Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Πώς να επιτύχετε τους στοχους για χάσιμο βάρους για να βελτιώσετε την ομορφια και την εξωτερική σας εμφάνιση – Διαιτα με πρόγραμμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια πολλοί παλεύουν να πετύχουν τους στόχους τους για να χάσουν βάρος, να κάνουν διαιτα, και το βρίσκουν πολύ δύσκολο να τους εκπληρώσουν.


Ποιό είναι λοιπόν το κλειδί για να χάνεις κιλά για μια καλύτερα ομορφια στο σωμα μας;


Το καλύτερο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να θέσετε ένα καλά προγραμματισμένο στόχο στη διατροφη και την καθημερινη σας ασκηση.


Αυτό θα σας βοηθήσει να κινηθείτε με το σωστό τρόπο.





           


Παρακάτω σας δίνουμε μερικές συμβουλές να θέσετε επιτυχημένους στόχους για χάσιμο βάρους, για μια καλύτερη ομορφια και ένα πιο υγιή σωμα.


Όταν θέτετε στόχους, χρειάζεται να βάζετε ρεαλιστικούς στόχους

Πρέπει να είστε καλά οργανωμένοι.


Αν θέλετε να χάσετε 10 κιλά την εβδομάδα, τότε δεν είστε ρεαλιστής.

Στόχοι που είναι επιθετικοί μπορούν να σας αποθαρρύνουν μακροπρόθεσμα.

Οι στόχοι αυτοί δεν είναι μόνο αδύνατον να επιτευχθούν αλλά μετά από καιρό θα σας κάνουν να νιώθετε δυστυχισμένοι και απογοητευμένοι.


Συμβουλές για να θέσετε επιτυχημένους στόχους



Προσωπικούς στόχους

Θα ήταν συνετό να βάλετε στόχους που μπορείτε να επιτύχετε.

Το σώμα σας πρέπει να μπορεί να αντιδρά θετικά στους στόχους σας.

Πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας την φυσική σας κατάσταση και την κατάσταση της υγείας σας.

Έχετε αρκετό χρόνο;

Δεν υπάρχει λόγος να ετοιμάζετε ένα πλάνο αν δεν έχετε χρόνο να το εφαρμόσετε.


Πραγματικό χάσιμο βάρους

Χρειάζεται να σκεφτείτε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα.


Το να χάσετε πολλά κιλά μέσα σε μια νύχτα ή μέσα στην εβδομάδα είναι αδύνατο.

Το αδυνάτισμα που αφήνει μια υγιή και θετική επίδραση συμβαίνει στο σώμα σας σταδιακά.

Μπορείτε να θέσετε ένα πλάνο να χάνετε 1-2 κιλά την εβδομάδα.

Πρέπει να θέτετε στόχους που να καίτε περισσότερες θερμίδες από ότι καταναλώνετε.


Κρατήστε ημερολόγιο

Πολλοί άνθρωποι αδυνατούν να κρατήσουν τους στόχους τους γιατί δεν μπορούν να κρατήσουν ένα πλάνο.

Δεν έχουν πράγματα γραμμένα σε ημερολόγιο.

Αν θέλετε σοβαρά να αδυνατίσετε, πρέπει να έχετε τα πάντα γραμμένα με λεπτομέρειες λέγοντας πως και τι προσπάθειες θα κάνετε για να πετύχετε τους στόχους σας.


Καταγράψτε τι τρώτε και τι κάνετε

Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθήσετε ένα πειθαρχημένο πρόγραμμα.

Θα ήταν καλή ιδέα να καταγράφετε όλα όσα τρώτε και κάνετε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

Έτσι, θα ξέρετε τι προσπάθειες κάνετε.

Αυτό επίσης θα σας κάνει να νιώθετε ένοχοι μόλις αρχίζετε να παρεκκλίνετε από το δρόμο σας.

Είναι ο καλύτερος τρόπος να παραμείνετε σε τροχιά.


Επίβλεψη προόδου

Είναι βασικό να αξιολογήσετε την πρόοδο σας.

Αυτό μπορεί να γίνει μέσω επίβλεψης των στόχων σας καθημερινά.

Χρειάζεται να ξέρετε αν τους επιτύχατε την προηγούμενη βδομάδα.

Έτσι, κρατάτε τον εαυτό σας κινητοποιημένο.

Ακολουθώντας τις συμβουλές και τις προτάσεις παραπάνω θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους συγκεκριμένους σας στόχους χωρίς δυσκολία.



Η συνέπεια είναι το κλειδί

Χρειάζεται να είστε συνεπής στις προσπάθειες σας, όταν θέλετε να χάσετε βάρος.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς μπορεί να βοηθήσει η γνωστη διαιτα του δόκτορα Ατκινς στην πιο σύγχρονη μορφή της να βελτιώσουμε την ομορφια του σωματός μας

-
Ποια είναι ενδεικτικά η διατροφη στα τροφιμα που πρέπει να καταναλώνονται όταν κάνουμε την HCG διαιτα για να βελτιώσουμε την ομορφια μας

-
Κατάλογος με οκτώ ιδανικές τροφες για μια σωστή διατροφη που μπορεί να βοηθήσει την ομορφια σας με ένα υγιές αδυνατισμα

Θέλετε φανταστικούς κοιλιακούς για ένα πιο ομορφο σωμα; Ακολουθήστε απλές συμβουλές ομορφιας




 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η