Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Αγαπημένα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Φυσικές υγιεινές επιλογές για τις γυναικες ώστε να διατηρήσουν μια καλή φυσική κατάσταση, με νου και σωμα υγιή
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Οι απαιτήσεις και οι προφυλάξεις που σχετίζονται με την υγεια, ποικίλλουν μεταξύ ανδρών, γυναικών και παιδιά.

Οι γυναικες έχουν πολύ διαφορετικά προγράμματα και χρονοδιαγράμματα στην καθημερινότητά τους σε σύγκριση με τους άνδρες.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνδρες και οι γυναίκες είναι διαφορετικοί, έχουν διαφορετικούς ρόλους και έχουν επωμιστεί τελευταία πολλά βάρη μαζεμένα. Επίσης έχουν διαφορετική σωματική διάπλαση, εμφάνιση, ανάγκες και επίπεδα ενέργειας.

Όταν πρόκειται για την ορμονική έκκριση του σώματος, οι άνδρες και οι γυναίκες είναι διαφορετικοί στο είδος των εκκρίσεων που βιώνουν στο σώμα.

Έρευνες και μελέτες έχουν αποδείξει ότι οι γυναίκες είναι πιο επιρρεπείς σε ασθένειες, σε σύγκριση με τους άνδρες.



Είναι σημαντικό για τις γυναίκες να διατηρήσουν μια φυσική, υγιή κατάσταση για τον εαυτό τους.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να καταναλώνετε χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα και χωρίς επεξεργασία τρόφιμα σε τακτική βάση.

Βεβαιωθείτε ότι αυτά στερούνται όλων των ειδών τα συντηρητικά. Ξέρετε για το είδος των βιταμινών και θρεπτικών ουσιών που πρέπει να έχετε σε καθημερινή βάση; Δυστυχώς, οι περισσότερες γυναίκες αγνοούν τις συνέπειες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν, με το να μην αντιμετωπίζουν τις κρίσιμες απαιτήσεις της ζωής τους.

Αυτό μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής. Θα υποφέρουν από χαμηλή ποιότητα ζωής και απόδοσης, τόσο στο σπίτι όσο και στη δουλειά.


Οι κακές διατροφικές συνήθειες είναι το μείζον πρόβλημα μεταξύ των περισσότερων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, ιδίως των γυναικών.

Οι γυναίκες τρώνε ψυχαναγκαστικά.
 

Ειδικά όταν δεν είναι καλά ψυχολογικά ή είναι σε κατάσταση κατάθλιψης. Αν δεν τρώτε υγιεινά μπορεί να επηρεάσετε τον τρόπο που δείχνετε. Είναι σίγουρο ότι θα φανεί στο δέρμα και τα μάτια σας. Θα στερηθούν την ενέργεια. Δεν αποτελεί έκπληξη αυτό που λέγεται «Είστε αυτό που τρώτε».

Οι φυσικές υγιεινές επιλογές είναι η καλύτερη μέθοδος. Κι αυτό προκειμένου να αντιστρέψετε τις κακές επιδράσεις του περιβάλλοντος στην υγεία.

Βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε αρκετά, πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, εστιάζετε στη σωστή διατροφή αποφεύγοντας, τηγανητά, πατατάκια, φαστ φουντ, κρατώντας έτσι το σώμα σας σε καλή κατάσταση.


Δώστε έμφαση στις σωστές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για τον οργανισμό σας.

Με συχνές εξετάσεις αίματος θα δείτε αν σας λείπει κάτι από τη διατροφή που κάνετε ή θα πρέπει να πάρετε και κάποιες συμπληρωματικές βιταμίνες ως μορφή συμπληρωμάτων.


Θα πρέπει να δώσετε έμφαση στην κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων βιταμίνης Ε, βιταμίνης D, βιταμίνης C, βιταμίνης Β και βιταμίνης Α.

Συμπεριλάβετε υγιή μέταλλα όπως το σελήνιο, το θείο, τον ψευδάργυρο και το μαγνήσιο στη διατροφή σας, σε τακτική βάση. Αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε το σώμα σας σε καλή κατάσταση.


Φυσικές μέθοδοι μπορούν να εξασφαλίσουν τη σωστή λειτουργία και αποκατάσταση του σώματός σας.

Καταναλώστε αρκετές ποσότητες αντιοξειδωτικών.


Αυτά μπορεί να έχουν τη μορφή του πράσινου τσαγιού, τις ντομάτες, τα μούρα ή κάποια συμπληρώματα όπως το συνένζυμο Q10, βιταμίνη C κ.ά, όπου θα σας βοηθήσουν να μείνετε σε καλή κατάσταση. Θα κρατήσουν επίσης το δέρμα σας σε καλή κατάσταση και θα αντιστρέψετε τη γήρανση στο σώμα.


Κρατήστε το μεταβολισμό σας υγιή.

Καταναλώστε μεγαλύτερη ποσότητα φυτικών ινών.


Συμπεριλάβετε εμπλουτισμένα δημητριακά, βρώμη, πίτουρο σιταριού, μίσχο λωτού, φυλλώδη πράσινα λαχανικά και πολλά περισσότερα στη διατροφή σας σε τακτική βάση. Ο υγιείς μεταβολισμός είναι σημαντικός για να κρατήσετε το σώμα σας σε καλή κατάσταση και να καθαρίσετε τις βλαβερές τοξίνες από το σώμα.


Η άσκηση είναι κλειδί για την καλή υγεία.

Είναι πολύ σημαντικό να ενισχύσετε την πλάτη σας και να αναπτύξετε τους ισχνούς μυς σας.


Αυτό θα ενισχύσει το σώμα σας, θα σας δώσει περισσότερη ενέργεια και θα σας κρατήσει λεπτές και σε φόρμα πάντα.

Μείνετε ευχαριστημένες και νιώστε καλά με τον εαυτό σας με ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, για να διάγετε μια όμορφη και σε φόρμα ζωή. Καλή τύχη σε κάθε προσπάθεια που καταβάλετε!



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς να προστατέψουμε την ομορφια και την υγεια μας από τις αλλεργιες των καλλυντικων

-
Θέλετε να κάνετε μια αλλαγη; Αλλάξτε το στυλ των μαλλιών σας για να νιώσετε καλύτερα

-
Είστε εγκυος; Εφαρμόστε το πιλατες και θα σας βοηθήσει πάρα πολύ, αρκεί να είστε προσεχτικες

-
Η εκπαιδευση, τα μαθηματα των δασκάλων του Πιλατες - Ο καλυτερος τρόπος για να γίνετε ένας επιτυχημένος δασκαλος
 

       

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η