Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ημερήσιο Ωροσκόπιο
Καλύτερες Ημέρες
Ταρώ NAI/OXI  new
Ερωτικό Ταρώ  new
Προσωπικό Ωροσκόπιο
Οι πλανήτες Τώρα
Ωροσκόπιο Σελήνης
Μηνιαίο Ωροσκόπιο
Εβδομαδίαιο Ωροσκόπιο
Κοσμικοί Βιορυθμοί
Προσωπικές αναλύσεις
Personal Reports
Ερωτική συναστρία
Επίκαιρα Ωροσκόπια
Αφροδίτη & Έρωτας
Τα 12 ζώδια
Ζώδια – Χαρακτηριστικά
Ζωδια – Υγεία
Ζωδια – Ταυτότητα
Η Σελήνη κενή πορείας
Αστρολόγοι-Μέντιουμ
Αστρολογία-Διαφημίσεις
Ερωτικό Ταρώ CELTIC C
Αστρολογικό Ταρώ
Οι εκλείψεις του χρόνου
Οι πλανήτες του μήνα
Οι Πλανητικές ώρεs
Ανάδρομοι πλανήτες
Ερμής ανάδρομος
Αρθρα Αστρολογίας
Βιβλία Αστρολογίας
Σχολή Αστρολογίας
Αστρολογική ατζέντα
Online Αγορές
Ο ωροσκόπος σας
Καλύτερες Ημέρες για Σχέσεις
 


 
Αστρολογικές Αναλύσεις Περισσότερες αναλύσεις |
Αστρολογική Ομοιοπαθητική - Ερμηνεία για τη Michelle Pfeiffer  
  Print this report E-mail this report to a friend   
 
  Αγορά
 
   Σελίδα 1 από 2  
  παραγγείλτε τώρα τις δικές σας αστροδιαγνωστικές αναλύσεις  
 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΥΤΗ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ-ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑΤΡΟΣ, ΤΟΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΧΕΤΕ!

Πιθανή ανεπάρκεια από Βιταμίνες και Μεταλλικά στοιχεία-άλατα

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν θα έχετε έλλειψη ή ανεπάρκεια από όλα τα παρακάτω. Διαβάστε προσεκτικά τα συμπτώματα από την ανεπάρκεια και κοιτάξτε εάν έχετε 2 ή 3 από αυτά. Εάν πράγματι έχετε κάποιο από τα παρακάτω συμπτώματα είναι πολύ πιθανό να παρουσιάζεται έλλειψη στο αντίστοιχο Μεταλλικό στοιχείο ή Βιταμίνη. Εάν όμως δεν έχετε κανένα από τα συμπτώματα ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ τις Βιταμίνες ή τα Μεταλλικά άλατα χωρίς λόγο. Πιθανόν να ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΤΕ ΒΛΑΒΗ στον οργανισμό σας.


ΤΡΕΙΣ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ (Σύνολο από 3.00):

Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΒΙΤΑΜΙΝΗ Ε ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ:
Αιμολυτική αναιμία, εκφύλιση καρδιοπνευμονικής περιοχής, δημιουργία θρομβώσεων, μειωμένο κυκλοφορικό, ανακοπή, στειρότητα, προβλήματα αναπαραγωγής στις γυναίκες (προβλήματα εγκυμοσύνης, αποβολές, κλιμακτηριακές ασθένειες ή βαριές αιμορραγίες κατά την περίοδο), ζημία στα νεφρά, το ήπαρ ή το πάγκρεας, ή νεφρίτιδα.

ΤΟΞΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ:
Όποιος έχει κάποιο πρόβλημα σχετικό με την καρδιά ΠΡΕΠΕΙ να πάρει ΠΡΩΤΑ άδεια από τον γιατρό για να πάρει την βιταμίνη Ε. Μια δόση υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΑΚΟΠΗ. Για τους άλλους, που δεν έχουν πρόβλημα, διαταραχές στους παλμούς της καρδιάς (αρρυθμίες), μικρές αναπνοές και ζαλάδες. ΓΙΑ να εξισορροπήσετε: σταματήστε αμέσως τα φάρμακα. Τα συμπτώματα θα εξαφανιστούν σε 2-3 εβδομάδες.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΗΓΗ:
Δ-Αλφα, Tοκοφερόλη ή οξικό γάλα. Πάρτε το με το φαγητό για καλύτερη απορρόφηση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν παίρνετε συνθετικό σίδηρο, πάρτε την βιταμίνη Ε δώδεκα ώρες πριν ή μετά τις ταμπλέτες σιδήρου. Αυτά τα δυο συστατικά σε συνθετική μορφή θα ελαττώσουν την δράση τους εάν τα παίρνετε συγχρόνως μαζί.

Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ (ΝΙΑΣΙΝΗΣ (Β-3) ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ:
Έλκος-γάγγραινα στο στόμα, σχισμές στην γλώσσα, οίδημα ή μαλθακή γλώσσα, σπίλους στο δέρμα, άσχημη αναπνοή, προβλήματα στα ούλα ή ματώνουν εύκολα, συνεχείς πονοκέφαλοι, βλάβη στο δέρμα, διάρροια, αμνησία ή οξυθυμία, αλλαγή της χρώσης του δέρματος, μελάγχρωση του δέρματος (οι έγκυες γυναίκες αποκτούν μελάγχρωση προσώπου), κατάπτωση, διανοητική ανία, σύγχυση, αμνησία, αποπροσανατολισμό, ψευδαισθήσεις, αϋπνίες, ναυτία, εμετοί. Φόβοι και άγχη, "σαν να τρελαίνεστε", διανοητική αποδιοργάνωση, ή δερματίτιδα. Καλή για να σταματήσουν οι ημικρανίες εάν το πάρετε γρήγορα.

ΤΟΞΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ:
Άγνωστα μέχρι στιγμής. Όμως, για υπερβολική δόση αυτής της βιταμίνης πρέπει να έχετε συμβουλευθεί τον γιατρό σας ο οποίος θα σας το συστήσει. Πιθανότατα βλάβες στο συκώτι ή στην πέψη ίσως δημιουργηθούν. Οι πόνοι θα αρχίσουν αυτόματα αφού έχετε πάρει οποιαδήποτε δόση και να αισθάνεστε πολλά μέρη του σώματος να φλέγονται και να κοκκινίζουν για 20 λεπτά. Μερικά άτομα ίσως τρομάξουν με αυτό ή πονέσουν. Άλλους τους κάνει να αισθάνονται δυνατοί. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, πρέπει να έχετε υπόψη σας αυτά τα φαινόμενα. Είναι φυσιολογικό, η νιασίνη να σας "ανάβει". Χρησιμοποιήστε την νιασίνη εάν θέλετε να ξεπεράσετε αυτήν την εμπειρία.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΗΓΗ:
Όλες είναι συνθετικές. Παίρνετε με το φαγητό για καλύτερη αφομοίωση.

H ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΧΑΛΚΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ:
Παιδιά που πάσχουν από αναιμία, υποπρωτεϊναιμία, Kwashiorkor (δυσθρεψία λόγω ελλείψεως πρωτεϊνών), δερματίτιδες (πληγές που μπορεί να εμφανιστούν ξαφνικά), αναπνοή βαριά ή ελαττωμένη.

ΤΟΞΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ:
Δεν έχουν επιβεβαιωθεί αλλά είναι γνωστό ότι είναι ιδιαίτερα τοξικό. Ακόμα και από φυσική πηγή το άτομο/ζώο μπορεί να αποκτήσει την ασθένεια WILSON: ηπατοφακοειδής εκφύλιση = (κληρονομική διαταραχή του μεταβολισμού του χαλκού με επακόλουθο την εναπόθεση στους ιστούς). ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πηγή χαλκού πρέπει να συμφωνηθεί από τον γιατρό σας πρώτα και μετά να σας δοθεί η δόση. Ο χαλκός είτε σε συνθετική μορφή είτε σε φυσική μορφή είναι δηλητήριο και μπορεί να σκοτώσει. Για να εξισορροπήσετε: ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ τον γιατρό σας αμέσως εάν υποπτευθείτε ότι έχετε δηλητηριαστεί από χαλκό ή τηλεφωνήστε στο κέντρο δηλητηριάσεων για πληροφορίες.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΗΓΗ:
Μελάσα, μία φυσική πηγή. ΠΡΟΣΟΧΗ: Άτομα με υπογλυκαιμία ή διαβήτη δεν επιτρέπεται να πάρουν μελάσα. Ομοιοπαθητικός χαλκός. Επισκεφθείτε τον ομοιοπαθητικό σας γιατρό.

Τετραπλότητες και Τριπλότητες

Έμφαση στο στοιχείο της φωτιάς: (Σκορ από 4,2,3,2)


Σε γενικές γραμμές η υγεία σας είναι καλή και δυνατή. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι' αυτό: Πρώτον, εκφράζετε τα συναισθήματά σας και "βγάζετε αυτό που αισθάνεστε" μέσα σας, πράγμα θετικό, αρκεί να γίνεται με τον σωστό τρόπο. Δεύτερον, σε γενικές γραμμές είστε αθλητικός τύπος και διασκεδάζετε με την σωματική άσκηση εκτονώνοντας τα άσχημα συναισθήματα, καθαρίζοντας το μυαλό σας και την ψυχή σας ή απλά επειδή σας αρέσει η γυμναστική. Τρίτον, η άποψή σας για την ζωή είναι περισσότερο θετική παρά αρνητική. Εάν ποτέ αρρωστήσετε, πολεμάτε την ασθένεια με θετικό τρόπο και θέλετε να γίνετε καλά το δυνατόν συντομότερο. Ο Ήλιος σε λογικές ποσότητες, είναι υγεία για σας και θα πρέπει, εάν είναι δυνατόν, να σας βλέπει ο Ήλιος καθημερινά.

Πολλά άτομα από τα ζώδια της φωτιάς, έχουν εξωτερικές εργασίες ή προτιμούν να εργάζονται έξω γιατί ο Ήλιος τους δίνει ζωή. Πρέπει όμως να προστατεύεστε από τις ακτίνες του Ηλίου ή τα εγκαύματα που μπορεί να σας βλάψουν. Όταν, κατά καιρούς, αρρωσταίνετε, έχετε την ικανότητα να θεραπεύεστε γρήγορα. Ο πυρετός μπορεί να σας πιάσει αλλά από την άλλη αναρρώνετε γρήγορα από οξείες ασθένειες. Απλά προσπαθήστε να μην γίνεστε ενοχλητικός άρρωστος με την επιμονή σας να σηκωθείτε από το κρεβάτι και μην προσπαθείτε να κάνετε οτιδήποτε άλλο εκτός του να αναπαυθείτε και να κοιμηθείτε.

Έμφαση στα σταθερά ζώδια: (Σκορ από 5.20,5.20,2)


Φυσιολογικά, έχετε ανάγκη να τρώτε κρέας. Δεν είστε φυτοφάγος ή λάτρης των φρούτων. Το κρέας είναι αναγκαίο αλλά το βοδινό, χοιρινό, αρνάκι και μοσχάρι πρέπει να αποφεύγεται. Ένα φιλέτο μια φορά τον μήνα, ίσως είναι το καλύτερο. Τα βαριά κρέατα όπως αυτά που περιέχουν μεγάλο ποσοστό λίπους και ανεβάζουν την χοληστερίνη πρέπει να αποφεύγονται. Εκτός από αυτό, είναι δύσκολο να χωνευτούν τελείως από το στομάχι με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται στο παχύ έντερο, εμφανίζοντας ασθένειες που επηρεάζουν το παχύ έντερο ή την καρδιά, τα μάτια και τον θυρεοειδή, αργότερα σε μεγαλύτερη ηλικία.

Εάν επιμένετε να είστε φυτοφάγος, τότε πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στην διατροφή σας δημητριακά. Υπάρχει κίνδυνος να αποκτήσετε μεγαλοβλαστική αναιμία επειδή δεν παίρνετε αρκετή βιταμίνη Β-12, βιταμίνη η οποία προέρχεται από φυσικές τροφές. Βεβαίως μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Β-12 υπάρχει στο ήπαρ, αυγά, γάλα, κρέας. Γι' αυτό εάν είστε φυτοφάγος, χρειάζεται προσοχή, τα κρέατα που είναι καλύτερα για το στομάχι και την χώνευση είναι το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, τα πτηνοτροφικά όλων των ειδών και τα ψάρια. Τρώγοντας κρέας 3-4 φορές την εβδομάδα είναι πολύ! Δεν το χρειάζεστε καθημερινά, διαφορετικά, προβλήματα υγείας θα εμφανιστούν στην μέση ηλικία, γύρω στα 42-49 χρόνια. Πρέπει να προσθέσετε στην διατροφή σας φρέσκα ή ελαφρά βρασμένα λαχανικά όπως και σιτάρι καθημερινά. Επειδή φυσιολογικά δεν σας αρέσουν τα φρούτα προσπαθήστε να "τσιμπάτε" κανένα φρέσκο φρούτο που και που γιατί δίνουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C που όλοι χρειαζόμαστε.

Η διατροφή σας ίσως αποτελείται από πολύ κρέας και πατάτες εάν δεν προσέχετε. Δεν είστε άνθρωπος που θα δοκιμάσει καινούργιες γεύσεις όταν τα παλιά γνωστά φαγητά που σας αρέσουν είναι πάντα εκεί. Θέλει προσοχή. Μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας, το σώμα σας θα αρχίσει να ζητάει διαφορετικά φαγητά κατά καιρούς, έχετε υπόψη σας αυτές τις ξαφνικές αλλαγές. Για παράδειγμα, μεταξύ 20-30 χρονών, μπορεί να τρώτε πολλά βαριά κρέατα με πολλούς υδατάνθρακες.

Στα σαράντα σας, το σώμα σας αλλάζει και κάνει λιγότερες καύσεις. Τότε δεν χρειάζεστε τις μεγάλες ποσότητες κρέατος ή υδατανθράκων όπως προηγουμένως. Αντίθετα, το σώμα σας, ζητάει ελαφρά φαγητά όπως σιτάρι, φρέσκα ελαφρά βρασμένα λαχανικά και ίσως περισσότερες ποσότητες φρούτων από ότι παλιά. Από τα πενήντα, η διατροφή σας πρέπει να αποτελείται από κρέας, το πολύ 2-3 φορές την εβδομάδα, λίγα άμυλα, πολλά λαχανικά, φρούτα και σιτάρι για να είστε υγιής.

Ο μεγαλύτερος εχθρός για την υγεία σας είναι ο εαυτός σας, γιατί έχετε την τάση να κρατάτε βαθιά μέσα σας τις πληγές, την οργή, τις συγκρούσεις κλπ. Αποφεύγετε να θάβετε ή αγνοείτε αυτά τα συναισθήματα. Ναι, έχετε έναν δυνατό έλεγχο και είστε ικανοί να τα θάβετε αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι πεθαμένα. Απλά, κρατούνται πίσω σιγοβράζοντας και περιμένοντας. Περιμένουν να βγουν έξω και να διεκδικήσουν το σώμα σας γιατί αρνηθήκατε να τα αποβάλετε ή να τα εκδηλώσετε νωρίτερα. Σαν αποτέλεσμα, ίσως αποκτήσετε χρόνιες ασθένειες στην μέση ή τρίτη ηλικία.

Συνήθως είσαστε υγιέστατοι στην παιδική ηλικία, με μερικές διαταραχές στην υγεία που παρουσιάζονται αραιά χωρίς να είναι σοβαρές ή εξουθενωτικές. Οι σοβαρές ασθένειες εμφανίζονται στην μέση ηλικία. Γι' αυτό τον λόγο, οι περισσότερες καρδιακές προσβολές εμφανίζονται μεταξύ 42-49. Μην γίνετε ένας από αυτούς. Είναι εύκολο να ελαφρύνετε αυτή την κατάσταση με συμβουλές ή ψυχοθεραπεία ώστε να κατορθώσετε να αποβάλλετε τα αποθέματα των αρνητικών συναισθημάτων σας. Εάν ξεθυμάνετε από τα διάφορα και δυνατά συναισθήματά σας μέσα στον χρόνο δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε από τις ασθένειες της μέσης ηλικίας.

 
Αγορά
| 1 | 2 |
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η