Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
5 τρόποι για να διατηρήσετε σε καλό επίπεδο την υγεια σας και να παραμείνετε σε φόρμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Γιώργος Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πολλοί άνθρωποι τείνουν να αγνοούν άθελα τους την υγεια τους.

Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής δεν αφήνουν περιθώριο για να παραμείνουν σε φόρμα.

Θα βλέπετε πολλούς ανθρώπους να εξαρτώνται από χαπια και
χαμηλής ποιότητας φαγητό για να συντηρηθούν και να ασχοληθούν με όλη αυτή την πίεση.

Ωστόσο, η διατήρηση της φόρμας και της υγειας δεν είναι μόνο να διατηρείτε ένα καλό σωματικό βάρος ή να δείχνετε όμορφοί.

Υπάρχουν πολλά άλλα οφέλη να διατηρήσετε την υγεία και στάμινα του οργανισμού.

Αυτό το άρθρο θα σας επιτρέψει να γνωρίσετε διάφορα οφέλη της διατήρησης της υγείας και της καλής φυσικής κατάστασης.

 
Ρυθμίστε τη διάθεση σας

Το να επιδίδεστε σε επίπονες και συνεπής σωματικές δραστηριότητες θα σας επιτρέψει να ρυθμίζετε τις διαθέσεις σας.

Οι φυσικές δραστηριότητες θα σας κρατήσουν μακριά από κάθε είδους παρενέργειες των ναρκωτικών.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορείτε πολύ εύκολα να ανυψώσετε τη διάθεσή σας όταν επιδίδεστε σε σωματικές δραστηριότητες.



Ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτό;

Ορισμένες χημικές ουσίες κυκλοφορούν στο σώμα σας όταν γυμνάζεστε.

Τα χημικά αυτά διεγείρουν τον εγκέφαλο σας να σας κρατάει ευχαριστημένους. Γυμναζόμενοι σε τακτική βάση θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη.


Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να ασκηθείτε.

Αυτά περιλαμβάνουν να γίνετε μέλος στο γυμναστήριο, να τρέξετε γύρω από το πάρκο, γυμνάζοντας στο σάκο του μποξ, κολύμπι, το περπάτημα κ.λπ.

 

Αυτοεκτίμηση


Γυμνάζοντας και κάνοντας κάτι για τον εαυτό σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ενισχύσετε την αυτοεκτίμηση σας.

Στην πραγματικότητα θα σας ενημερώσει ότι προσπαθείτε να διατηρήσετε το σώμα σας υγιή.
 

Ασθένειες


Τακτικές σωματικές δραστηριότητες μπορούν πολύ εύκολα να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε πολλές σοβαρές ασθένειες, όπως καρδιακή νόσο, διαβήτη τύπου 2 και τον καρκίνο.

Θα εκπλαγείτε να μάθετε ότι μπορείτε πράγματι να ζήσετε περισσότερο μέσω της άσκησης.



Το μόνο που χρειάζεται είναι να αφιερώσετε χρόνο για άσκηση σε καθημερινή βάση.
Η σωματική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε τον έλεγχο της χοληστερόλης και της υψηλής πίεσης του αίματος.

Λειτουργεί επίσης προς την κατασκευή δυνατότερων οστών.

Επίσης θα είστε σε θέση να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας αν γυμνάζεστε τακτικά.
 
 
Ενεργητικότητα

Όταν ασκήστε τακτικά, σας αφήνει πιο δραστήριους.

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι ένας υπνάκος μπορεί να τους γεμίσει με πολλή ενέργεια.

Ωστόσο, η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο.


Όταν θέλετε μια μικρή δόση ενέργειας, είναι σημαντικό να ασκηθείτε.
Αυτό θα αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας σας.

Αυτό θα αντλήσει αίμα στο σώμα και θα διατηρήσει την ροή του υγιούς οξυγόνου μέσω του καρδιαγγειακού συστήματος και των ιστών.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ένα οξυγονωμένο και ενεργητικό σώμα.
 
 
Κοιμηθείτε καλά

Εάν υποφέρετε από αϋπνία, τότε τακτικές ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα.

Διατηρώντας ένα πρόγραμμα τακτικής σωματικής άσκησης, θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε και να ξεκουραστείτε καλύτερα.


Το να είστε σε φόρμα επίσης, σας βοηθάει να κρατάτε μακριά τις ανησυχίες και το άγχος. 
Όπως μπορείτε να δείτε ότι, η τακτική γυμναστική έρχεται με πολλά οφέλη, είναι σημαντικό να ορίσετε ένα αυστηρό σχέδιο εκγύμνασης που θα σας βοηθήσει να απολαύσετε όλα τα οφέλη και να διατηρήσετε το σώμα σας σε φόρμα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

-
Θεραπεύστε τον εαυτό σας με το Πιλατες – Η ασκηση Πιλατες στην υπηρεσία της υγειας μας

-
Ποιες βιταμινες σε συμπληρωματα χρειάζονται περισσότερο οι γυναικες – Πού μπορούν να βοηθήσουν

-
Η Αλφαβήτα της πλαστικης χειρουργικης – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να πάρετε ή όχι την απόφαση

-
Τροφιμα που πρέπει να μείνουν μακριά από τη διατροφη σας προκειμένου να αποφύγετε την πετρα στα νεφρά


 

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η