Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Κατάλογος με οκτώ ιδανικές τροφες για μια σωστή διατροφη που μπορεί να βοηθήσει την ομορφια σας με ένα υγιές αδυνατισμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας ένα σημαντικό μέρος μιας σωστής διαιτας-διατροφης είναι ο έλεγχος του αριθμού των θερμίδων που καταναλώνετε.

Ωστόσο, οι κατάλληλες τροφες για την ομορφια και τη διατήρηση ή το χάσιμο των κιλών δεν είναι απλώς εκείνες που είναι χαμηλές σε θερμιδες.

Υπάρχουν τροφες που μπορούμε να προσθέσουμε στη διατροφη μας όπου θα δώσουν την ώθηση που χρειάζεται ο μεταβολισμός μας.

Ή να σας βοηθήσουν να ελέγχετε τις λιγουρες σας, χορταίνοντάς σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.




           


Παρακάτω είναι οκτώ από τις καλύτερες τροφές για να προσθέσετε στη διατροφή σας εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος ή έχετε φτάσει στο επιθυμητό βάρος και θέλετε να το διατηρήσετε.



Φασόλια

Τα φασόλια είναι ένας σπουδαίος, χαμηλός σε θερμίδες τρόπος για την προσθήκη πρωτεϊνών στη διατροφή σας.

Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε φυτικές ίνες τα καθιστά πιο αργά στη χώνεψη από ότι άλλες μορφές πρωτεΐνης, πράγμα που βοηθά στο να σας κρατήσουν την αίσθηση του φουσκώματος και της ικανοποίησης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Εν ολίγοις, τα φασόλια μπορούν να σας εμποδίσουν στο να σαμποτάρετε τη διατροφή σας
μέσα από την πείνα.


Ξηροί καρποί

Ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα καρύδια είναι γεμάτα από αντιοξειδωτικά και βιταμίνες για την ενίσχυση της υγείας.

Αλλά το σημαντικότερο είναι πως μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που λαμβάνουν ως σνακ ξηρούς καρπούς τρώνε μικρότερες ποσότητες φαγητού, υποκαθιστώντας άλλες τροφές με καλές τροφές για την απώλεια βάρους.

Πρέπει όμως η ποσότητα των ξηρών καρπών να μην ξεπερνά κάθε φορά την μία χούφτα του χεριού μας.


Μαύρη σοκολάτα


Πολλοί λάτρεις της σοκολάτας θα έχουν ακούσει ότι η μαύρη σοκολάτα κάνει καλό για εκείνους που βρίσκονται σε διατροφή.


Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή η μαύρη σοκολάτα έχει οφέλη για την υγεία αρκεί να καταναλώνεται σε λογικές ποσότητες. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι μπορεί να μειώσει το αίσθημα της πείνας.

Οι συμμετέχοντες που έφαγαν ως σνακ μαύρη σοκολάτα, και όχι γάλακτος ή λευκή, κατανάλωσαν πάνω από 15% λιγότερη ποσότητα στο επόμενο γεύμα τους.


Σούπες

Έχοντας ως ορεκτικό μια σούπα πριν από το κύριο γεύμα μπορεί να μειώσει σημαντικά τις συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η σούπα προσφέρει μεγάλη ικανοποίηση και σας χορταίνει, αλλά τείνει να είναι χαμηλή σε θερμίδες.

Ωστόσο, οι σούπες με βάση την κρέμα θα πρέπει να αποφεύγονται λόγω της υψηλής θερμιδικής αξίας και της περιεκτικότητάς τους σε λιπαρές ουσίες. Προτιμήστε τις σούπες λαχανικών, τις κοτόσουπες ή τις σούπες με μοσχάρι.


Πολτοποιημένα λαχανικά


Οι γονείς συνήθως φτιάχνουν πολτοποιημένα λαχανικά στις τροφές των μωρών.


Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι και αυτοί που είναι σε δίαιτα θα πρέπει να κάνουν το ίδιο με τα γεύματά τους. Προσθέτοντας πολτοποιημένα λαχανικά σε πιάτα όπως μακαρόνια με τυρί βρέθηκε ότι μειώθηκε η ποσότητα που έφαγαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα, μέχρι και 400 θερμίδες. Πιστεύεται ότι οι προστιθέμενες ίνες τους οδήγησαν στο να αισθάνονται χορτάτοι γρηγορότερα.


Αυγά


Ξεκινώντας την ημέρα σας με ένα αυγό μπορεί να μειώσει την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνετε για το υπόλοιπο της μέρας.


Ένα πρωινό υψηλής πρωτεΐνης (περίπου 35 γραμμάρια), θα σταματήσει πολλούς από το τσιμπολόγημα μεταξύ του πρωινού και του μεσημεριανού γεύματος.

Μελέτες δείχνουν ότι έτσι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων
σε όλο το υπόλοιπο της ημέρας.


Γκρέιπφρουτ

Τα γκρέιπφρουτ, είτε ολόκληρα είτε σε μορφή χυμού, μπορεί να βοηθήσουν στο να δώσουν ώθηση στο μεταβολισμό.

Διαπιστώθηκε ότι αυτοί που έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ πριν από το πρωινό και το γεύμα τους έχασαν 3 κιλά περισσότερα, σε βάθος τριών μηνών, από εκείνους που δεν έτρωγαν.


Γιαούρτι


Το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ διεξήγαγε μια εκτεταμένη δεκαετή μελέτη στις διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων και την επίδραση που είχαν στην περιφέρεια της μέσης τους.


Από όλα τα τρόφιμα, το γιαούρτι βρέθηκε να έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ποσότητα του βάρους που χάθηκε.

Έτσι, καταλήγουμε πως ενσωματώνοντας σωστές τροφές αδυνατίσματος στην καθημερινή διατροφή σας, μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό τις προσπάθειές σας όταν πρόκειται για την αποβολή των περιττών κιλών.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:


- Θέλετε φανταστικούς κοιλιακούς για ένα πιο ομορφο σωμα; Ακολουθήστε απλές συμβουλές ομορφιας

-
Προσέξτε τα μαλλια σας σήμερα για να είναι πιο ομορφα και για να μην το μετανιώσετε αύριο  

-
Πώς να τρέφομαι σωστά για να έχω ένα πιο ομορφο σωμα; - Σωστή διατροφη η καλύτερη διαιτα για να διατηρήσω ή και να βελτιώσω την ομορφια μου


-
Κάντε διαιτα με πρασινο τσαι – Μπορείτε να «χτίσετε» την ομορφια σας και μαζί ένα τέλειο κορμί


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η