Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ασκηση με Πιλατες – Τι να προσέξετε; Πώς να ξεκινήσετε; Ένα μυστικό για να μείνετε λεπτοί και σε φόρμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια σας το πιλατες μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τη φόρμα σας ακόμα και χωρίς διαιτα. Η υγιεινή τεχνική μπορεί να σας βοηθήσει να τονίσετε τους μύες του σώματος και να χάσετε πάρα πολύ βάρος. Το πιλατες έχει γίνει πολύ δημοφιλής ανάμεσα στους οπαδούς της υγείας αυτές τις ημέρες. Αν ανυπομονείτε να απολαύσετε ένα υπέροχο σώμα, πρέπει να ξεκινήσετε να παρακολουθείτε μαθήματα πιλατες. Αυτά τα μαθήματα σίγουρα θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε σε φόρμα.Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει οπωσδήποτε να σκεφτείτε όταν κάνετε πιλάτες. Το πιλατες δεν είναι μια νέα μορφή εκγύμνασης. Υπήρχε για πολύ καιρό τώρα. Πρόσφατα έχει λάβει καλό ποσό δημοτικότητας.



Το πιλάτες βασίζεται στη γιογκα. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι εντελώς διαφορετικό από την παραδοσιακή μορφή της γιόγκα. Το πιλάτες μπορεί να οριστεί ως μια σειρά από ασκήσεις που έχουν σχεδιαστεί να αφορούν όλα τα είδη των μυϊκών ομάδες και εστιάζει στην αντοχή. Συνήθως, οι συμβατικοί τύποι δυτικών ασκήσεων βασίζονται στην σκληρή εργασία για να ιδρώνετε και να καίτε λίπος. Ωστόσο, το πιλάτες έχει να κάνει με την εξυπνάδα.

   
      

Εδώ είναι τι πρέπει να εξετάσετε:
 
Βρείτε έναν αξιόπιστο προπονητή-Ινστιτούτο
Εάν είστε νέοι με το πιλάτες είναι σημαντικό να βρείτε ένα αξιόπιστο εκπαιδευτή ή ίδρυμα.
Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορείτε να εξασκηθείτε πιλάτες με το σωστό τρόπο. Ένας έμπειρος εκπαιδευτής θα σας επιτρέψει να μάθετε και να εφαρμόσετε το πιλάτες με τον σωστό τρόπο. Μπορείτε να κάνετε μια online έρευνας προκειμένου να βρείτε τα σωστά μαθήματα.

Προετοιμαστείτε
Πρέπει να προετοιμάσετε τον εαυτό σας τόσο πνευματικά όσο και σωματικά πριν να ξεκινήσετε με πιλάτες.
Να ξέρετε ότι  πρόκειται να ξεκινήσετε με μια νέα ρουτίνα άσκησης που μπορεί να είναι διαφορετική από ό, τι είχατε εξασκηθείτε στο παρελθόν.
Μην περιμένετε ασκήσεις παρόμοιες με αυτές που ήσασταν συνηθισμένοι.

Ρούχα για πιλάτες
Θα χρειαστείτε επίσης, να αγοράσετε άνετα ρούχα για να εφαρμόσετε πιλάτες.
Δεν υπάρχει απαίτηση για ένα συγκεκριμένο τύπο ένδυσης απλά θα χρειαστεί να έχουν άνεση. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είστε άνετοι να κουνάτε το σώμα σας με ένα συγκεκριμένο τύπο ρούχα όταν αθλήστε με πιλάτες. Βεβαιωθείτε να μην επιλέξετε μεγάλα νούμερα ρούχων. Αυτό μπορεί να παρεμποδίσει τις κινήσεις σας κατά τη διάρκεια μιας εκγύμνασης.

Παπούτσια
Δεν υπάρχουν απαιτήσεις στα υποδήματα σε αυτόν τον τύπο εκγύμνασης.
Σχεδόν όλα τα είδη των ασκήσεων του πιλάτες δεν χρειάζονται παπούτσια. Ωστόσο, σε περίπτωση, που ο εκπαιδευτής σας επιμένει να κάνετε ασκήσεις με εξοπλισμό, τότε σίγουρα θα απαιτείτε αθλητικά καλής ποιότητας.

Στρώμα
Θα χρειαστείτε επίσης ένα στρώμα για την εκγύμνασης σας όταν κάνετε ασκήσεις βασισμένες σε στρώμα. Αυτά τα στρώματα είναι διαθέσιμα στην αγορά και σε καλές τιμές.

Πετσέτα
Μια μαλακιά πετσέτα απαιτείται για να έχετε υποστήριξη στο αυχένα και το κεφάλι.

Μελέτες
Εάν πηγαίνετε σε ένα στούντιο για πιλάτες, τότε δεν χρειάζεται να αγοράσετε εξοπλισμό επειδή το στούντιο θα σας παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία. Ωστόσο, είναι μια καλή ιδέα να φέρετε το δικό σας στρώμα για λόγους υγιεινής.

Μείνετε ενυδατωμένοι
Πρέπει να μείνετε ενυδατωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων πιλάτες.
Αυτό θα σας δώσει πολλή ενέργεια κατά τη διάρκεια άσκησης.

Το πιλάτες είναι μια θαυμάσια μορφή άσκησης.
Σας επιτρέπει να διατηρείτε τους μύες σας τονωμένους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Επίσης, θα είστε σε θέση να διατηρήσετε τον εαυτό σας λεπτό, σε φόρμα και υγιή εκτελώντας ασκήσεις πιλάτες.

Το πιλάτες, δίνει έμφαση κυρίως στην τόνωση των μυών με τον σωστό τρόπο.
Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να γυμνάσετε τους μύες με τον σωστό τρόπο.
Σίγουρα αυτό θα βελτιώσει την ποιότητα των αποτελεσμάτων που θέλετε. Τα περισσότερα από τα μηχανήματα στα γυμναστήρια και τα βάρη τείνουν να εστιάζουν στην ποσότητα και την ένταση των ασκήσεων που κάνετε.

                         
 
Το πιλάτες είναι διαφορετικό.
Οι ασκήσεις του εστιάζονται κυρίως σε χαμηλή επίπτωση και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Αυτό επίσης σας διευκολύνει να χτίσετε τους ατροφικούς μυς σας και να επωφεληθείτε από μακροπρόθεσμα αποτελέσματα από τις ασκήσεις αυτές. Το πιλάτες είναι εντελώς διαφορετικό από τις ασκήσεις γυμναστήριου. Μπορείτε να εξασκήσετε πιλάτες στο σαλόνι σας εύκολα. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε σωματικό βάρος για την εξάσκηση. Οι ασκήσεις που χρησιμοποιούνται στο πιλάτες δουλεύουν στην τόνωση σημαντικών μυών στο σώμα σας.
 
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να επωφεληθείτε εξασκώντας πιλάτες: 
- Θα τονωθούν οι μυς σας
- Μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα απώλειας βάρους του οργανισμού σας
 
- Θα παρατηρήσετε ότι το πάχος στο σώμα σας έχει μειωθεί σημαντικά
 
- Το πιλάτες είναι ένα πλήρες όργανο εκγύμνασης. Μπορεί επίσης να συνδυαστεί με άλλους τύπους ασκήσεων να επιταχύνει τη διαδικασία της απώλειας βάρους
- Επίσης, το πιλάτες βοηθάει στην ενίσχυση της ένταση των επίπεδων εκγύμνασης. Θα βλέπετε μια σημαντική αλλαγή του ρυθμού με τον οποίο μπορείτε να γυμναστείτε
- Εξασκώντας πιλάτες δεν θα έχετε κανένα αρνητικό αντίκτυπο τα πόδια και οι αρθρώσεις σας.

Δεν θα αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε είδος τραυματισμού στην πλάτη ή τράβηγμα όταν εξασκείτε πιλάτες.
Εάν θέλετε να ωφεληθείτε στο μέγιστο εξασκώντας πιλάτες, είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε το σώμα σας κάτω από την καθοδήγηση ενός έμπειρου προπονητή. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να ωφεληθείτε στο μέγιστο από αυτού του είδους την εκγύμναση. Μπορείτε επίσης, να πηγαίνετε στο στούντιο πιλάτες κοντά στο σπίτι σας. Γυμνάζοντας με φίλους θα σας κρατούν κινητοποιημένο. Το πιλάτες μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει διατηρώντας το σώμα σας σε λεπτό, σε φόρμα και υγιές.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Ακολουθήστε μια detox διαιτα – Σκοτώστε τις τοξινες από τον οργανισμο σας

- Θέλετε επίπεδη και σεξι κοιλια - Ακολουθήστε τη διαιτα της κοιλιάς

- Η διαιτα του συντελεστή 5 - Δοκιμάστε τη για να το πιστέψετε πως λειτουργεί

- Διαιτητικό πρόγραμμα «αδυνατη για πάντα» - Πετυχαίνοντας επιθυμητά επίπεδα άσκησης

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η