Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Απλοί τρόποι για να καταπολεμήσετε την τριχοπτωση που προσβάλει την υγεια των μαλλιών σας και μπορεί να είναι δείκτης και άλλων ελλείψεων
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η τριχοπτωση σχεδόν πάντα δείχνει προβλήματα υγειας που δεν έχετε αντιληφθεί και ήρθε η ώρα να αντιληφθείτε.

Υπάρχει περίπτωση να έχετε έλλειψη σε βασικές
βιταμινες

και ιχνοστοιχεία, γεγονός που δεν είναι και τόσο καλό για τη συνολική σας υγεια.

Αν φοβάστε να χτενίσετε τα μαλλια σας, τότε σίγουρα φοβάστε ότι τα χάνετε.

Υπάρχουν πολλά περιστατικά που θα έπρεπε να αισθάνεστε ανήσυχοι για το χάσιμο των μαλλιών σας.



Όταν, βλέπετε τρίχες κάθε φορά που χτενίζετε τα μαλλιά σας, τα πλένετε ή τα βρίσκετε στην πετσέτα χρειάζεται να πάρετε μέτρα κατά τις τριχόπτωσης και να εξετάσετε τι ακριβώς είναι αυτό που φταίει στην υγεια σας και συμβαίνει κάτι τέτοιο ώστε να το προλάβετε στην αρχή του. 


           


Το άγχος και η αρνητική
ψυχολογια μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντα για την πτώση των μαλλιών σας

Αν δεν είναι ο κυριότερος, σίγουρα όμως θα χειροτερεύσει το πρόβλημα.


Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για να διατηρήσετε τα μαλλιά σας σε υγιή κατάσταση. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να το κάνετε αυτό.

Πρώτον και κύριων, πρέπει να επικεντρωθείτε σε μια διατροφή που θα διατηρήσει τα μαλλιά σας υγιή. 


Διατροφικό πλάνο για υγιή μαλλιά

Πρωτεΐνη


Ένας από τους καλύτερους τρόπους να καταπολεμήσετε την
τριχόπτωση είναι να συμπεριλάβετε γενναίες ποσότητες πρωτεΐνης στην διατροφή σας.

Ξέρετε ότι οι τρίχες είναι φτιαγμένες από πρωτεΐνες; Συνεπώς, τρώγοντας γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνες θα βοηθήσει.

Όμως, δεν σημαίνει ότι θα ωφεληθείτε τρώγοντας μια μπριζόλα την ημέρα.

Θυμηθείτε, ότι
δίαιτες
με υψηλούς δείκτες λίπους αυξάνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης στο σώμα σας, το οποίο προκαλεί την αλωπεκίαση.

Όταν καταναλώνουμε πρωτεΐνες πρέπει να λαμβάνονται από άσπρο κρέας όπως άπαχο ψάρι, κοτόπουλο και γαλοπούλα.


Μπορείτε επίσης να διαλέξετε ανάμεσα από γκάμα προϊόντων πχ.
μπίρα, κοτόπουλο, τυρί με χαμηλά λιπαρά, μοσχαρίσιο συκώτι, αμύγδαλα, φασόλια, γιαούρτι ,αυγά κ.τ.λ.

Θα ήταν συνετό να προσθέσετε τοφού και γάλα σόγιας
στην διατροφή σας.

Αυτά τα στοιχεία είναι υψηλά σε πρωτεΐνες και χαμηλά σε κορεσμένα λιπαρά.
 


Σίδηρο


Το σίδηρο παίζει πρωτεύων ρόλο στην δημιουργία αιμοσφαιρίνης.


Το οποίο στην πραγματικότητα είναι μέρος του αίματος που μεταφέρει οξυγόνο στα όργανα και στους ιστούς του σώματος.

Υγιή ατμοσφαιρικά επίπεδα στο σώμα διευκολύνουν το σωστό καταμερισμό του οξυγόνου στον οργανισμό. Αυτό επίσης εξασφαλίζει αρκετή ποσότητα ροής αίματος στο κεφάλι για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Τρώγοντας
αποξηραμένα φρούτα όπως σταφίδες θα σας δώσει χυμούς γεμάτους από σίδηρο.

Άλλα φαγητά όπως
σκούρα πράσινα λαχανικά, χουρμάδες, αυγά, σταφίδες, λάχανα και δημητριακά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε σίδηρο.  


Βιταμίνη
C
 

Η βιταμίνη
C είναι σημαντική για την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό.


Μπορείτε να πάρετε αρκετό σίδηρο με τρόφιμα όπως
πορτοκάλια, λεμόνια και φράουλες. Αυτά τα τρόφιμα καταπολεμούν και την τριχόπτωση.  


Ψευδάργυρος


Η έλλειψη μαλλιών στους άνδρες οφείλεται σε έλλειψη ψευδαργύρου στο σώμα.


Ο ψευδάργυρος παίζει ένα σημαντικό ρόλο στις περισσότερες λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού όπως στην αναπαραγωγή κυττάρων, ορμονική ισορροπία κ.τ.λ.

Επίσης χρησιμεύει στην διαχείριση των αδένων που δημιουργούν θυλάκια μαλλιών. Τα θυλάκια τείνουν να αδυνατίζουν εξαιτίας της έλλειψης ψευδαργύρου.

Καλό θα είναι να τρώτε φαγητά πλούσια σε ψευδάργυρο όπως
πουλερικά, κόκκινο κρέας, μύδια, στρείδια, καρύδια και γαρίδες.


           


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Ένας έξυπνος οδηγός για το ρόλο που παίζουν μερικές από τις σημαντικότερες βιταμινες στη διατροφη και κατ’ επέκτση στην υγεια μας

-
Τι είναι ακριβώς ο Βελονισμος και πώς μπορεί να συμβάλει σε μια καλη υγεια; Είναι μια ενεργειακη θεραπεια που μπορεί να μας βοηθήσει σε πολλές παθησεις;

-
Συνδυασμός τροφίμων για μια καλυτερη διατροφη και υγεια - Ένας συνοπτικός οδηγός για να μην καταναλώνετε μαζί τα λάθος τροφιμα που δεν βοηθούν την υγεια σας

Μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια και ένα κανονικό βάρος για το σωμα μας μια χορτοφαγικη διατροφη ή όχι; Μάθετε περισσότερα
 

 

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η