Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Γνωρίστε την ωμοφαγια - Καταναλώστε φρεσκα ωμα φρουτα και λαχανικα για μια πιο υγιεινή διατροφη διατηρώντας ένα σωστό βαρος
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Αν για την ομορφια και τη διαιτα σας έχετε σκεφτεί να ακολουθήσετε την ωμοφαγια για λίγες μέρες, λίγες εβδομάδες ή ακόμα και για πάντα, τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι η ωμοφαγία περιλαμβάνει κυρίως την κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών και αφήνει στην άκρη οποιοδήποτε μαγειρεμένο φαγητό. Επομένως, εάν επιθυμείτε να μάθετε τι είναι η ωμοφαγία, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει ότι αυτή η δίαιτα καταναλώνει μόνο τα είδη διατροφής που είναι άψητα. Δείτε πρώτα σε ποιες ομάδες χωρίζονται οι χορτοφάγοι. Οι χορτοφάγοι χωρίζονται σε διαφορετικές ομάδες, όπως οι «Γαλακτο-αυγό-χορτοφάγοι». Οι άνθρωποι σε αυτή την ομάδα δεν τρώνε κρέας. Ωστόσο, καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα και αυγά. Από την άλλη πλευρά, η ωμοφαγία αποφεύγει την κατανάλωση ζωικών προϊόντων και προτιμά ωμά λαχανικά και φρούτα μόνο.

Η ωμοφαγία δίνει έμφαση στην κατανάλωση ωμών φρούτων, άψητα λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα και φύκια, μεταξύ άλλων προϊόντων.
Μπορεί να παρατηρήσετε ένα χορτοφάγο να καταναλώσει μπρόκολο, αφού το έχει μαγειρέψει στον ατμό. Αλλά ένας ωμοφάγος θα φάει το μπρόκολο στην αρχική του μορφή.


Η κύρια ιδέα πίσω από την ωμοφαγία: 
Σύμφωνα με την ωμοφαγία, τα ωμά τρόφιμα αποτελούνται από όλα τα απαραίτητα συστατικά που βοηθούν το σώμα μας να τα αφομοιώσει πλήρως.
Το μαγείρεμα καταστρέφει τα ένζυμα και επιπλέον αναγκάζει το σώμα να απελευθερώσει τα δικά του χωνευτικά ένζυμα. Αυτό οδηγεί σε δυσλειτουργική πέψη. Και συμβαίνει γιατί, είναι δύσκολο να χωνευτούν τα τρόφιμα και δεδομένου ότι παίρνει πολύ χρόνο, το σώμα μας καταλήγει να έχει χωνέψει τα μισά φαγητά.  
Επομένως, υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες  εμποδίζουν το χωνευτικό σας σύστημά και προκαλούνται παραπάνω προβλήματα στα έντεραΟι άνθρωποι που τρώνε ωμά τρόφιμα είναι της άποψης ότι η διαδικασία μαγειρέματος σκοτώνει τα μέταλλα και τις βιταμίνες εάν το φαγητό θερμανθεί σε υψηλή φωτιά.

Μερικά από τα υγιεινά πλεονεκτήματα που μπορείτε να απολαύσετε με την κατανάλωση ωμών τροφών περιλαμβάνουν:
 - Αυξήσεις ενεργειακών επιπέδων
- Να έχετε ένα υγιεινό και καθαρό δέρμα 
- Βελτιώνεται η πέψη
 - Χάνετε βάρος χωρίς μεγάλη προσπάθεια
 - Ο κίνδυνος από τις καρδιακές παθήσεις δεν αυξάνεται
 
Για να ακολουθήσετε την ωμοφαγία μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα:
Φάτε πολλά γλυκά φρούτα
Σκεφτείτε να ακολουθήσετε την ωμοφαγική δίαιτα που αποτελείται από γλυκά φρούτα.
Τα φρούτα περιέχουν φυτικές ίνες που είναι διαλυτές στο νερό και έχουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Είναι πλούσια σε νερό και παρέχουν στο σώμα σας ζάχαρη που μπορεί να χωνευτεί πολύ εύκολα. Επομένως, αν καταναλώνετε πολλά γλυκά φρούτα, θα αποκτήσετε ένα καλλίγραμμο και υγιές σώμα.
 
Καταναλώστε πολλά λαχανικά  
Μια καλά ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει πολλά πράσινα και φρέσκα λαχανικά.
Ως εκ τούτου, δοκιμάστε να καταναλώσετε λαχανικά που είναι πλούσια σε μέταλλα. Παραδείγματα τέτοιων λαχανικών περιλαμβάνουν μαρούλια, ντομάτες, κολοκύθια. Καλύπτουν υψηλό ποσοστό μεταλλικών στοιχείων που είναι απαραίτητα για το σώμα σας να λειτουργήσει σωστά.
 
Να μην έχουν πολλά λιπαρά
Μια καλή διατροφή με ωμές τροφές πρέπει να περιλαμβάνει λίπη.
Ωστόσο, είναι σκόπιμο να καταναλώνετε αυτά τα λίπη σε περιορισμένες ποσότητες. Οι ξηροί καρποί και το αβοκάντο είναι υγιεινά για το σώμα σας σε ακατέργαστη μορφή και όχι όταν είναι μαγειρεμένα. Εάν καταναλώσετε πολλές λιπαρές ουσίες, τότε αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την παρουσία ασθενειών, όπως καρδιακές παθήσεις, η κατάθλιψη και αρθρίτιδα.
 
Συμπέρασμα: Το σώμα σας χρειάζεται ένα άριστο επίπεδο θρέψης και, επομένως, μια σημαντική μερίδα θερμίδων που καταναλώνετε θα πρέπει να προέρχεται από τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.  
Μπορείτε επίσης να σκεφτείτε να συνδυάσετε αυτόν τον τύπο διατροφής με κάποια ελαφριά άσκηση, αν επιθυμείτε να χάσετε επιπλέον κιλά γρήγορα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες μπορεί να χτίσει ένα υγιη και πανέμορφο σωμα

-
Ακολουθώντας μια διαιτα - διατροφη με χαμηλους υδατανθρακες σαν τρόπο ζωής

-
Χάστε βάρος, κάντε καυσεις λιπους με τη διαιτα γκρειπφρουτ περιορίζοντας και την ορεξη σας

-
Δοκιμάστε την ασκηση με Πιλατες όπου μπορεί να βοηθήσει νου και σωμα

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η