Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Συνδυασμός τροφίμων για μια καλυτερη διατροφη και υγεια - Ένας συνοπτικός οδηγός για να μην καταναλώνετε μαζί τα λάθος τροφιμα που δεν βοηθούν την υγεια σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Μπορούμε να κάνουμε αμέτρητους συνδυασμούς διατροφής, αλλά ποιος είναι πραγματικά ο καλύτερος για την υγεια μας;

Ο πιο αποτελεσματικός συνδυασμός τροφίμων για την απώλεια βάρους απέχει πολύ από αυτό που συνηθίζαμε όλοι να γνωρίζουμε από την παιδική ηλικία μας.

Τα κλασσικά γεύματα όπως η μπριζόλα με πατάτες ή η ομελέτα έχουν αποδειχθεί ότι μας παχαίνουν και μας κάνουν λιγότερο υγιείς.


Παρακάτω είναι μερικές βασικές αρχές συνδυασμού τροφίμων για μια καλύτερη υγεια που είναι εύκολο να εφαρμοστούν: 




              


Ανακατέψτε πρωτεΐνες με λαχανικά που δεν περιέχουν άμυλο

Το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια και τα αυγά είναι όλα πρωτεϊνικά τρόφιμα.


Προκειμένου να τα χωνέψουμε, το στομάχι εκκρίνει ένζυμα και υδροχλωρικό οξύ, δημιουργώντας έτσι ένα όξινο περιβάλλον.

Με την κατανάλωση άμυλου, που μπορεί να βρεθεί σε πατάτες ή ψωμί, αναγκάζετε το στομάχι να δημιουργήσει ένα αλκαλικό περιβάλλον γιατί αυτό είναι ότι χρειάζεται για να χωνέψει αυτά τα τρόφιμα.

Όταν τρώτε αυτά τα δύο είδη τροφίμων μαζί, το περιβάλλον του στομάχου θα γίνει ουδέτερο καθώς το οξύ και οι αλκαλικές ουσίες θα εξουδετερώσουν ο ένας τον άλλον.


Το φαγητό δεν λαμβάνει τη σωστή πέψη και έχει ήδη μετατραπεί σε σήψη από τη στιγμή που φθάνει στα έντερα.


Για τις καλύτερες δυνατές συνθήκες πέψης, τρώτε τη πρωτεΐνη μαζί με λαχανικά όπως μπρόκολο, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, σπαράγγια, κολοκυθάκια, καρότα, κουνουπίδι, λάχανο.

Αυτά τα απαλλαγμένα από άμυλο λαχανικά χωνεύονται σε οποιοδήποτε τύπο περιβάλλοντος, αλκαλικό ή όξινο, και επομένως κάνουν ένα εξαιρετικό πιάτο.



Μην αναμιγνύετε Πρωτεΐνες


Γνωρίζατε ότι τα αυγά και το γάλα χρειάζονται περισσότερο χρόνο για χώνεψη από το κρέας;


Αποφεύγετε να τα τρώτε μαζί.

Το ιδανικό θα ήταν τα γεύματα να περιλαμβάνουν μόνο τρόφιμα που έχουν παρόμοιο χρόνο πέψης ώστε να έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία από τη στιγμή που φεύγουν από το στομάχι. 



Τα φρούτα είναι καλύτερα να τρώγονται μόνα τους και κατά προτίμηση με άδειο στομάχι


Τα φρούτα παρουσιάζουν τον ταχύτερο ρυθμό πέψης, ως εκ τούτου, δεν θα πρέπει να τρώγονται στο τέλος ενός βαρύ γεύματος.


Αν φτάσουν στο στομάχι πρώτα, θα χωνευτούν και θα εκκενωθούν γρήγορα, πράγμα που είναι σημαντικό για την υγεία των εντέρων σας.



Περιμένετε λίγες ώρες για να πάρετε το επιδόρπιο


Τα επιδόρπια επιβαρύνουν το στομάχι και σταματάνε τη διαδικασία της πέψης.


Ως εκ τούτου, δεν πρέπει να καταναλώνονται αμέσως μετά από ένα βαρύ γεύμα.

Είναι καλύτερα να περιμένετε λίγες ώρες αν δεν θέλετε να φουσκώσετε και να έχετε αέρια.


Μην αναμιγνύετε ποτέ άμυλο με όξινα τρόφιμα

Αν φάτε άμυλο κα στη συνέχεια προσθέσετε όξινα τρόφιμα όπως πορτοκάλια ή λεμόνια, το στομάχι σας δεν θα είναι σε θέση να τα χωνέψει καθώς το περιβάλλον του θα είναι ουδέτερο.


Αυτό σημαίνει ότι η ανάμειξη δημητριακών με χυμό πορτοκάλι για πρωινό είναι ένα λάθος και δεν πρέπει να το κάνουμε.



Όπως μπορείτε να δείτε, ο συνδυασμός τροφίμων για την απώλεια βάρους δεν είναι επιστήμη.

Οι βασικές αρχές είναι να τα συνδυάζετε με εκείνα που έχουν παρόμοιο χρόνο πέψης και να αποφεύγετε να τρώτε μαζί άμυλο με πρωτεΐνη ή όξινα τρόφιμα.


Ένας άλλος καλός κανόνας για να ακολουθήσετε είναι να περιμένετε μέχρι τη πέψη του προηγούμενου γεύματος πριν φάτε κάτι άλλο.

Ο χρόνος πέψης για τις πρωτεΐνες είναι περίπου 4 ώρες.

Το άμυλο χωνεύεται σε περίπου τρεις ώρες.

Ενώ τα φρούτα χωνεύονται σε δύο ώρες.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια και ένα κανονικό βάρος για το σωμα μας μια χορτοφαγικη διατροφη ή όχι; Μάθετε περισσότερα

-
Είστε παχύσαρκοι ή απλά λίγο «γεμάτοι»; Μάθετε για τον προσωπικο δεικτη μαζας σωματος και ποιες ασθενειες απειλούν την υγεια σας αν ανήκετε στους παχυσαρκους

-
Το περπατημα είναι υγεια αλλά και τρόπος να χάσουμε ή να διατηρήσουμε τα κιλα που θέλουμε – Πώς όμως θα μας βοηθήσει το περπατημα και με ποιους τρόπους;

-
Ο ρόλος της κανελας στην υγεια, τη διατροφη και το αδυνατισμα – Πόσο καλό κάνει στην υγεια μας και με ποιόν τρόπο;
 




 

             

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η