Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Οδηγός Υγειας για καλυτερη ερωτικη ζωη βάζοντας περισσότερη σωματική ασκηση στην καθημερινότητά μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια τους οι άνθρωποι συνεχώς γίνονται όλο και πιο αμελείς ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την άθληση και τη σωματική άσκηση.


Aυτό είναι πολύ λυπηρό για την υγεια όλων μας, διότι μια δραστήρια σε άσκηση ζωή η οποία φροντίζει και για το σώμα κάνει να αισθάνεστε καλύτερα και να έχετε περισσότερη αυτοπεποίθηση.


Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνοντας την σωματική ασκηση οι αποδόσεις σας στην κρεβατοκαμαρα είναι βέβαιο ότι θα βελτιωθούν καθώς και η υγεία σας βελτιώνεται παράλληλα.





Όσο καλύτερη είναι η φυσικη κατασταση και η υγεια σας, τόσο περισσότερες επιλογές και ποικιλία μπορείτε να έχετε στην ερωτικη σας ζωη.


Το θέμα είναι, όταν πρόκειται για την ερωτικη σας ζωή, ότι οι ασκήσεις πρέπει να προσαρμόζονται ακριβώς όπως και σε κάθε άλλη προπόνηση, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.



           


Οι σωματικές ασκήσεις που επικεντρώνονται σε διάφορα μέρη του σώματος βοηθούν να ενεργοποιήσετε τη θερμότητα στην κρεβατοκάμαρά σας.

Οι πιο σημαντικές ασκήσεις είναι οι κιναισθητικές γιατί αυξάνουν τον έλεγχο των μυών.


Επιπλέον, πρέπει να μάθουμε κάποια μέρη του σώματος να λειτουργούν ανεξάρτητα και γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό για το σώμα μας να γνωρίζουμε πώς να επιλέξουμε τους σωστούς μύες για τις σωστές κινήσεις.

Ως εκ τούτου, θα εξοικονομήσουμε ενέργεια και θα ελέγξουμε την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα μας.




Οι βασικοί παράγοντες εκπαίδευσης για καλύτερη ερωτική ζωή:



Η καρδιοαναπνευστική αντοχή βελτιώνει την κατανάλωση οξυγόνου και την κυκλοφορία του αίματος.


Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να απολαύσετε μια μεγαλύτερη και πιο έντονη σεξουαλική εμπειρία.




Η βελτίωση της ισορροπίας,
θα σας επιτρέπει να δοκιμάσετε περισσότερες στάσεις χωρίς να πέφτετε ή να ταλαιπωρήστε.



Οι ασκήσεις για την αύξηση της μυϊκής δύναμης
θα σας βοηθήσουν στη καλύτερη στήριξη του συντρόφου σας.

Υπάρχουν πολλές στάσεις στις οποίες θα πρέπει να στηρίξετε το σωματικό βάρος του συντρόφου σας και να είστε σε θέση πραγματικά να τις απολαύσετε!

Πρέπει να έχετε ένα ορισμένο επίπεδο, όταν πρόκειται για τη μυϊκή δύναμη.



Ο συντονισμός των μυών επιτρέπει να κατευθύνετε τη ροή του αίματος, η οποία είναι πιο ισχυρή όταν οι μύες είναι ενεργοί.

Αν μπορέσετε να ελέγξετε αυτούς τους μυς, μπορείτε να ελέγξετε τη κυκλοφορία του αίματος στον οργανισμό σας, κάνοντας την εμπειρία σας πιο ευχάριστη.




Η ευελιξία
δεν χρειάζεται καν να αναφερθεί, καθώς γνωρίζουμε ήδη πόσο σημαντικό είναι να μπορούμε να ελιχτούμε σε ορισμένες στάσεις.



Ας δώσουμε ένα παράδειγμα.


Αν θέλετε να βελτιώσετε την ισορροπία σας, κάντε μια εύκολη άσκηση που μπορεί να γίνει οπουδήποτε:


- Όρθιοι, σηκώστε το ένα γόνατο και τεντώστε το μπροστά σας.


- Στη συνέχεια, αφήστε το, με μια μικρή ισορροπία προς την πλάτη σας.


- Επιστρέψτε στην αρχική θέση με το σηκωμένο γόνατο.


- Να έχετε υπόψη ότι ακριβώς τη στιγμή της άσκησης το σώμα σας πρέπει να παραμείνει σε ευθεία και ακίνητο.







ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Καρνιτινη – Τι είναι; Πώς βοηθάει στην καύση του λιπους στη διαιτα, την καρδια και γενικότερα στην υγεια μας

- Βοηθάνε αλήθεια τα εμβόλια το ανοσοποιητικό μας σύστημα και κατ’ επέκταση την υγεια μας ή μήπως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα;

- Πώς να καταπολεμήσετε το φόβο του οδοντιατρου στα παιδια όταν είναι απαραίτητη αυτή η επίσκεψη για την στοματικη τους υγεια

- Πώς να γίνετε πρωινός τύπος για μια καλύτερη υγεια




 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η