Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Γιατί είναι καλύτερο να επιλέξω μια διαιτα με συνδυασμούς τροφων; Ποιοι είναι οι συνδυασμοί που λειτουργούν;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πρέπει να αγαπάτε το φαγητo περισσότερο από την ομορφια σας γιατί αλλιώς να ψάχνετε για διαιτα; Πρέπει να έχετε δοκιμάσει και άλλες διαιτες νωρίτερα.

Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές δεν λειτουργούν, έτσι δεν είναι;

Το μόνο που φαίνεται να κάνουν είναι να σας σταματούν από το να απολαύσετε τον αγαπημένο καφέ σας ή τις τηγανιτές πατάτες, κάνοντας σας να τις λαχταράτε ακόμη περισσότερο.

Λοιπόν, τι άλλο μπορεί να γίνει; Η λύση είναι να ακολουθήσετε μια δίαιτα από συνδυασμούς τροφίμων.


Τι είναι η δίαιτα από συνδυασμούς τροφίμων;
Η δίαιτα αυτή που υπάρχει για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, παρουσιάστηκε στις αρχές του δέκατου ένατου αιώνα.

Συνδυάζοντας τα τρόφιμά σας κατάλληλα, βοηθάτε να απαλλαγείτε από τη φρίκη του σωματικού λίπους
.
Μια διατροφή που συνδυάζει τρόφιμα βασίζεται στο γεγονός ότι ομάδες τροφίμων, όταν καταναλώνονται σε συγκεκριμένους συνδυασμούς, είναι ιδανικά για πέψη.

Αν το πιάτο σας διαθέτει την κατάλληλη ποικιλία, υπάρχει μια αμυδρή πιθανότητα ότι θα παραφάτε ή θα βάλετε επιπλέον κιλά. Τα θρεπτικά συστατικά πρέπει να συνδυαστούν αρμονικά.
 
Πίνοντας ένα ποτήρι χλιαρό νερό με μισό λεμόνι κάνει θαύματα στην απώλεια λίπους.



 
Ποιοι είναι οι συνδυασμοί που λειτουργούν;
Ρίξτε μια ματιά στο πώς μπορεί να είναι τα τρόφιμα ομαδοποιημένα, έτσι ώστε να διατηρεί το βάρος του σώματος σας χωρίς να σας στερεί από ένα πλούσιο γεύμα.

- Πρωτεΐνες όπως σπόροι, ξηροί καρποί, φασόλια, πουλερικά, ψάρια, κρέας  κ.λ.π. και άμυλα όπως τα ζυμαρικά, σιτηρά, ψωμί, τα καρότα, δημητριακά κ.λπ. δεν πρέπει να καταναλώνονται μαζί.

- Και οι δύο κατηγορίες μπορούν να καταναλωθούν χωριστά με λαχανικά.

- Τα φρούτα πρέπει να τρώγονται μόνα τους.
Τα μήλα, για παράδειγμα, βοηθάνε στη μείωση του βάρους καίγοντας λίπος.

- Οι πρωτεΐνες είναι καλύτερες να κρατιούνται μακριά από οξέα, υδατάνθρακες, σάκχαρα, ή λίπος. Ποτέ μην συνδυαστούν σε ένα γεύμα.

Συνεπώς, δεν υπάρχει διέξοδος, από το να παραιτηθείτε από το πολύτιμο επιδόρπιο σας. Μετά από ένα κανονικό γεύμα, τα επιδόρπια δύσκολα χωνεύονται και ως εκ τούτου, θα πρέπει να τα αποφύγετε.

- Οι διαβητικοί συμβουλεύονται να συνδυάζονται τα φρούτα και οι ρίζες λαχανικών
με άλλα τρόφιμα για να αποφευχθεί μια απότομη αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.
Ωστόσο, δεν είναι δυνατόν να παραιτηθούν πλήρως από τα γεύματα που περιέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα.

- Αυστηροί χορτοφάγοι θα πρέπει να συνδυάζουν σιτάρια και φασόλια για πρωτεΐνες, όχι απαραίτητα στο ίδιο γεύμα
.

- Τα γαλακτοκομικά προϊόντα και το κρέας έχουν 9 απαραίτητα αμινοξέα, ενώ τα σιτηρά και τα φασόλια έχουν το πολύ δύο.

Τα αμινοξέα χρησιμοποιούνται από το σώμα όπως και όταν χρειαστεί και ως εκ τούτου δεν απαιτούνται τακτικές προμήθειες.


Ο χειρότερος συνδυασμός είναι η κατανάλωση με λίπη και υδατάνθρακες. Αυτό είναι που οδηγεί σε αύξηση του βάρους.
 

Ένας μύθος
Σύμφωνα με κάποιους ανθρώπους, αν το σύστημά σας αποτύχει να αφομοιώσει τις θρεπτικές ουσίες από τα τρόφιμα σωστά, τα ένζυμα που δεν έχουν χωνευτεί, σαπίζουν, και οδηγούν σε συσσώρευση τοξινών στο σώμα. Ωστόσο, η αλήθεια απέχει μακριά από αυτό. Τα έντερα σας, κάνουν καταπληκτική δουλειά διασπώντας τις πρωτεΐνες, τα λίπη και τους υδατάνθρακες.
 
Εξάλλου, είναι αδύνατο για τα τρόφιμα που δεν έχουν χωνευτεί να σας κάνουν παχύς, γιατί τα έντερα θα πρέπει να σπάσουν τα τρόφιμα στα δομικά στοιχεία του λίπους και να τα περάσουν στη ροή του αίματος.

Τα τρόφιμα που δεν έχουν ολοκληρώσει την διαδικασία της πέψης πάντα θα αποβάλλονται από το σώμα σας, αν δεν υποφέρετε από δυσκοιλιότητα. Οι άνθρωποι που ακολουθούν αβάσιμους κανόνες χάνουν συνήθως βάρος, διότι στην προσπάθειά τους να περιορίσουν την πρόσληψη τροφής, καταλήγουν να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Η νεα διαιτα του Ατκινς - Δοκιμάστε τη για μια αδυνατη και κομψη σιλουετα

- Η διαιτα της ζωνης - Η κορυφαία επιλογή διάσημων και μη που είναι της μοδας

- Η διαιτα-διατροφη των σταρ – Ποια είναι πραγματικά η κατάλληλη διαιτα –διατροφη

- Παγκοσμια διατροφη αδυνατισματος - Το τελευταίο βήμα στην απωλεια βαρους

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η