Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Η διαιτα του συντελεστή 5 - Δοκιμάστε τη για να το πιστέψετε πως λειτουργεί
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Βασιλική Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας η διαιτα του συντελεστή 5 έχει γίνει το θέμα συζήτησης των ημερών.

Σχεδόν όλοι θέλουν να τη δοκιμάσουν και να χάσουν βάρος.

Ένας από τους πρωταρχικούς λόγους που είναι δημοφιλής είναι γιατί έχει δοκιμαστεί από μερικούς από τους γνωστούς Χολιγουντιανούς αστέρες όπως ο Τζον Μάιερς και η Τζέσικα Σιμπσον.

Και τα αποτελέσματα ήταν των προσδοκιών τους.



 

 
Τι είναι η δίαιτα του συντελεστή 5
Περιλαμβάνει στοιχεία όπως υγρά, ίνες, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά.

Όλα αυτά τα στοιχεία αποτελούν ένα ευχάριστο γεύμα που μπορείτε να ευχαριστηθείτε καθ’ όλη την διάρκεια της δίαιτας.
Αυτό το πρόγραμμα έχει κανονισμένες τις φορές που θα γευματίσετε.
Δεν χρειάζεται περισσότερο από 5 λεπτά για να μαγειρέψετε αυτά τα τρόφιμα.
 
Η δίαιτα αυτή επίσης περιλαμβάνει και γυμναστικές ασκήσεις που σας βοηθούν να αποβάλλετε βάρος πολύ πιο γρήγορα από ότι είχατε υπολογίσει.
Αυτές οι ασκήσεις είναι εύκολες και τελειώνουν σε 5 λεπτά.
Η ομορφιά αυτού του προγράμματος είναι ότι το άτομο που κάνει δίαιτα μπορεί να φάει όλα τα φαγητά που του αρέσουν, μια μέρα που θα διαλέξει εκείνο.
 
Το πρόγραμμα της δίαιτας του συντελεστή 5:
 
- 5 γεύματα την ημέρα
Πριν απολαύσετε το γεύμα σας, πρέπει να προσέξετε τα πέντε διαιτητικά μέτρα.
 
Έτσι, πιείτε ροφήματα που δεν περιέχουν ζάχαρη, καταναλώστε τρόφιμα που περιέχουν καλά λιπαρά, ευχαριστηθείτε φαγητό από ίνες, φάτε μικρές ποσότητες από υδατάνθρακες που περιέχουν γλυκαιμικό οξύ, και τρόφιμα με πρωτεΐνες χαμηλών λιπαρών. Συνεπώς, μπορείτε να φάτε 5 γεύματα την ημέρα που περιλαμβάνουν όχι παραπάνω από 300 θερμίδες. Μπορείτε επίσης, να φάτε και σνακ. Όμως, προσέξτε να μην λάβετε παραπάνω από 200 θερμίδες σε καθημερινή βάση.
 
- Χαραμίστε 5 λεπτά για γυμναστική
Για αυτή την εκγύμναση δεν χρειάζονται όργανα γυμναστικής.
 
Αντιθέτως, το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένας πάγκος για τις ασκήσεις και βάρη. Μπορείτε να ξεκινήσετε τις ασκήσεις για την καρδιά. Μόλις έχετε ζεσταθεί, μπορείτε να αυξήσετε τον ρυθμό των ασκήσεων που αποτελείτε από επαναλήψεις, ανάπαυση και σετ. Μπορείτε να το κάνετε μέρα παρά μέρα μέσα στην βδομάδα. Το κλειδί είναι, αντί να ξοδεύετε πολύ χρόνο στα γυμναστήρια μπορείτε να εξασκηθείτε για μικρό χρονικό διάστημα και πάλι να χάσετε βάρος.
 

 


- Ευχαριστηθείτε τις 5 ημέρες του κλέφτη
Δεν μπορείτε να κάνετε δίαιτα για πολύ, ειδικά αυτοί που είναι πρωτάρηδες.

Η δίαιτα του συντελεστή 5 έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που να μην νιώθετε καταπιεσμένοι. Αν ο διαιτολόγος σας επιβάλλει μια αυστηρή δίαιτα, τότε υπάρχει η πιθανότητα να λαχταράτε πιο πολύ τα τρόφιμα που σας αρέσουν. Αυτό καταλήγει σε αύξηση του βάρους. Εξάλλου, και το σώμα σας υποφέρει και σας ωθεί να χαλάσετε την δίαιτα. Έτσι, κάθε εβδομάδα θα απολαμβάνετε μια μέρα για εσάς. Αυτή τη μέρα θα γεύεστε το αγαπημένο σας φαγητό. Παρόλο που κακομαθαίνετε τον ουρανίσκο σας, καταλήγετε να ξεφορτώνεστε κιλά.
 
Αν διαλέξετε αυτή τη δίαιτα που διαρκεί για 5 βδομάδες, θα γίνετε μάρτυρας σε μια τεράστια αλλαγή στην συνολική σας υγεία και φυσική κατάσταση. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει απλά γεύματα και εγγυάται να είναι επιτυχημένο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι πειθαρχία και θα έχετε ρίξει αρκετά κιλά μέχρι το τέλος της πέμπτης εβδομάδας.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Διαιτητικό πρόγραμμα «αδυνατη για πάντα» - Πετυχαίνοντας επιθυμητά επίπεδα άσκησης

- Φαστ-φουντ διαιτα - Διαιτα ακόμα και όταν είστε σε εστιατοριο

- Φάτε σωστά, σκεφτείτε καλύτερα – Προτιμήστε ένα διαιτητικο πλανο με χαμηλες θερμιδες

- Διαιτα για νέες μητερες - Πώς να χάσετε κιλα μετά την εγκυμοσυνη;


 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η