Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Κεντρική σελίδα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
ΠΩΣ ΟΙ ΦΡΕΣΚΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΧΥΜΟΙ ΚΑΙ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ – ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ;
 
Κάπου θα έχετε ακούσει για τα οφέλη για την υγεια μας όταν καταναλώνουμε πράσινα ροφήματα, φρέσκους πράσινους χυμούς. Πολλά άτομα χρησιμοποιούν πράσινα ροφήματα για να ενισχύσουν το επίπεδο αλκαλικων στη διατροφη τους. Τι είναι τα πράσινα ροφήματα και πώς είναι ευεργετικά για την υγεια μας; Τα πράσινα ροφήματα είναι ένας απλός και εύκολος τρόπος να λάβει κάποιος περισσότερη θρέψη και αλκαλικότητα, παράλληλα με τη διατροφη του. Προσφέρει στους ανθρώπους μια απλή και βασική κατανόηση του γιατί το σώμα τους βρίσκεται εκτός ισορροπίας. Το βασικό πρόβλημα στην υγεία και το υπερβολικό βάρος είναι η παρουσία υπερβολικών οξέων στη διατροφή. Αυτά τα οξέα συσσωρεύονται και προκαλούν προβλήματα στη λειτουργία των κυττάρων σας. Με την πάροδο του χρόνου, η οξύτητα συσσωρεύεται στο σώμα σας και δημιουργεί αρνητικό περιβάλλον στα κύτταρα, στα όργανα και στους ιστούς σας. Η λύση είναι να κάνετε αλκαλική διατροφή.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΠΩΣ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΖΩΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ
 
Η υγεια μας είναι πολύτιμη και μπορούμε να ζήσουμε μια υγιεινή ζωή με λίγες μικρές και καλές κινήσεις. Πρώτα από όλα μπορούμε να αποφύγουμε κάποιες καταχρήσεις όπου δεν μας κάνουν καλό, καθώς παν μέτρον άριστον και παράλληλα μπορούμε να βάλουμε και μερικές υγιεινές συνήθειες που θα βελτιώσουν την υγεια μας και θα νιώθουμε και καλύτερα. Λίγο πολύ πολλά μπορούν να βλάψουν την υγεία μας, ανεξάρτητα αν μιλάμε για τρόφιμα, ποτά ή φάρμακα, το να είμαστε και λίγο προσεχτικοί κάθε φορά που εμφανίζεται μπροστά μας μια αρνητική λίστα, δεν είναι και τόσο κακό. Το αντίθετο μάλιστα.
 
 Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΒΙΟΤΙΝΗ (ΒΙΤΑΜΙΝΗ H): ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΥΪΚΟΥ ΠΟΝΟΥ, ΤΗ ΔΕΡΜΑΤΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΆΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
 
Σύμφωνα με την υγεια η Βιοτινη είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη που είναι ένα στοιχείο του συμπλέγματος της βιταμίνης Β, κοινώς γνωστή ως βιταμίνη Η. Χρειάστηκε να περάσουν σαράντα χρόνια έρευνας στο χώρο της υγειας από την εισαγωγή της βιοτίνης για να θεωρείται ως μορφή βιταμινης. Από κει και πέρα η βιοτινη χρειάζεται ιδιαίτερα από όλους τους οργανισμούς, αλλά μπορεί μόνο να συντεθεί από βακτήρια, ζύμες, μύκητες, ορισμένα είδη φυτών, και φύκια. Η βιοτίνη είναι ένα σύμπλεγμα βιταμίνης Β που είναι απαραίτητη για το μεταβολισμό και την ανάπτυξη του ανθρώπου. Αυτή η βιταμίνη ενεργεί ειδικά σε σχέση με τη δημιουργία των λιπαρών οξέων, τα πεπτικα ένζυμα, τα αντισώματα, καθώς και τη νιασινη ή το μεταβολισμό της βιταμινης Β3.
 
 Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΛΥΚΟΠΕΝΙΟ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΥΚΟΠΕΝΙΟ; ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ;
 
Για την υγεια μας πάντα λέγεται ότι τα φρουτα και τα λαχανικα είναι ωφέλιμα για το σωμα μας. Ωστόσο, εδώ και χρόνια, ο λόγος πίσω από αυτό είναι απλά πέραν των δυνατοτήτων μας. Ευτυχώς, η υπομονή και η επιμέλεια πολλών επιστημόνων και ειδικών διατροφης αποκαλύπτουν επιτέλους το μυστήριο των οφελών της υγειας από τα φρούτα και τα λαχανικά. Τώρα, η επιστημη απέκτησε καλύτερη κατανόηση γιατί τα φρούτα και τα λαχανικά πρέπει να είναι μέρος ενός προγράμματος υγιεινης διατροφης. Όχι μόνο απολαμβάνουμε τα αρώματα και τα φωτεινά χρώματα, αλλά επωφελούμαστε από την κατανάλωση αυτών των υπέροχων πηγών τροφης. Αυτό το πρότυπο διατροφης διαθέτει πολλές ευεργετικές θρεπτικές ουσίες, βιταμινες και ανοργανα αλατα. Τα φρούτα, κυρίως, είναι πλούσιες πηγές αντιοξειδωτικών, όπως βιταμινη C, η βιταμινη Ε, το β-καροτένιο και λυκοπένιο. Τι είναι το λυκοπένιο; Το λυκοπένιο είναι ένα καροτινοειδές, μια ουσία που απαντάται συνήθως στα προϊόντα ντοματας.
 
 Συγγραφέας: Κωνσταντίνα Κ.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΑΣΤΡΑΓΑΛΟΣ (ASTRAGALUS): ΈΝΑ ΒΟΤΑΝΟ ΤΟΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ – ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΒΟΗΘΑΕΙ;
 
Ο αστραγαλος (Astragalus), είναι για την υγεια μας ιδιαίτερα σημαντικός. Είναι ένα βoτανο τόνωσης και εξισορρόπησης όλου του οργανισμου μας. Φύεται στην Κινα και χρησιμοποιείται από την αρχαιότητα στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική. Στην πραγματικότητα, εφαρμόζεται για περισσότερο από 2.000 χρόνια για το λόγο ότι εξισορροπήσει τη ζωτική ενέργεια που οι Κινέζοι αποκαλούν «τσι», που πιστεύεται ότι ρέει μέσα σε όλα τα όντα. Ο αστράγαλος (Astragalus) είναι ένα σημαντικό ίαμα στη Δύση, από τότε που οι μεγάλες επιδράσεις στο ανοσοποιητικό σύστημα ήρθαν στο φως. Πράγματι, είναι γεγονός ότι ο αστράγαλος (Astragalus), ως συγγενής της γλυκόριζας και του φυτού μπιζέλι, φαίνεται να παρέχει ισχυρή ώθηση στο ανοσοποιητικό σύστημα.
 
 Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
ΤΟ ΦΥΤΟ ΤΖΙΝΓΚΟ ΜΠΙΛΟΜΠΑ (GINKGO BILOBA) ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ
 
Η δημοτικότητα του βοτανου Τζινγκο μπιλομπα (Ginkgo biloba) για την υγεια μας υφίσταται για χιλιάδες χρόνια. Οι Κινεζοι χρησιμοποίησαν για πρώτη φορά αυτό το φαρμακευτικό βοτανο χιλιάδες χρόνια πριν, για να θεραπεύουν ασθένειες που κυμαίνονταν από συνηθισμένες διαταραχες, έως πολύ πολύπλοκες. Τα θετικά αποτελέσματα του Τζινγκο μπιλομπα (Ginkgo biloba)είναι πολλά. Τριακόσιες κλινικές μελέτες διεξήχθησαν σε ένα διάστημα 30 ετών για να αποδείξουν τις επιπτώσεις του ginkgo biloba στο σώμα. Σε μελέτη σχετικά με τις επιπτώσεις του Τζινγκο μπιλομπα (Ginkgo biloba), διαπιστώθηκε ότι μία από τις κύριες επιδράσεις του είναι η δυνατότητά του να αυξήσει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο διαμέσου των αγγείων του αίματος.
 
 Συγγραφέας: Μαρία Π.   Πηγή: ANEW.GR 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η