Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Το περπατημα είναι υγεια αλλά και τρόπος να χάσουμε ή να διατηρήσουμε τα κιλα που θέλουμε – Πώς όμως θα μας βοηθήσει το περπατημα και με ποιους τρόπους;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Μήπως ψάχνετε έναν τρόπο να βελτιώσετε την υγεια σας και να χασετε κιλα μαζί;

Η απωλεια βαρους και η καλυτερη
υγεια είναι μια φοβερή μάχη για τους περισσότερους ανθρώπους.

Χρειάζεται να έχετε θέληση και ισχυρό κίνητρο για να πείσετε τον εαυτό σας να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα για μια καλυτερη
υγεια.

Ωστόσο, εδώ θα σας δώσουμε μερικούς απλούς τρόπους περπατηματος για να σας βοηθήσουν να έχετε καλυτερη
υγεια, καλυτερη ψυχολογια
και να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος σας με φυσικό τρόπο.






           


Το πρώτο βήμα είναι να το πάρετε απόφαση

Ξεκινήστε με μικρούς περιπάτους όποτε μπορείτε κάθε μέρα.

Ακόμα κι αν έχετε μόνο 10 λεπτά, βγείτε και περπατήστε γύρω από το σπίτι ή το διαμέρισμά σας.


Είναι σημαντικό να μην πιέζετε τον εαυτό σας τις πρώτες ημέρες ή εβδομάδες.

Ορίστε μικρούς στόχους και προσπαθήστε να τους πετυχαίνετε κάθε μέρα.
|

Για παράδειγμα την πρώτη ημέρα ίσως θέλετε να δοκιμάσετε περπάτημα για περίπου 15 λεπτά ώστε να ανεβάσετε τους ρυθμούς της καρδιάς και να κάνετε το σώμα σας να συνηθίσει και πάλι τη σωματική δραστηριότητα.

Μόλις αρχίσετε να επανέρχεστε, να νιώθετε καλύτερα και να είστε σε φόρμα μπορείτε να αυξήσετε σταδιακά το χρόνο και τα χιλιόμετρα της απόστασης που διανύετε.



Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι περπατάτε σε ένα σταθερό ρυθμό για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.


Βεβαιωθείτε ότι ο ρυθμός που περπατάτε βοηθάει την καρδιά.


Όταν περπατάτε λίγο πιο γρήγορα βοηθάτε περισσότερο την υγεία της καρδιάς αλλά παράλληλα ο οργανισμός σας καίει αποτελεσματικά το λίπος που παράγει.



Υπάρχουν διάφορα εργαλεία για το κινητό σας και όχι μόνο που βοηθούν στο περπάτημα
 

Ένα εργαλείο για το περπάτημα που θα βοηθήσει να παρακολουθείτε πόση ώρα και πόσα μέτρα και άλλα είναι ένα βηματόμετρο.


Με αυτό θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε τον αριθμό των βημάτων που έχετε κάνει μέσα σε μια συγκεκριμένη ημέρα.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πόσο μακριά έχετε περπατήσει και περίπου πόσες θερμίδες καίτε σε μια μέρα εξαιτίας της πεζοπορίας.

Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε αν είστε ή όχι στη σωστή κατεύθυνση για την επίτευξη του στόχου καλής φυσικής κατάστασης ή απώλειας βάρους σας.

Με αυτές τις πληροφορίες θα είστε σε θέση είτε να αυξήσετε είτε να μειώσετε την ποσότητα του περπατήματος που κάνετε μέσα σε μια δεδομένη ημέρα για να πετύχετε αυτούς τους στόχους. 



Μπορείτε να κάψετε πιο πολλές θερμίδες περπατώντας μια μικρή απόσταση με ταχύ ρυθμό σε αντίθεση με το περπάτημα μιας μεγαλύτερης απόστασης με βραδύτερο ρυθμό.


Και πάλι έχει να κάνει με το στόχο που έχετε βάλει έτσι ώστε ο οργανισμός να είναι περισσότερο υγιής, να καίει θερμίδες και λίπος.


Επομένως, εάν το έχετε πάρει στα σοβαρά να χάσετε κιλά και να κάνετε διαιτα με συμμαχο το περπάτημα είναι σημαντικό να βαδίζετε με ένα ζωηρό ρυθμό.



Φροντίστε να περπατάτε συνέχεια
 

Αν η αγορά είναι κοντά στο σπίτι σας τότε είναι καλύτερα να πηγαίνετε περπατώντας προκειμένου να κάνετε τα καθημερινά σας ψώνια.


Αποφύγετε να τα κάνετε με το αμάξι στο δρόμο για το σπίτι.

Πάρτε ένα καροτσάκι με ροδάκια αν θέλετε να κουβαλήσετε πιο βαριά πράγματα και πηγαίντε με αυτό για τα ψώνια σας.


Προγραμματίστε περιπάτους στην καθημερινή σας ζωή.


Κανονίστε να πηγαίνετε στο πιο κοντινό πάρκο ή δίπλα στη θάλασσα κάθε μέρα για λίγα λεπτά ώστε να περπατάτε.


Θα βελτιώσετε παράλληλα και την ομορφια,  την ψυχολογια, την ψυχική σας υγεία εκτός από την σωματική.

Θα νιώθετε πιο ήρεμοι και ζωντανοί.

Να θυμάστε πως όταν έχετε διάθεση μπορείτε να βαδίζετε σε ένα πιο γρήγορο ρυθμό ώστε να ανεβάζετε τους ρυθμούς της καρδιάς έτσι ώστε να είναι αποτελεσματική η καύση λίπους και θερμίδων παράλληλα.


Είναι πάντα καλύτερο να περπατάτε μια μικρότερη απόσταση σε ένα γρήγορο ρυθμό σε σχέση με το περπάτημα μεγαλύτερης απόστασης σε αργό ρυθμό.

Έχετε κίνητρα, θέστε τους στόχους σας και περπατάτε κάθε μέρα για να νιώθετε και να φαίνεστε πολύ καλύτερα.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Ο ρόλος της κανελας στην υγεια, τη διατροφη και το αδυνατισμα – Πόσο καλό κάνει στην υγεια μας και με ποιόν τρόπο;

- Τι πραγματικά συμβαίνει στην υγεια του εγκεφαλου μας όταν ξεχνάμε πολύ εύκολα κάποια πράγματα; Τι γίνεται όταν η μνημη μας παίζει περίεργα παιχνίδια και πώς να το αντιμετωπίσουμε

- Πώς θα βελτιώσετε την υγεια σας με απλά βήματα - Ένας απαραίτητος οδηγός για να γνωρίζετε πως θα εφαρμόσετε έναν πιο υγιεινο τρόπο ζωής

- Ζαχαρη: Ο μεγάλος εχθρός της υγειας μας γενικότερα – Μάθετε γιατί και πως θα τη μειώσετε



 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η