Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 




 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Σταματήστε τον αγώνα της απώλειας βάρους σας - Δοκιμάστε το πρόγραμμα διαιτα και γυμναστικη
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Γιώργος Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Έχετε δοκιμάσει τα πάντα για να χάσετε βάρος για την ομορφια σας; Κάθε διαιτα; Μετά από όλο τον αγώνα και ακολουθώντας αρκετές διαιτες έχει πραγματικά γίνει κάτι για εσάς; Αν όχι, μην το βάζετε κάτω! Αντί αυτού, δοκιμάστε το πρόγραμμα διαιτα και γυμναστικη. Σίγουρα θα είστε σε θέση να ελέγχετε το βάρος σας απλά τρώγοντας τις σωστές τροφές και κάνοντας ελαφριά άσκηση. Έτσι θα απλοποιηθεί η διαδικασία απώλειας βάρους και δεν θα χρειάζεται να παλέψετε άλλο.

Βήμα 1
Να μην ακολουθείτε αυστηρές δίαιτες
Δεν μπορείτε να κάνετε αυστηρή δίαιτα για να ρίξετε το βάρος σας.
 

Αντιθέτως, συνηθίστε τον εαυτό σας να τρώτε τα τρόφιμα που σας αρέσουν καλύτερα, με διαφορετικό τρόπο. Άρα, αρχίστε τη κατανάλωση περισσότερων λαχανικών και φρούτων. Και τα δύο είναι πλούσια σε βιταμίνες και πολύ θρεπτικά.
   

   

Σωστή στιγμή: Η καλύτερη στιγμή για να απολαύσετε ένα φρούτο είναι το πρωί
Μπορείτε να φάτε πράσινη σαλάτα κατά τη διάρκεια του γεύματος. Μπορείτε επίσης, να καταναλώσετε προϊόντα ολικής αλέσεως και τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες καθημερινά. Θα σας βοηθήσει να αφομοιώσετε τα τρόφιμα εύκολα και θα μειώσει το βάρος σας γρηγορότερα.
 
Βήμα 2
Πιείτε νερό
Βοηθάει τον οργανισμό να αποβάλλει τις τοξίνες που κατοικούν σε αυτό.
Πίνετε νερό όλη την ημέρα, καθώς σας κρατάει γεμάτο και τελικά καταλήγετε να τρώτε λιγότερο.
Σωστή στιγμή: Ενώ δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονική στιγμή να πιείτε νερό, θυμηθείτε να μην πιείτε περισσότερο από ότι το σώμα σας χρειάζεται.
Πιείτε νερό μόνο όταν αισθάνεστε διψασμένοι.
 
Βήμα 3
Είναι σημαντικό για σας να ξεφορτωθείτε τα λίπη, κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε δίαιτας απώλειας βάρους.
Εάν λοιπόν, φάτε κρέας και ψάρια τα οποία είναι, πλούσια σε πρωτεΐνες, τότε θα είστε σε θέση να χτίσετε γερούς μύες και να χάσετε λίπος εύκολα.
Μπορείτε επίσης να καταναλώσετε φασόλια και σόγια τα οποία είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης.
Σωστή στιγμή: Μπορείτε να απολαύσετε κρέας και ψάρια και για μεσημεριανό γεύμα αλλά και για δείπνο.
Χρήσιμες Συμβουλές:
Να θυμάστε! Το κλειδί για την απώλεια βάρους είναι να ασκείτε έλεγχο της ποσότητας των τροφίμων που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση. Θα ήταν καλή ιδέα να προγραμματίσετε τα γεύματα σας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του σώματός σας.
Μπορείτε να δοκιμάσετε να τηρήσετε το επίπεδο της ημερησίας πρόσληψης θερμίδων στις 300.
Αυτό σας επιτρέπει να απολαύσετε 4-5 γεύματα κάθε μέρα.
Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε και σνακ στη διατροφής σας. Ως εκ τούτου, μπορείτε να καταναλώσετε 100 θερμίδες σε σνακ για να διατηρήσετε το βάρος σας.
 
Βήμα 4
Η καθημερινή άσκηση βοηθάει να μειώσετε το βάρος σας γρηγορότερα.
Έτσι, είναι σημαντικό να αναλάβετε ασκήσεις που είναι απλές και εύκολες.
Υπάρχουν δύο βασικά είδη ασκήσεων (αερόβια και εκπαίδευση δύναμης), που θα σας βοηθήσουν να ρίξετε τα επιπλέον κιλά. Ενώ οι αερόβιες ασκήσεις σας βοηθάνε να κάψετε θερμίδες, μπορείτε να ασχοληθείτε με την εκπαίδευση δύναμης για να αυξήσετε την ταχύτητα της ΜΡΗ σας (Μεταβολικός Ρυθμός Ηρεμίας). Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο, από το πόσες θερμίδες μπορεί να κάψει το σώμα, ενώ είναι σε κατάσταση ηρεμίας. Ορισμένες χρήσιμες ασκήσεις:
   
 
Τρέξιμο:
Μπορείτε να τρέξετε για αρκετά μίλια και να ασχοληθείτε με την αεροβική άσκηση. Σας βοηθάει να μειώσετε το βάρος σας σε μεγάλο βαθμό.
Στάσεις οκλαδόν και Push ups:
Εάν δεν μπορείτε να τρέξετε πολύ, τότε σκεφτείτε να κάνετε push ups και στάσεις οκλαδόν. Σας βοηθούν να αναπτύξετε τους ισχυρότερους μυς και ένα καλλίγραμμο σώμα.
Περπάτημα:
Μπορείτε να πάτε για γρήγορους περιπάτους μιας και είναι πραγματικά χρήσιμοι στο κάψιμο του λίπους.
Μικρά πηδηματάκια:
Κάντε μικρά πηδηματάκια τακτικά. Μπορείτε να τα κάνετε ενώ είστε στο σπίτι ή ακόμα και πρωί στο πάρκο.
 
Συμπεριλάβετε όλες τις παραπάνω ασκήσεις και καταναλώστε προϊόντα διατροφής που σας βοηθούν να διατηρήσετε το βάρος σας. Θα βελτιώσει τον μηχανισμό του σώματός σας και θα απαλλαγείτε από θερμίδες όλη μέρα.
Θα παρατηρήσετε μια μεγάλη διαφορά στο σώμα και την σιλουέτα σας. 
 
 
 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η