ξύπνιοι μέχρι αργά αυτό σημαίνει ότι δεν λαμβάνετε αρκετές ώρες ώστε να κλείσετε τα μάτια και να κοιμηθείτε.


Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται περίπου 7-8 ώρες ύπνου. Οπότε αν δεν τις λαμβάνετε θα ξυπνήσετε εξαντλημένοι και ιδιότροποι. Η στέρηση ύπνου μπορεί να οδηγήσει στο να τρώτε περισσότερο και μπορεί επίσης να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Ορίστε μια συγκεκριμένη ώρα για ύπνο, επιμείνετε σε αυτή και αν πρέπει να μείνετε μέχρι αργά, προσπαθήστε να κοιμηθείτε για λίγο το πρωί.




Πήγατε να ξαπλώσετε αγχωμένοι ή ανήσυχοι


Είναι δύσκολο να μην είστε νευρικοί για μια συνάντηση με το αφεντικό σας νωρίς, ή αγχωμένοι σχετικά με την ακριβή επισκευή του αυτοκινήτου σας, αλλά το να σκεφτόσαστε αγχωτικές καταστάσεις θα σας εμποδίσουν από το να πάρετε ένα σταθερό υπνάκο.

Αν κάτι σας ενοχλεί ανακαλύψτε ένα τρόπο να το διευθετήσετε στο μυαλό σας, είτε μέσω της καταγραφής των σκέψεων σε ένα ημερολόγιο, είτε συζητώντας το με τους κολλητούς σας, είτε κάνοντας χαλαρωτική γιόγκα ή διαλογισμό.




Πατήσατε το κουμπί με το ξυπνητήρι οκτώ φορές


Αν είστε ένας από εκείνους που εσκεμμένα ρυθμίζουν το ξυπνητήρι νωρίς, ώστε να μπορείτε να το απενεργοποιήσετε και να νιώσετε ότι μπορείτε να κλείσετε λίγο ακόμα τα μάτια, στη πραγματικότητα γίνεται το αντίθετο.


Αυτός ο επιπλέον χρόνος αναβολής συνεχώς διακόπτεται από τον εντυπωσιακό ήχο του ξυπνητηριού σας και ο ύπνος που παίρνετε ανάμεσα στα «μπιπ» δεν είναι ποιοτικός.

Κάντε στον εαυτό σας τη χάρη και ρυθμίστε το ξυπνητήρι πιο αργά για να κοιμηθείτε περισσότερο.




Υπερβολικό αλκοόλ ή καφεΐνη πριν τον ύπνο


Ένα ποτήρι κρασί έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση του κινδύνου καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού επεισοδίου, καθώς και η αυξημένη αντοχή των οστών.


Αλλά αν πίνετε αυτό το ποτήρι πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου - ή ένα ποτήρι είναι στην ουσία δύο ή τρία - θα σας αποτρέψει από το να έχετε μια ξεκούραστη νύχτα ύπνου (ακόμη και αν «πέσετε ξεροί» γρήγορα).

Αλλά και αν είναι ένα φλιτζάνι καφέ που ήπιατε, η τόνωση της καφεΐνης μπορεί να το κάνει σχεδόν αδύνατο να κοιμηθείτε.

Είτε πετάγεστε ή περιφέρεστε από το αλκοόλ, είτε κοιμάστε λιγότερο λόγω της καφεΐνης, είναι σίγουρο ότι θα ξυπνήσετε κουρασμένοι. Περιορίστε το κρασί και το καφέ πριν τον ύπνο για να εξασφαλίσετε ένα καλύτερο ύπνο χωρίς διακοπές. Προτιμήστε κάποιο βότανο που ηρεμεί και καλμάρει τον οργανισμό σας.


Όνειρα γλυκά!




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

- Οδηγός Υγειας για καλυτερη ερωτικη ζωη βάζοντας περισσότερη σωματική ασκηση στην καθημερινότητά μας

- Καρνιτινη – Τι είναι; Πώς βοηθάει στην καύση του λιπους στη διαιτα, την καρδια και γενικότερα στην υγεια μας

- Βοηθάνε αλήθεια τα εμβόλια το ανοσοποιητικό μας σύστημα και κατ’ επέκταση την υγεια μας ή μήπως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα;

- Πώς να καταπολεμήσετε το φόβο του οδοντιατρου στα παιδια όταν είναι απαραίτητη αυτή η επίσκεψη για την στοματικη τους υγεια



 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η