Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Καθημερινες πρακτικές για να είστε υγιείς - Συμβουλες για μια πιο υγιεινη ζωη καθημερινα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Γιώργος Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για τη διατήρηση της υγειας χρειάζεται να κάνουμε κάποια πράγματα σε καθημερινή βάση όπου θα μας γίνουν ρουτίνα και θα τα συνηθίσουμε. Παρόλο που πολλά λέγονται και ακούγονται, υπάρχουν πολύ λίγοι που έχουν πραγματικά συνειδητοποιήσει τι πρέπει ακριβώς να κάνουν καθημερινά για να είναι υγιείς. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης ενός ατόμου όπως η ηλικία και η κληρονομικότητα.

Είναι δυνατόν να μετριάσετε τις επιπτώσεις του χρόνου και του καιρού, αν μπορείτε να επιφέρετε μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας. Η φράση «καλύτερος τρόπος ζωής» χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει μια ζωή, που διατηρεί ένα ιδανικό βάρος, που αποφεύγει το καπνό και το αλκοόλ, και προτιμά την τακτική άσκηση.

Ακολουθώντας ένα σωστό τρόπο ζωής, θα είστε σε θέση να μετριάσετε ένα αριθμό πιθανών κινδύνων για την υγεία, όπως καρκίνο ή τις καρδιακές παθήσεις.
Ακόμη και μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας, όπως το να πίνετε ένα επιπλέον ποτήρι νερό την ημέρα μπορεί να κάνει θαύματα στην βελτίωση της υγείας σας.



Τα παρακάτω είναι μερικά από τα σημαντικά συστατικά της υγιεινής διαβίωσης:
-
Μια θρεπτική και υγιεινή διατροφή
-
Τακτικές ασκήσεις
-
Αξιέπαινη κοινωνική ζωή
-
Θετική άποψη για τη ζωή
-
Συντήρηση υγιών σχέσεων
-
Επαρκής ξεκούραση και ανάπαυση



Πώς θα πετύχετε ένα πιο
υγιεινό τρόπο ζωής

- Βεβαιωθείτε ότι κάνετε διατροφή υψηλή σε φυτικές ίνες
Ένα από τα πιο κρίσιμα πράγματα που χρειάζεται να κάνετε για να έχετε καλή υγεία είναι να καταναλώνετε μια διατροφή υψηλή σε φυτικές ίνες.

- Αποφύγετε τους κακούς υδατάνθρακες και αντικαταστήστε τους με καλούς υδατάνθρακες.

- Συμπεριλάβετε μια μεγάλη ποικιλία λαχανικών και φρούτων στη διατροφή σας.
Βάλτε τα μαζί με δημητριακά ολικής αλέσεως και πλούσια σε φυτικές ίνες τρόφιμα.

- Προσπαθήστε να εξαλείψετε τα γλυκαιμικά τρόφιμα από τη διατροφή σας.

- Συμπεριλάβετε άφθονο νερό στο διατροφικό σας πλάνο
Αν συνηθίζετε να πίνετε αναψυκτικά ή αεριούχα ποτά, αντικαταστήστε τα με σκέτο νερό.

Μπορείτε να τα πίνετε κατά καιρούς, αλλά προσπαθήστε να τα αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο. Το νερό είναι πολύ ωφέλιμο για την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, καθώς διευκολύνει την πέψη των τροφών, απορροφάει τα θρεπτικά συστατικά και εξαλείφει τα τοξικά προϊόντα από το σώμα σας. Κάντε το συνήθεια να πίνετε περίπου 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

- Αφιερώστε αρκετό χρόνο για φυσική άσκηση
Αν θέλετε να έχετε καλύτερη υγεία, γυμναστείτε τακτικά.


Μπορείτε να απευθυνθείτε σε επαγγελματία, προκειμένου να αποφύγετε θανατηφόρους τραυματισμούς. Καλό θα είναι να επιλέξετε βάρη ή γρήγορο περπάτημα από βαριές ασκήσεις, καθώς αυτό θα σας υποβάλει σε άσκοπο πόνο, χωρίς να επιφέρει πολύ θετικά αποτελέσματα.

- Διατηρήστε το ιδανικό βάρος
Είναι απαραίτητο να διατηρηθεί ένα ιδανικό βάρος για υγιεινή ζωή.

Αλλά αυτό σίγουρα δεν σημαίνει ότι πρέπει να παίρνετε χάπια διαίτης ή να υποβληθείτε σε σκληρές δίαιτες. Σε περίπτωση που επιλέξετε να μειώσετε τις θερμίδες σας, επικοινωνήστε με το διαιτολόγο σας για να σας βοηθήσει με το διαιτητικό σας πρόγραμμα. Μην μειώνετε το φαγητό αδιακρίτως, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε θανατηφόρα προβλήματα υγείας. Καλό θα είναι να επικεντρωθείτε σε μια υγιεινή διατροφή και ένα δραστήριο τρόπο ζωής, προκειμένου να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

- Παραμείνετε αισιόδοξοι και θετικοί κάθε στιγμή
Η νοοτροπία διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στην εξασφάλιση καλύτερης υγείας.


Αυτό είναι πραγματικά μια δύναμη που συνεχώς θα σας κάνει να αλλάζετε προς το καλύτερο και θα σας βοηθήσει επίσης στη διατήρηση της αυτοπειθαρχίας, σημαντική για τη διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Παρά το γεγονός ότι μπορεί να υπάρξουν μερικά εμπόδια στη ζωή σας, να θυμάστε πάντα ότι θα είστε σε θέση να περάσετε μέσα από αυτό καλύτερα, αν είστε ψυχικά ήρεμοι και ισχυροί. Προσπαθήστε να είστε ευτυχισμένοι πάντα και να διατηρείτε μια θετική προοπτική για τη ζωή.

Τελικά, να απαλλαγείτε από τις κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης ή οποιαδήποτε άλλη συνήθεια που μπορεί να αποδειχθεί επιζήμια για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Μπορείτε να τις αντικαταστήσετε με συγκριτικά υγιεινότερες συνήθειες.

Ελπίζουμε ότι οι παραπάνω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

- Διαιτητικά πλάνα για Μελλοντικούς Πατεράδες - Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την ανδρική γονιμότητα;

- Γυναικεια προβλήματα υγειας - Προβλήματα διαταραχης της εμμηνορροιας – Μάθετε περισσότερα

- Ποια η επιδραση των καταχρησεων στο γυναικειο οργανισμο και πως θα βοηθήσετε τον εαυτό σας

- 5 τρόποι για να διατηρήσετε σε καλό επίπεδο την υγεια σας και να παραμείνετε σε φόρμα

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η