Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Φαστ-φουντ διαιτα - Διαιτα ακόμα και όταν είστε σε εστιατοριο
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Βασιλική Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Αν ακολουθείτε ένα διαιτητικό πρόγραμμα, μια διαιτα για την ομορφια σας και καταλήγετε σε φαστφουντ εστιατορια σε τακτά διαστήματα, μην ανησυχείτε. Μπορείτε να διατηρήσετε το βάρος σας αρκεί να είστε προσεκτικοί στην διαλογή των τροφίμων που θα καταναλώσετε.

Ακόμα και αν οι συνθήκες, σας κάνουν να τρώτε στο αυτοκίνητο για να πάτε στην δουλεία σας, φερθείτε έξυπνα και τραφείτε σωστά.
Το κλειδί είναι να αποφύγετε τα φαγητά που σας προσθέτουν βάρος.







Ας αποδεχτούμε το γεγονός πως δεν μπορούμε να αγνοήσουμε εντελώς τα φαστφούντ.
Τις περισσότερες φορές έχουμε απορροφηθεί σε κάποια δουλειά που είναι πολύ σημαντική και απαιτεί την αμέριστη προσοχή μας.

Μιας και τα φαγητά των φαστφούντ έχουν υπέροχη γεύση, είναι φθηνά και άμεσα διαθέσιμα, τα επιλέγουμε σε καθημερινή βάση. Συνεπώς, πρέπει να είστε αρκετά έξυπνοι και προσεκτικοί να κάνετε μια προσεκτική επιλογή ανάμεσα σε τόσα τρόφιμα έτσι ώστε να μην πάρετε πολλές θερμίδες και τελικά ανακτήσετε το βάρος σας.


Εύκολα βήματα να ακολουθήσετε:
Αποφύγετε τα τηγανητά

Αν κάνετε δίαιτα και καταλήξετε σε εστιατόριο φαστφούντ, τότε το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τα αγνοήσετε εντελώς. Έτσι, μην πάρετε τηγανητές πατάτες συμβιβαστείτε με ένα μπέργκερ. Ακόμα, αν θα πάρετε ένα μπέργκερ μην προσθέσετε δεύτερο ή τρίτο στρώμα από πάνω. Πρώτον γιατί δεν κάνει καλό στην υγεία σας και δεύτερον γιατί σημαίνει παραπάνω θερμίδες.
 
Μην προσθέτε τίποτα έξτρα
Αν θα φάτε ένα μπέργκερ μην παραγγείλετε έξτρα σάλτσα. Από την άλλη, μπορεί να παραγγείλετε ένα είδος φαγητού που να χρειάζεται την παραπάνω μαγιονέζα ή κάποια άλλη σάλτσα. Μην το παραγγείλετε, αφού καταλήγει σε αύξηση του βάρους. Μπορείτε να απολαύσετε το φαγητό σας χωρίς προσθήκη γεύσης.
 
Μην παραγγέλνετε αναψυκτικά
Όταν είστε σε εστιατόριο, κάντε μια προσπάθεια και αποφύγετε τα αναψυκτικά μιας και έχουν πολλούς υδατάνθρακες που αυξάνουν το βάρος.
 
Το κλειδί είναι να αποφεύγετε όλα αυτά τα φαγητά που περιέχουν πολλές θερμίδες και είναι πλούσια σε υδατάνθρακες

      

Παρόλο που σε μερικό βαθμό απαιτούνται για την λειτουργία του οργανισμού μας, οδηγούν σε τεράστιο βαθμό σε παχυσαρκία.
Αν ακολουθείτε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος, θυμηθείτε να αποφεύγετε τα τηγανητά. Μπορείτε να πάρετε σαλάτες και να τις απολαύσετε μιας και δεν έχουν λίπος.
 
Θυμηθείτε όταν θα σας δώσουνε το μενού, θα έχει χιλιάδες πράγματα μέσα. Αν πρέπει να διαλέξετε, πρέπει να διαλέξετε τρόφιμα που έχουν χαμηλές θερμίδες. Επιπλέον, έχετε στο νου σας, να καταναλώσετε μικρές ποσότητες, και όχι ότι είναι σερβιρισμένο μπροστά σας. Αν δεν μάθετε να ελέγχετε τον εαυτό σας, απλά θα πάρετε παραπανίσια κιλά. Εν τούτοις, σε φαστφούντ εστιατόριο αποφεύγουμε φαγητά όπως τηγανητό ψάρι, τηγανητές πατάτες, onionrings, τηγανητό κοτόπουλο και μπέργκερς. Προτιμήστε σάλτσες όπως χαμηλά σε θερμίδες ντρέσινγκς για σαλάτες, κέτσαπ και μουστάρδα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Φάτε σωστά, σκεφτείτε καλύτερα – Προτιμήστε ένα διαιτητικο πλανο με χαμηλες θερμιδες

-
Διαιτα για νέες μητερες - Πώς να χάσετε κιλα μετά την εγκυμοσυνη; 

-
Κάντε διαιτα μαζί με τους αγαπημένους σας - Ακολουθήστε ένα οικογενειακό πλάνο

-
Διαιτα και χασιμο βαρους - Μάθετε να τρώτε και να σκέφτεστε υγιεινα

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η