Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Αγαπημένα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Είστε εγκυος; Εφαρμόστε το πιλατες και θα σας βοηθήσει πάρα πολύ, αρκεί να είστε προσεχτικες
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Τα προγραμματα ασκησεων μπορεί να είναι δύσκολα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσυνης, όχι όμως και το πιλατες. Μερικές μπορεί ακόμη και να μη μπορούν να ασκηθούν ειδικά κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Ο ευκολότερος τρόπος για να μείνετε σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσυνης είναι μέσω του πιλατες. Το πιλατες είναι ένας τύπος άσκησης του μυαλού και του σώματος, βοηθά στην ενίσχυση των μυών που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσυνης. Θα αποδειχθεί επίσης μια μεγάλη εναλλακτική λύση για τις ημέρες που θα νιώθετε ότι θέλετε να γυμναστείτε αλλά φοβάστε να ασκηθείτε πάρα πολύ.



Η Αναγκαιότητα του Πιλάτες
Πιθανώς είστε καλά ενημερωμένες ότι το Πιλάτες είναι η τελευταία τρέλα, παρόλο που μπορεί να μην γνωρίζετε τη χρήση του κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Οι δυναμικές κινήσεις που αποτελούν ένα ουσιώδες μέρος του Πιλάτες διευκολύνει την ενίσχυση της μυϊκής αντοχής, της ευελιξίας και της καλής ισορροπίας.

Το Πιλάτες, το οποίο παρουσιάστηκε από τον Τζόσεφ Πιλάτες, στις αρχές του 1900, συμβατικά χρησιμοποιήθηκε με επαγγελματίες χορευτές, οι οποίοι το εξασκούσαν, προκειμένου να αναπτύξουν δυνατούς και ευέλικτους μύες. Ο Πιλάτες δημιούργησε επίσης ,ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων γλυπτικής του σώματος, που συμβάλλει στη βελτίωση της στάσης του σώματος, καθώς και την ενίσχυση των μυών, χωρίς τη χρήση βαρών.



Ομοιότητα με τη γιογκα
Το Πιλάτες πιθανότατα να σας θυμίσει τη γιόγκα με έντονη συγκέντρωση στην ισορροπία, και τη θέση του σώματος.

Ωστόσο, το Πιλάτες είναι πολύ πιο δυναμικό σε σύγκριση με τη γιογκα, καθώς πρέπει να πραγματοποιήσετε στάσεις ή κινήσεις, ενώ η γιογκα σας επιτρέπει να διατηρείτε περισσότερο ή λιγότερο στατική στάση. Οι ασκήσεις Πιλάτες γενικά επιτρέπουν πολύ λίγες επαναλήψεις, και κάθε μια από αυτές είναι ελεγχόμενες και ακριβείς, και κινούνται μέσω διαφορετικών επιπέδων κίνησης. Αφού ελέγχονται οι κινήσεις, το Πιλάτες μπορεί να αποδειχθεί μια ενδεδειγμένη επιλογή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αυτή η άσκηση σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τη ευθυγράμμιση και την στάση του σώματος, με αποτέλεσμα να σας προσφέρει μέγιστη πρόκληση και υποστήριξη. Μπορείτε να δοκιμάσετε το Πιλάτες μόνες σας με ένα στρώμα, αν και είναι σκόπιμο να το πράξετε υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή πιλατες. Μπορείτε να συμβουλευτείτε βιβλία ή βίντεο που είναι διαθέσιμα στην αγορά, εάν θέλετε να μάθετε Πιλάτες, ενώ βρίσκεστε στο σπίτι.

Πράγματα που πρέπει να κάνετε ή να αποφύγετε στο Πιλάτες
Το πιλατες επικεντρώνεται στη βασική δύναμη που μπορεί να σας οδηγήσει να επιβαρύνετε τους κοιλιακούς μυς σας.

Επιπλέον, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε Διάσταση, η οποία είναι ο διαχωρισμός των κοιλιακών σε ένα μεταγενέστερο στάδιο της εγκυμοσύνης. Σε περίπτωση που οι κοιλιακοί σας είναι χωρισμένοι, ίσως χρειαστεί να αποφύγετε τις ασκήσεις Πιλάτες ή τουλάχιστον να τις τροποποιήσετε. Σε περίπτωση που δεν αισθάνεστε άνετα, ενώ κάνετε μάθημα Πιλάτες, σταματήστε αμέσως.

Να θυμάστε τα ακόλουθα, ενώ εξασκείτε το Πιλάτες:

- Αποφύγετε τις κινήσεις
που πρέπει να εκτελούνται σε ύπτια θέση, ειδικά κατά το δεύτερο ή τρίτο τρίμηνο. Αν ξαπλώνετε στην πλάτη σας, μπορεί να περιορίσετε την παροχή οξυγόνου.
- Βεβαιωθείτε ότι δεν χάνετε την ισορροπία σας
, ενώ παρακολουθείτε μάθημα γυμναστικής Πιλάτες. Είναι καλύτερο να κινήστε αργά για να αποφευχθεί το τράβηγμα των αρθρώσεων σας.
- Μην κρατάτε την αναπνοή σας
.
- Αποφύγετε τις ασκήσεις που οδηγούν σε ναυτία
, ζάλη ή δύσπνοια.
- Αν είστε αρχάριες, κάντε μόνο τις ασκήσεις που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις έγκυες γυναίκες
.
Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε εξοικείωση με τα βήματα που έχουν τροποποιηθεί ελαφρώς για να ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Ασκήσεις που πρέπει να αποφύγετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
Οι εκπαιδευτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις έγκυες γυναίκες, προκειμένου να αποφευχθούν επιπλοκές αργότερα.
Είναι απαραίτητο να αποφύγετε ασκήσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε Διάσταση. Επίσης, πρέπει να λαμβάνετε προφυλάξεις σχετικά με τις ύπτιες ασκήσεις που περιλαμβάνουν ανύψωση του κεφαλιού ή τους ώμους. Έτσι, ορισμένες από τις συμβατικές κοιλιακές ασκήσεις μπορεί να μην ταιριάζουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι καλύτερα να ζητήσετε βοήθεια από επαγγελματίες και έμπειρους εκπαιδευτές για καλύτερο αποτέλεσμα και για να αποφύγετε τυχόν επιπλοκές αργότερα.
Πηγαίνετε για Πιλάτες αν είστε άνετα με αυτό. Ωστόσο, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε την άσκηση Πιλάτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:
- Η εκπαιδευση, τα μαθηματα των δασκάλων του Πιλατες

-
Η Μέθοδος σωματικής ασκησης Πιλατες βοηθάει την ομορφια μας και επιταχύνει κάθε διαιτα

-
Ασκηση με Πιλατες–Τι να προσέξετε; Πώς να ξεκινήσετε; Ένα μυστικό για να μείνετε λεπτοι και σε φορμα

-
Τι είναι το Ginkgo biloba, από πού προέρχεται και πώς μπορεί να βοηθήσει την υγεία μας

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η