Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μια χορτοφαγική διαιτα - διατροφη μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια και να αυξήσει την ομορφια σας με μειωμένο βάρος
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

 Πολλοί υποθέτουν ότι το να ζεις ένα χορτοφαγικό τρόπο ζωής αυτόματα σημαίνει ότι είσαι πιο ομορφος/η λεπτός/η και σε καλή υγεια.

Ωστόσο, είναι εξίσου εύκολο να φας παραπάνω ή να επιλέξεις ανθυγιεινά τρόφιμα δεδομένου ότι είναι μια συνηθισμένη διαιτα.

Το να επιλέξετε να ακολουθήσετε μια χορτοφαγικη διατροφη αδυνατίσματος μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια αν την εφαρμόσετε σωστά, αλλά υπάρχουν ειδικά ζητήματα σε μια διατροφη αυτού του τύπου. 



Η εξάλειψη του κρέατος από τη διατροφή σας δεν εγγυάται την απώλεια βάρους.

Πολλές τροφές είναι για χορτοφάγους αλλά μπορούν εξίσου να τη σαμποτάρουν.

Τα πατατάκια, οι σοκολάτες και τα βουτυρωμένα ρολά είναι όλα χορτοφαγικά τρόφιμα αλλά μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικού βάρους εάν καταναλωθούν σε υπερβολικές ποσότητες.

Χορτοφαγικά υποκατάστατα κρέατος, όπως τα λουκάνικα σόγιας, μπορεί να είναι ιδιαίτερα επεξεργασμένα και συχνά περιέχουν πάρα πολύ λίπος για μια υγιεινή διατροφή.  


           


Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος μετρώντας θερμίδες, υδατάνθρακες, ή απλά περιορίζοντας το μέγεθος των μερίδων.

Οποιοδήποτε από αυτά είναι δυνατόν με μια χορτοφαγική διατροφή αδυνατίσματος.

Τα πιο δημοφιλή διαιτητικά προγράμματα μπορούν να τηρούνται κατά την επιλογή χορτοφαγικών τροφίμων ή λαχανικών.

Ακόμη και η δίαιτα Atkins, η οποία είναι γνωστή για την υψηλή κατανάλωση κρέατος και λίπους, προσφέρει μια εναλλακτική λύση για χορτοφάγους γνωστή ως Eco – Atkins


Είναι σημαντικό να καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη, ανεξάρτητα από το τύπο διατροφικού προγράμματος που ακολουθείτε.

Οι χορτοφάγοι μπορούν να λάβουν αρκετή πρωτεΐνη από ένα ευρύ φάσμα τροφίμων χωρίς να τρώνε κρέας.

Οι περισσότεροι τρώνε αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα που περιέχουν πρωτεΐνη και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Φυτικές τροφές όπως τα φασόλια επίσης περιέχουν πρωτεΐνη, επιτρέποντας σε αυτούς που κάνουν δίαιτα να ανταποκριθούν στις καθημερινές απαιτήσεις τους για αυτά τα θρεπτικά συστατικά χωρίς δυσκολία. 


Οι φυτοφάγοι δεν τρώνε αυγά ή γαλακτοκομικά προϊόντα.

Γι 'αυτό πρέπει να λάβουν τη πρωτεΐνη τους από φυτικές τροφές όπως τα φασόλια και το τόφου.

Οι περισσότερες φυτικές τροφές περιέχουν κάποια ποσότητα πρωτεΐνης και επίσης πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά. Για παράδειγμα, ένα φλιτζάνι του καφέ μαγειρεμένες φακές περιέχει 18 γραμμάρια πρωτεΐνης και 16 γραμμάρια ίνες, μαζί με πολλά αντιοξειδωτικά.

Προσφέρουν μια μεγάλη θρεπτική γροθιά για τις θερμίδες, κάνοντάς τες μια καλή επιλογή για πολλούς που κάνουν δίαιτα.  


Οι φυτοφάγοι συχνά επιλέγουν υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων όπως χορτοφαγικό τυρί.

Τα προϊόντα αυτά είναι συνήθως ιδιαίτερα επεξεργασμένα και περιέχουν μεγάλες ποσότητες λίπους χωρίς να προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

Μπορεί να μην είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για εκείνους που κάνουν δίαιτα για αδυνάτισμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να διαβάζετε τις ετικέτες επειδή ορισμένα προϊόντα είναι αποδεκτά και χρήσιμα σε μια διατροφή.  


Οι περισσότεροι χορτοφάγοι είναι πρόθυμοι να φάνε σχεδόν οποιοδήποτε λαχανικό, εξασφαλίζοντας ότι λαμβάνουν όλες τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία που χρειάζονται για να ζήσουν μια υγιή ζωή.

Επιλέγοντας τροφές από κάθε χρώμα του ουράνιου τόξου είναι σημαντικό για να καλύπτετε τις διατροφικές ανάγκες σας.

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι επίσης πολύ χορταστικά, οπότε είναι εύκολο να φουσκώσετε με τροφές χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες ενώ χάνετε κιλά.  


Μια χορτοφαγική διατροφή μπορεί να είναι πολύ θρεπτική και να οδηγήσει σε επιτυχημένη απώλεια βάρους.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να αποφύγετε τις ίδιες παγίδες που κρύβουν άλλοι διαιτητικοί τρόποι ζωής.

Εξαφανίστε το πρόχειρο φαγητό από τη διατροφή σας και φροντίστε να τρώτε μια ευρεία ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και υγιεινές πηγές πρωτεΐνης.

Μπορείτε να χάσετε βάρος και να γίνετε πολύ πιο υγιείς με μια χορτοφαγική διατροφή αδυνατίσματος.  


           



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Προτάσεις διαιτας και σωστής διατροφης με υγιεινές τροφες για να διατηρήσουμε την ομορφια και το σωμα μας σε καλή κατάσταση

Πώς θα ανατρέψουμε τη γηρανση της επιδερμιδας με τη συμβολή της θαυματουργής αλκαλικης διαιτας-διατροφης pH για την ομορφια μας

Όλα τα τελευταία νέα για την εξαφάνιση της κυτταριτιδας για την ομορφια του σωματος μας στα πιο σημαντικα σημεία του

Οι πιο αποτελεσματικές σπιτικες μασκες προσωπου για την ομορφια όλων των τύπων δέρματος

Παρασκευή χυμών για μια υγιεινή διαιτα - διατροφη ώστε να διατηρήσετε ομορφη τη σιλουέτα σας, υγιεινά - Τί πρέπει να ξέρετε

Πώς να συνδυάσουμε υγιεινα τις τροφες για ένα σωστό αδυνατισμα για ένα όμορφο και υγιη σωμα – Ενας συνοπτικός οδηγός για υγιεινη διατροφη
 
 


           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η