Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Διαιτητικά πλάνα για Μελλοντικούς Πατεράδες - Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την ανδρική γονιμότητα;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Εάν εσείς και η συζυγος σας σχεδιάζετε ένα παιδι, τότε πρέπει να προσέχετε την υγεια σας και να θυμάστε ότι ως μελλοντικός πατερας θα πρέπει να τρωτε υγιη τροφιμα.

Η ιδέα είναι να συμπεριλάβετε θρεπτικά συστατικά και μια ποικιλία από είδη τροφίμων για την ενίσχυση της ανδρικης γονιμοτητας.

Αν καταναλώνετε ανθυγιεινά τροφιμα και πίνετε αλκοολ σε τακτική βάση, τότε υπάρχει πιθανότητα η ποσότητα του σπερματος σας να επηρεαστεί.

Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα υγιεινης διατροφης θα σας βοηθήσει στο να συλλάβετε ένα υγιές παιδι.

Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την ανδρική γονιμότητα;
Αν σκοπεύετε να γίνετε πατέρας, τότε καταναλώστε προϊόντα διατροφής που είναι πλούσια σε βιταμίνη C.
Θα πρέπει επίσης, να καταναλώνετε ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνη D και Ε. Αυτό θα συμβάλει στη βελτίωση της ανδρικής γονιμότητας. Το ασβέστιο είναι καλό για τη ρύθμιση των σπερματοζωαρίων και βελτιώνει τη μακροζωία τους.




Ως εκ τούτου, συμπεριλάβετε τυρί, γάλα με χαμηλά λιπαρά, μπρόκολο, σολομό, σπανάκι, γιαούρτι και ηλιόσπορους. Όλα αυτά τα προϊόντα είναι πλούσια σε ασβέστιο.
Θα πρέπει επίσης, να καταναλώνετε Χρώμιο.
Είναι απαραίτητο για το σώμα σας, δεδομένου ότι βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και διατηρεί την ορμονική ινσουλίνη. Εάν δεν έχετε την απαιτούμενη ποσότητα του χρωμίου, τότε μπορεί να επηρεάσει την ανδρική γονιμότητα σας.




Φάτε περισσότερο μαρούλι, μέλι, κρεμμύδια (ωμά), μαγιά, συκώτι και στρείδια.

Εάν επιθυμείτε να αυξήσετε την κινητικότητα σας και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων σας τότε καταναλώστε συνένζυμο Q10.
Βοηθά το σώμα σας να παράγει περισσότερη ενέργεια και, κατά συνέπεια, περισσότερα σπερματοζωάρια.



Σόγια, σαρδέλες, σκουμπρί, φυστίκια, σπανάκι και φυτικά έλαια είναι καλές πηγές του συνένζυμου Q10.
Μερικά από τα λιπαρά οξέα, όπως Απαραίτητα Λιπαρά Οξέα είναι καθοριστικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Άρα, θα πρέπει να καταναλώνετε Ωμέγα-3 και Ωμέγα-6.
Σχηματίζουν μέρος των νευρικών κυττάρων και είναι σημαντικά για την σωστή λειτουργία της κυτταρικής μεμβράνης. Ρυθμίζουν το επίπεδο ορμονών στο σώμα σας.

Δεδομένου ότι, συμπεριλαμβάνοντας απλώς ορισμένα από τα στοιχεία στο διατροφικό πρόγραμμα σας δεν μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι το σώμα σας παίρνει επαρκή λιπαρά οξέα, μπορείτε να έχετε έλαια που προέρχονται από ψάρια. Βοηθά στην αποκατάσταση του επιπέδου των Ωμέγα-3.



Καταναλώστε έλαιο λιναρόσπορου, έλαιο μπόρατζ, σολομό, σαρδέλες και σκουμπρί.
Όλα περιέχουν Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.
Εάν δεν θέλετε να υποφέρετε από ανεπάρκεια σπέρματος, τότε το Φολικό Οξύ είναι ότι πρέπει για εσάς. Θα λειτουργήσει ακόμη καλύτερα, αν το συνδυάσετε με ψευδάργυρο.


Πηγές Φολικού Οξέος είναι το σπανάκι, τα δημητριακά, τα αβγά, το συκώτι, οι φακές, η φύτρα σιταριού και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.
Το σελήνιο είναι ουσιαστικά ένα αντιοξειδωτικό που σας βοηθά να αποφύγετε κάθε είδους ζημιές στο σπέρμα.
Συμβάλει επίσης στην μεγιστοποίηση της ποσότητας του σπέρματος. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε το σπέρμα σας ανέπαφο, τότε θα πρέπει να καταναλώνετε Σελήνιο.



Φάτε τόνο, βόειο κρέας, καρύδια Βραζιλίας, γαλοπούλα, μπακαλιάρο, ρύζι και νούντλς.


Οι βιταμίνες είναι Σημαντικές:
Πρέπει επίσης να τρώτε πολλά βιταμινούχα τρόφιμα, προκειμένου να βελτιωθεί η ανδρική γονιμότητα σας.
Καταναλώστε βιταμίνη C, καθώς σας βοηθά να αποφύγετε κάθε είδους βλάβη στο σπέρμα. Τα σπερματοζωάρια σας δεν θα στοιβάζονται αρκετά και θα έχουν μεγαλύτερη κινητικότητα. Πιείτε χυμούς από φρούτα, όπως μήλο, πορτοκάλι, σταφύλια, σπαράγγια και φράουλες.

Η βιταμίνη D βοηθά επίσης στην αύξηση της γονιμότητας καθώς βοηθά στην απορρόφηση ασβεστίου από τη τροφή που καταναλώνετε. Συνεπώς, φάτε σολομό, τόνο, αυγά και γάλα με χαμηλά λιπαρά, μεταξύ άλλων προϊόντων.


Αν και είναι σημαντικό για σας να τρώτε τα παραπάνω προϊόντα, θα πρέπει επίσης να αποφύγετε το αλκοόλ, τα φάρμακα και την καφεΐνη. Μειώνουν το επίπεδο του σπέρματος στο σώμα σας. Επίσης, κόψτε το τσιγάρο και μην εργάζεστε κάτω από πίεση.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ


- Θεραπεύστε τον εαυτό σας με το Πιλατες – Η ασκηση Πιλατες στην υπηρεσία της υγειας μας

- Ποιες βιταμινες σε συμπληρωματα χρειάζονται περισσότερο οι γυναικες – Πού μπορούν να βοηθήσουν

- Η Αλφαβήτα της πλαστικης χειρουργικης – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να πάρετε ή όχι την απόφαση

- Τροφιμα που πρέπει να μείνουν μακριά από τη διατροφη σας προκειμένου να αποφύγετε την πετρα στα νεφρά


 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η