Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μια απολύτως χορτοφαγικη (Vegan) διαιτα για να βελτιωσουμε την ομορφια μας υγιεινα – Πώς θα κάνετε μια χορτοφαγικη διαιτα, είτε είστε χορτοφαγοι είτε όχι
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Διαιτες υπάρχουν πολλές για να βελτιώσουμε την εξωτερική μας ομορφια και μέσα σε αυτές μπορούμε να επιλέξουμε να κάνουμε μία χορτοφαγικη διαιτα. Δεν χρειάζεται να είστε χορτοφαγοι για να ακολουθήσετε τη διαιτα των χορτοφάγων.

Μπορεί να είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που έχετε συνηθίσει αλλά μπορείτε και με αυτή να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας ή να μειώσετε τα κιλά σας.

Εκείνοι που ακολουθούν γενικότερα αυτόν τον τρόπο διατροφής είναι ενάντια στη θανάτωση των ζώων, αλλά και πιστεύουν στην υγιεινή διατροφή.

Εάν σκοπεύετε να δοκιμάσετε τη δίαιτα των απολύτως χορτοφάγων (
vegan), τότε μπορείτε να το κάνετε με ασφάλεια, αφού όλα έχουν να κάνουν με την υγιεινή διατροφή και κατ’ επέκταση με τη διατήρηση μιας καλής υγείας.






           


Τα οφέλη μιας vegan χορτοφαγικης δίαιτας:

- Μια Vegan δίαιτα περιέχει χαμηλό επίπεδο χοληστερόλης και λιπαρών
Περιέχει επίσης υψηλότερη ποσότητα σε φυτικές ίνες, που βγαίνουν από προϊόντα για χορτοφάγους.

- Αποτελείται από χαμηλή ποσότητα χοληστερίνης στο αίμα.

Εάν καταναλώνετε γαλακτοκομικά προϊόντα πλήρες σε λιπαρά μαζί με αυγά, τότε τα επίπεδα λιπιδίων του αίματος θα εκτιναχθούν λόγω των κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης που περιέχει το τρόφιμο.


- Εξαλείφει τον κίνδυνο του καρκίνου του παχέος εντέρου
 

- Οι χορτοφάγοι έχουν λιγότερες πιθανότητες να νοσήσουν από παχυσαρκία

- Εκείνοι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες ολικής αλέσεως και ξηρούς καρπούς, έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάσχουν από διαβήτη


- Οι χορτοφάγοι μπορούν να αποφύγουν διαφόρων ειδών καρκίνου

- Με την κατανάλωση λαχανικών και φρούτων σε τακτική βάση, μπορείτε να αποφύγετε τα καρδιακά νοσήματα

Όπως έμφραγμα μυοκαρδίου, αγγειακά εγκεφαλικά, ισχαιμική καρδιακή νόσο και στηθάγχη.


Έτσι, εάν είστε πρόθυμοι να ακολουθήσετε μια vegan διατροφή, τότε θυμηθείτε ότι είναι εύκολο να ακολουθηθεί και μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το επίπεδο χοληστερόλης. Δεν θα αισθάνεστε πεινασμένοι τόσο συχνά, οδηγώντας σας σε φυσική απώλεια βάρους.

Όποιος ψάχνει να μειώσει το βάρος του και ιδιαίτερα αυτοί που πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση, υπογλυκαιμία, καρδιακά νοσήματα, υψηλή χοληστερόλη και διαβήτη θα αισθανθούν πολύ υγιείς και σε φόρμα, εάν επιλέξουν να ακολουθήσουν το vegan διαιτητικό πλάνο.



Πως δουλεύει το χορτοφαγικο διαιτητικό πλάνο;

Η δίαιτα θα ξεκινήσει με την εξάλειψη των υδατανθράκων που καταναλώνουμε στην επεξεργασμένη τους μορφή.

Ως εκ τούτου, ρύζι, σιτάρι, ζάχαρη, κρακεράκια και άσπρο ψωμί αφαιρούνται από τη διατροφή σας. Αντί αυτού αναμένεται να τρώτε λαχανικά, καστανό ρύζι, φρούτα και προϊόντα τα οποία παρασκευάζονται από αλεύρι ολικής αλέσεως που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Αποφεύγοντας τα προϊόντα που περιέχουν υδατάνθρακες, δεν θα αισθάνεστε πολύ πεινασμένοι αλλά ούτε θα αυξηθεί το λίπος του σώματός σας.



Συνεπώς, πρέπει να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα γευμάτων για 4 συνεχής εβδομάδες.

Κάθε εβδομάδα θα μπορείτε επίσης να τρώτε μερικά από τα αγαπημένα σας φαγητά.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα πρέπει να αποφεύγετε τα είδη τροφίμων που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες. Μετά από δύο εβδομάδες, θα μπορείτε να καταναλώσετε τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες σε ελεγχόμενη μορφή.

Επίσης, σας συμβουλεύουμε να τρώτε δημητριακά, ολόκληρα φρούτα, γάλα σόγιας, φασόλια, ζυμαρικά, μπιζέλια, διάφορους σπόρους, καστανό ρύζι, φακές και κυπριακή πίτα.

Ακολουθώντας μια vegan διατροφή κάποιος μπορεί εύκολα να χάσει περίπου 2-4 κιλά βάρους μετά την ολοκλήρωση των πρώτων 2 εβδομάδων.



Συμβουλές για όσους ακολουθούν τη Vegan χορτοφαγικη Δίαιτα

Ξεκινήστε Σιγά


Αν θέλετε να μετατραπείτε σε χορτοφάγο, τότε να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να γίνετε από την μια μέρα στην άλλη. Πρόκειται για μια σταδιακή διαδικασία και θα πρέπει να αρχίσετε λαμβάνοντας ένα φαγητό κάθε φορά.


Δεν Χρειάζεται να Ακολουθήσετε μια Εξαντλητική Δίαιτα


Δεν υπάρχει καμία απαίτηση να ακολουθήσετε μια εξαντλητική δίαιτα, πριν ξεκινήσετε τη vegan. Μπορεί να σας βοηθήσει σε προσωρινή βάση, αλλά δεν μπορεί να σας βοηθήσει να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας μακροπρόθεσμα.


Πείτε Όχι στο Πρόχειρο Φαγητό


Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη vegan διατροφή, τότε θα πρέπει να εξαλείψετε ή να αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό εντελώς.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πως θα αποφύγετε την τριχοπτωση όπου μειώνει την εξωτερική σας ομορφια - Πώς θα πρέπει να το κάνετε σωστά για να σώσετε τα μαλλια σας όσο πιο νωρίς γίνεται

-
Πώς οι χυμοι φρουτων και λαχανικων μπορούν να βοηθήσουν στη διαιτα, τη διατροφη και την ομορφια του σωματος με απώλεια όσου βάρους χρειάζεστε

-
Πώς να επιτύχετε τους στοχους για χάσιμο βάρους για να βελτιώσετε την ομορφια και την εξωτερική σας εμφάνιση – Διαιτα με πρόγραμμα

Πώς μπορεί να βοηθήσει η γνωστη διαιτα του δόκτορα Ατκινς στην πιο σύγχρονη μορφή της να βελτιώσουμε την ομορφια του σωματός μας


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η