Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες μπορεί να χτίσει ένα υγιη και πανέμορφο σωμα – Ποιες τροφες βοηθούν
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας υπάρχουν πάρα πολλές διαιτες μείωσης του βάρους που ισχυρίζονται ότι έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να χάσουν βάρος και υπόσχονται να εκπληρώσουν το στόχο τους.

Η προοπτική της απώλειας βάρους είναι πολύ δελεαστική λόγω των τελικών εκπληκτικών αποτελεσμάτων, παρά το γεγονός ότι απαιτεί εξαιρετική αυτοσυγκράτηση και προσπάθειες από την πλευρά σας. Η μείωση του βάρους είναι τόσο σκληρή πρόκληση, όσο και οι θεαματικές ανταμοιβές του.

Ένα από τα πιο δημοφιλή διαιτητικά πλάνα απώλειας βάρους είναι η διαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες. Οι διαιτες αυτές συνήθως συνιστώνται στους αθλητές, αλλά σήμερα αυτά τα πλάνα κερδίζουν δημοτικότητα μεταξύ των απλών ανθρώπων. Πολλοί άνθρωποι έχουν χάσει επιτυχώς βάρος ακολουθώντας μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες.


Τι είναι η Δίαιτα Υψηλή σε Πρωτεΐνες;
Μια διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες ενθαρρύνει το άτομο που θέλει να κάνει δίαιτα να κρατήσει τα στοιχεία των τροφίμων που περιέχουν υδατάνθρακες μακριά και να καταναλώνει μόνο αυτά που έχουν υψηλές πρωτεΐνες.

Για παράδειγμα, σε αυτό το είδος της διατροφής το άτομο μπορεί να τρώει τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες όπως τα χάμπουργκερ, αλλά χωρίς το ψωμί. Το ψωμάκι του χάμπουργκερ θεωρείται ένας υδατάνθρακας που είναι γνωστό ότι προκαλεί αύξηση στο βάρος του ατόμου.


Πώς λειτουργεί;
Είτε πρόκειται για ένα τονωμένο μυώδης σώμα ή για απώλεια βάρους, μια διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες θα σας βοηθήσει να επιτύχετε και τους δύο αυτούς στόχους.

Καταναλώνοντας μεγαλύτερες ποσότητες πρωτεϊνών και μικρότερες ποσότητες υδατανθράκων οδηγεί σε αργή καύση της ενέργειας, βοηθώντας έτσι τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Αυτό βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς πάγκρεας και στη διατήρηση του σωματικού βάρους.

Οι πρωτεΐνες είναι γνωστό ότι σκοτώνουν τους υδατάνθρακες, μειώνοντας συνεπώς το υγρό περιεχόμενο στο σώμα.





Οι πρωτεΐνες τροφοδοτούν το χτίσιμο των μυών.

Κατά τη διάρκεια έντονης προπόνησης και άρσης βαρών, ο μυϊκός ιστός καταστρέφεται.

Θα πρέπει να ακολουθείτε μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες για την ανοικοδόμηση αυτών των ιστών. Οι πρωτεϊνικές δίαιτες είναι συνήθως χαμηλές σε κορεσμένα λίπη και υδατάνθρακες.
Η απώλεια βάρους απαιτεί τη μείωση πρόσληψης υδατανθράκων και θερμίδων. Μια διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.


Πώς να το εφαρμόσετε αυτό;

Η συνολική πρόσληψη πρωτεΐνης θα πρέπει να κατανεμηθεί μεταξύ 5-6 γευμάτων όλη την ημέρα.


Ο αριθμός που μπορείτε να καταναλώνετε πρωτεΐνες σε μια ημέρα είναι πολύ σημαντικός.

Μπορείτε να τρώτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες για το πρωινό σας, πριν να ασκηθείτε, ακόμη και για το απογευματινό σας σνακ.


Μια καλή δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες, θα αποτελείται από πρωινό υψηλό σε πρωτεΐνες. Αμέσως μετά την άσκηση, θα πρέπει να πιείτε πρωτεϊνικό ρόφημα ή οποιοδήποτε άλλο ρόφημα που θα διευκολύνει την αποκατάσταση των χαλασμένων μυϊκών ιστών.

Περιέργως, ένα πρωτεϊνούχο γεύμα πριν πάτε για ύπνο απελευθερώνει αργά, υψηλή σε ποιότητα αμινοξέα την ώρα που εσείς κοιμάστε. Επιπλέον, μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες ενισχύει τα αντιοξειδωτικά επίπεδα και σας σώζει από λοιμώξεις και μερικές ασθένειες.


Μερικά τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες
Καζεΐνη

Η πρωτεΐνη του γάλακτος σε αγελαδινό γάλα
ονομάζεται καζεΐνη.
Είναι χαμηλή σε χοληστερόλη και λίπος και χρησιμοποιείται σε πολλά πρωτεϊνούχα ροφήματα, καθώς και στη παραγωγή καφέ, τυριού, γάλα μωρό κ.λπ.


Ορός γάλακτος

Είναι η φυσική πρωτεΐνη στο γάλα της αγελάδας.

Δεν έχει λίπος ή χοληστερόλη, αλλά είναι πλούσια σε αμινοξέα. Βοηθά στην απώλεια βάρους, δεδομένου ότι χαλιναγωγεί την πείνα.


Γαλοπούλα

Πρόκειται για ένα άπαχο κρέας που περιέχει πολλές πρωτεΐνες και είναι πολύ χαμηλή σε λιπαρά.


Σόγια
Η σόγια έχει λινολενικό οξύ που βοηθά στην οικοδόμηση των κυττάρων και την παραγωγή ορμονών. Είναι εξαιρετικά υψηλή σε πρωτεΐνες.


Ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι τόσο σε πρωτεΐνες όσο και λίπος, αλλά είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών για τους χορτοφάγους.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Φρουτοφαγια – Πώς είναι, τι περιλαμβάνει; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για διαιτα

-
Χάστε ή διατηρήστε το βάρος σας με μια «φρέσκια» διαιτα-διατροφη χωρίς επεξεργασμενα τροφιμα

-
Γιατί είναι καλύτερο να επιλέξω μια διαιτα με συνδυασμούς τροφων; Ποιοι είναι οι συνδυασμοί που λειτουργούν;

-
Η νεα διαιτα του Ατκινς - Δοκιμάστε τη για μια αδυνατη και κομψη σιλουετα

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η