Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια και ένα κανονικό βάρος για το σωμα μας μια χορτοφαγικη διατροφη ή όχι; Μάθετε περισσότερα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πολλοί άνθρωποι υποθέτουν ότι το να ζεις ένα χορτοφαγικο τρόπο ζωής αυτόματα σημαίνει ότι είσαι λεπτός και σε καλή υγεια.

Ωστόσο, είναι εξίσου εύκολο να φας παραπάνω ή να επιλέξεις ανθυγιεινα τροφιμα δεδομένου ότι είναι μια συνηθισμένη διαιτα – διατροφη με κάποια διαφορετικά στοιχεία.

Το να επιλέξετε να ακολουθήσετε μια χορτοφαγική διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια αν την εφαρμόσετε σωστά, αν τρώτε σωστά και υγιεινά μαγειρεμένα τα τροφιμα αλλά υπάρχουν ειδικά ζητήματα σε μια διατροφη αυτού του τύπου.






              


Η εξάλειψη του κρέατος από τη διατροφή σας δεν εγγυάται την απώλεια βάρους.


Πολλές τροφές είναι για χορτοφάγους αλλά μπορούν εξίσου να τη σαμποτάρουν.


Τα πατατάκια, οι σοκολάτες και τα βουτυρωμένα ρολά είναι όλα χορτοφαγικά τρόφιμα αλλά μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικού βάρους εάν καταναλωθούν σε υπερβολικές ποσότητες.

Χορτοφαγικά υποκατάστατα κρέατος, όπως τα λουκάνικα σόγιας, μπορεί να είναι ιδιαίτερα επεξεργασμένα και συχνά περιέχουν πάρα πολύ λίπος για μια υγιεινή διατροφή.


Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος μετρώντας θερμίδες, υδατάνθρακες, ή απλά περιορίζοντας το μέγεθος των μερίδων.

Οποιοδήποτε από αυτά είναι δυνατόν με μια χορτοφαγική διατροφή αδυνατίσματος.


Τα πιο δημοφιλή διαιτητικά προγράμματα μπορούν να τηρούνται κατά την επιλογή χορτοφαγικών τροφίμων ή λαχανικών.

Ακόμη και η δίαιτα Atkins, η οποία είναι γνωστή για την υψηλή κατανάλωση κρέατος και λίπους, προσφέρει μια εναλλακτική λύση για χορτοφάγους γνωστή ως Eco – Atkins.



Είναι υγιεινό να καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη, ανεξάρτητα από τον τύπο διατροφικού προγράμματος που ακολουθείτε.


Οι χορτοφάγοι μπορούν να λάβουν αρκετή πρωτεΐνη από ένα ευρύ φάσμα τροφίμων χωρίς να τρώνε κρέας.

Οι περισσότεροι τρώνε αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα που περιέχουν πρωτεΐνη και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Φυτικές τροφές όπως τα φασόλια και τα όσπρια επίσης περιέχουν πρωτεΐνη, επιτρέποντας σε αυτούς που κάνουν δίαιτα και θέλουν να έχουν μια καλύτερη υγεια να ανταποκριθούν στις καθημερινές απαιτήσεις τους για αυτά τα θρεπτικά συστατικά χωρίς δυσκολία. 



Οι φυτοφάγοι δεν τρώνε αυγά ή γαλακτοκομικά προϊόντα, γι 'αυτό πρέπει να λάβουν τη πρωτεΐνη τους από φυτικές τροφές όπως τα φασόλια, η σόγια, τα όσπρια και το τόφου.


Οι περισσότερες φυτικές τροφές περιέχουν κάποια ποσότητα πρωτεΐνης και επίσης πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά.


Για παράδειγμα, ένα φλιτζάνι του καφέ μαγειρεμένες φακές περιέχει 18 γραμμάρια πρωτεΐνης και 16 γραμμάρια ίνες, μαζί με πολλά αντιοξειδωτικά.

Προσφέρουν μια μεγάλη θρεπτική γροθιά για τις θερμίδες, κάνοντάς τες μια καλή επιλογή για πολλούς που κάνουν μια υγιεινή δίαιτα - διατροφή.



Οι φυτοφάγοι συχνά επιλέγουν υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων όπως χορτοφαγικό τυρί.


Τα προϊόντα αυτά είναι συνήθως ιδιαίτερα επεξεργασμένα και περιέχουν μεγάλες ποσότητες λίπους χωρίς να προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά.


Μπορεί να μην είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για εκείνους που κάνουν υγιεινή δίαιτα - διατροφή.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να διαβάζετε τις ετικέτες επειδή ορισμένα προϊόντα είναι αποδεκτά και χρήσιμα σε μια διατροφή.



Οι περισσότεροι χορτοφάγοι είναι πρόθυμοι να φάνε σχεδόν οποιοδήποτε λαχανικό.


Έτσι εξασφαλίζουν ότι λαμβάνουν όλες τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία που χρειάζονται για να ζήσουν μια υγιή ζωή.


Επιλέγοντας τροφές από κάθε χρώμα του ουράνιου τόξου είναι σημαντικό για να καλύπτετε τις διατροφικές ανάγκες σας.

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι επίσης πολύ χορταστικά, οπότε είναι εύκολο να φουσκώσετε με τροφές χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες ενώ τρώτε υγιεινά.



Μια χορτοφαγική διατροφή μπορεί να είναι πολύ θρεπτική και υγιεινή και να οδηγήσει και σε ένα φυσιολογικό βάρος.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να αποφύγετε τις ίδιες παγίδες που κρύβουν άλλοι διαιτητικοί τρόποι ζωής.


Εξαφανίστε το πρόχειρο φαγητό από τη διατροφή σας και φροντίστε να τρώτε μια ευρεία ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και υγιεινές πηγές πρωτεΐνης.

Τελικά μπορείτε να χάσετε βάρος και να γίνετε πολύ πιο υγιείς με μια χορτοφαγική διατροφή.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Είστε παχύσαρκοι ή απλά λίγο «γεμάτοι»; Μάθετε για τον προσωπικο δεικτη μαζας σωματος και ποιες ασθενειες απειλούν την υγεια σας αν ανήκετε στους παχυσαρκους

-
Το περπατημα είναι υγεια αλλά και τρόπος να χάσουμε ή να διατηρήσουμε τα κιλα που θέλουμε – Πώς όμως θα μας βοηθήσει το περπατημα και με ποιους τρόπους;

-
Ο ρόλος της κανελας στην υγεια, τη διατροφη και το αδυνατισμα – Πόσο καλό κάνει στην υγεια μας και με ποιόν τρόπο;

Τι πραγματικά συμβαίνει στην υγεια του εγκεφαλου μας όταν ξεχνάμε πολύ εύκολα κάποια πράγματα; Τι γίνεται όταν η μνημη μας παίζει περίεργα παιχνίδια και πώς να το αντιμετωπίσουμε


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η