Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Τι μπορούμε να κάνουμε για τον πόνο της πλάτης ώστε να καλυτερέψει η υγεια μας και να σταματήσουμε να πονάμε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Όλοι συμφωνούμε πως για την υγεια μας οι πονοι στην πλατη είναι από τα πιο δύσκολα που έχει το σωμα μας να αντιμετωπίσει.

Αυτές οι σουβλιές που έρχονται κάθε τόσο δεν λογαριάζουν εθνικότητα, θέση ή ηλικία. Δεν ακούν και δεν γνωρίζουν κανένα. Έρχονται ακριβώς κάθε φορά που επιθυμούν, φθάνοντας στο σημείο ακόμα και να καταστρέψουν τη ζωή και την υγεια σας.

Την στιγμή που θα νοιώσει κάποιος τον πονο, το πρώτο που πρέπει να κάνει είναι να επισκεφτεί τον γιατρο του, ο οποίος θα εκτιμήσει ποιά θα είναι η κατάλληλη αγωγη για αυτόν.

Υπάρχουν φαρμακα που ταιριάζουν σε άλλους αλλά όχι σε σας.

Η πιο κατάλληλη οδός λοιπόν, είναι να επισκεφτείτε τον γιατρό σας για συμβουλή.




Παραθέτουμε κάποιες από τις λύσεις που υπάρχουν.     



           

Κρέμα Καψαίνης


Ένα δραστικό συστατικό.


Βρίσκεται στο τσίλι και όταν απλώνεται στο σώμα προσφέρει ένα αναλγητικό αποτέλεσμα καθώς μειώνει την ουσία Π, όπως ονομάζεται, ένα νευροχημικό που μεταφέρει τον πόνο ανάμεσα στα νεύρα.

Μπορεί να θυμάστε ότι τα αναλγητικά φάρμακα είναι κάποια από τα πολλά διαφορετικά φάρμακα για τους πόνους της πλάτης. Μία τυπική δόση είναι μόνο γύρω στα 0,025%, τέσσερις φορές την ημέρα.

Αν είναι δυνατόν, φοράτε γάντια όταν την αλείφετε σε οποιοδήποτε μέρος του σώματός σας.
    


Βιταμίνη D
 

Βρίσκεται στα ψάρια με μικρά κόκκαλα, όπως επίσης μπορείτε να την πάρετε από το ενισχυμένο γάλα, τα δημητριακά κι από την έκθεση στον ήλιο.

Παρόλαυτά έχει τους δικούς της επικίνδυνους παράγοντες, όπως την πιθανότητα να γίνει η επιδερμίδα σκουρότερη και να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές.

Η χρήση των κορτικοειδών φαρμάκων μπορεί να βοηθήσει σε παθήσεις όπως πνευμονοπάθειες κι αλλεργικούς ερεθισμούς.

Γι αυτούς που είναι προχωρημένης ηλικίας, θα πρέπει να υπάρχει η ελάχιστη επαφή με τον ήλιο
.     


Μουσικοθεραπεία


Πραγματικά μία από τις φθηνότερες μεθόδους θεραπείας του πόνου της πλάτης, η μουσικοθεραπεία.


Δεν είναι μόνο ευχάριστη στα αυτιά, αλλά θεραπεύει την κατάθλιψη και το άγχος που προκαλούνται από την ισχιαλγία και το λουμπάγκο.

Παρόλο όμως που έχει άμεσα αποτέλεσμα στην μείωση του πόνου, τα αποτελέσματα δεν είναι τόσο εντυπωσιακά.   


Φλοιός Ιτιάς 

Η πλευρά του δένδρου salix alba (Ιτιά η λευκή, Ασημοϊτιά) έχει ανακαλυφτεί ότι έχει ιδιότητες που ανακουφίζουν τον πόνο.

Το συστατικό αυτό το οποίο καλείται σαλικίνη και βρέθηκε στο φλοιό της ιτιάς, μετατρέπεται σε σαλικυλικό οξύ και πιστεύεται ότι είναι το ενεργό συστατικό που μειώνει τον πόνο και τον ερεθισμό.
     


Τεχνική του Bowen

Ένας τύπος απαλής δουλειάς με το σώμα.


Η αποκατάσταση κατά Bowen, αναπτύχθηκε από ένα Αυστραλό οστεοπαθητικό, τον Tom Bowen.

Είναι μία από τις θεραπείες που είναι ευρέως αναγνωρισμένη στην Ευρώπη κι έχει κι αρχίσει να αποκτάει δημοτικότητα και στην Βόρεια Αμερική.

Οι ειδικοί αυτοί της μεθόδου χρησιμοποιούν μία σειρά από κινήσεις με τα δάχτυλα και τους αντίχειρες.

Τυπικά η μέθοδος αυτή εμπεριέχει μια πίεση από τον ειδικό που επιχειρεί να τραβήξει το δέρμα μακριά από τον μυ για να τον χαλαρώσει, ασκώντας πίεση κι αυτόματα χαλαρώνοντας την ένταση.     



Τεχνική Alexander


Διδάσκοντας τους ανθρώπους πώς να βελτιώνουν την στάση τους και να μειώνουν τις κακές συνήθειές τους, η τεχνική Alexander αναδεικνύει την σημασία της επιλογής ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Δημιουργήθηκε από έναν Αυστραλό ηθοποιό τον Frederick Matthias Alexander.

Αυτός έμαθε πώς να διορθώνει την βραχνάδα της φωνής του με το να μην κινείται αδέξια κι απλά να στέκεται ψηλα.


           


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Αλλεργια στα φιστικια – Πόσο επικίνδυνη είναι για την υγεια εκείνων που την έχουν και τι πρέπει να προσέχουν

-
Υγιείς συνήθειες για τις σημαντικότερες σχέσεις σας για να είναι καλή η υγεια σας και η σχεση μας μαζί – Τι πρέπει να προσέχετε

-
Πώς οι φρεσκοι πρασινοι χυμοι και ροφηματα μπορούν να βοηθήσουν την υγεια του οργανισμού μας γενικότερα – Τι περιλαμβάνουν;

-
Πώς να ζήσετε μια υγιεινή ζωή με την αποφυγή καταχρήσεων και να βάλετε στην καθημερινότητά σας μερικές υγιεινές συνήθειες για το καλό της υγειας σας

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η