Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ποια είναι ενδεικτικά η διατροφη στα τροφιμα που πρέπει να καταναλώνονται όταν κάνουμε την HCG διαιτα για να βελτιώσουμε την ομορφια μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας το καλό μέρος για τη διασημη HCG διαιτα - διατροφη είναι ότι επιτρέπει την κατανάλωση πικάντικων φαγητων. Δεν θα βασανίζετε τον εαυτό σας για την ομορφια σας. Αυτή η διαιτα - διατροφη έχει να κάνει με τη διατήρηση μιας ισορροπίας όσον αφορά την ποσότητα της λαμβανόμενης τροφης σε σχέση με ό, τι χρειάζεται το σώμα πραγματικά.

Θα εκπλαγείτε να μάθετε ότι δεν πρόκειται να λιμοκτονήσετε παρόλο που συστήνει πολύ χαμηλές θερμίδες της τάξεως των 500 ημερησίως. Ούτε θα στερηθείτε τη γεύση. Μάλιστα, η δίαιτα είναι τέτοια που μπορείτε να φάτε όταν είστε έξω με τους φίλους και την οικογένειά σας χωρίς να χρειάζεται να αγχώνεστε όταν είστε έξω μαζί τους.





           


Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά πως μπορεί να είναι το διατροφικο προγραμμα της HCG διαιτας.


– Πρωινό
Μπορείτε να πιείτε ένα τσάι ή καφέ, χωρίς καθόλου ζάχαρη. Σας επιτρέπεται να έχετε μία κουταλιά της σούπας γάλα σε 24 ώρες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαχαρίνη ή στέβια σε μια λογική ποσότητα όμως.



- Γεύμα και Δείπνο

Λοιπόν, μπορείτε να επιλέξετε από καβούρι, βοδινό, στήθος κοτόπουλο, λευκό ψάρι, αστακό ή γαρίδες.


Απολαύστε ένα τη φορά από καθένα από τα κρέατα.


Θυμηθείτε να ζυγίσετε το κρέας και τα υπόλοιπα, όταν είναι ωμά και να μην ξεπερνάνε τα 200 γραμμάρια.

Κατά την προετοιμασία του γεύματος, αφαιρέστε όλα τα ορατά λίπη.

Απαιτείται να τα βράσετε ή να ψήσετε χωρίς επιπλέον λίπος.



- Δεν επιτρέπεται: Μην καταναλώνετε χέλι, τόνο, ρέγκα, σολομό, αποξηραμένα ή αλατισμένα ψάρια.


- Μαζί με αυτά, μπορείτε να έχετε οποιοδήποτε από αυτά τα λαχανικά: πράσινη σαλάτα, ντομάτες, μάραθο, σπανάκι, σέσκουλα, ραδίκια, κρεμμύδια, κόκκινο ραπανάκι, αγγούρι, σπαράγγι ή λάχανο.


- Μία φρυγανιά ή ένα κριτσίνι μπορεί να θεωρηθεί ως συνοδευτικό με το γεύμα σας.


- Επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται ως καρυκεύματα: η χρήση του αλατιού, πιπέρι, ξίδι, σκόνη μουστάρδας, σκόρδο, βασιλικός, μαϊντανός, θυμάρι, μαντζουράνα.

- Δεν επιτρέπονται: Μην χρησιμοποιείτε λάδι και βούτυρο. Τα ντρέσινγκς για σαλάτες επίσης δεν επιτρέπονται.


- Σε φρούτα, μπορείτε να φάτε ένα μήλο που σημαίνει ένα μήλο (όχι ένα πολύ μικρό για να αντικαταστήσει ένα μεγάλο μήλο). Ή μπορείτε να φάτε ένα πορτοκάλι ή μια χούφτα φράουλες ή μισό γκρέιπφρουτ.


- Περιστασιακά μπορείτε να έχετε:
Ορισμένες φορές, μπορείτε να καταναλώσετε 100 γραμμάρια τυρί κότατζ, φτιαγμένο από αποβουτυρωμένο γάλα.

Μερικές φορές, μπορείτε επίσης να επιλέξετε να φάτε αυγό, είτε ποσέ είτε βραστό. Θα μπορούσατε να φάτε ένα αυγό, ή να προσθέσετε σε αυτό τα ασπράδια τριών αυγών, πριν από την κατανάλωση.

Ενδιαφέρον; Βλέπετε, λοιπόν ότι δεν θα λιμοκτονήσετε για φαγητό.



Να θυμάστε ότι:



- Δεν πρέπει να υπερβαίνετε τις 500 θερμίδες την ημέρα
Η ημερήσια πρόσληψη σας θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 200 γραμμάρια κρέατος, ψαριού ή των άλλων επιλογών που αναφέραμε χωρίς λίπος, με μια εξαιρετικά μικρή πρόσληψη από άμυλο.


- Πιείτε νερό 30 λεπτά πριν το φαγητό
Με αυτό τον τρόπο η λαχτάρα σας για περισσότερο φαγητό θα παύσει και δεν θα είστε πάρα πολύ πεινασμένοι όταν ξεκινήσετε το γεύμα σας.

Ενώ τρώτε, να θυμάστε να μασάτε τις μπουκιές σας πολύ καλά. Μην καταπίνετε ολόκληρα τα τρόφιμα. Προσπαθήστε να αποφύγετε να τρώτε γρήγορα. Πάρτε το χρόνο σας. Φάτε αργά. Νιώστε τη γεύση. Νιώστε τις τροφές.


- Σε περίπτωση που αναζητάτε περισσότερο φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας
Ο καλύτερος τρόπος είναι να καταφύγετε στο νερό.

Συνεχίστε να πίνετε νερό κάθε 30 λεπτά. Η πρόσληψη νερού συνιστάται ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της περιόδου της δίαιτας HCG.



- Το καλό στην HCG δίαιτα είναι ότι δεν θα χάσετε την ενέργεια στην καθημερινότητά σας

Μπορείτε να συνεχίσετε με τον τρόπο ζωής σας.

Προσθέστε σε αυτό και λίγο περπάτημα ή άλλη άσκηση κάθε μέρα και θα αισθανθείτε πιο υγιείς.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Συνταγες και τροφιμα για να εφαρμόσετε καλύτερα τη διασημη HCG διαιτα

-
Κατάλογος με οκτώ ιδανικές τροφες για μια σωστή διατροφη που μπορεί να βοηθήσει την ομορφια σας με ένα υγιές αδυνατισμα

-
Θέλετε φανταστικούς κοιλιακούς για ένα πιο ομορφο σωμα; Ακολουθήστε απλές συμβουλές ομορφιας 

Προσέξτε τα μαλλια σας σήμερα για να είναι πιο ομορφα και για να μην το μετανιώσετε αύριο  




 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η