Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Σημαντικά φρουτα και σε τί βοηθούν την υγεια μας οι βασικές βιταμινες που μας παρέχουν
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Νάντια Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Όλοι γνωρίζετε πως για την υγεια σας το γεγονός ότι πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφη, για ένα υγιές σωμα, οδηγεί και σε ένα υγιές μυαλο. Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε για την υγεια σας ώστε να έχετε μια ισορροπημενη διατροφη, τείνετε να χάνετε ορισμένα θρεπτικα συστατικα που είναι απαραίτητα.

Είναι πάντα προτιμότερο για μια καλύτερη υγεια να παίρνετε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά έχοντας μια ισορροπημενη διατροφη για να είστε υγιείς, παρά να αρρωστήσετε και να παίρνετε φαρμακα.



Βέβαια, δεν είναι δυνατόν να έχετε μια ισορροπημενη διατροφη βασιζόμενοι στη κανονική κατανάλωση φαγητού. Μην ανησυχήστε, δεδομένου ότι μπορείτε να έχετε τα περισσότερα από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αν μπορείτε να έχετε ορισμένα φρουτα σε τακτική βάση.
 


Τα φρούτα αποτελούν σημαντική πηγή βιταμινών
Τα φρούτα αποτελούν μια σημαντική πηγή των βιταμινών που είναι απαραίτητες για το σώμα σας.


Καταναλώνοντας όλα τα είδη των φρούτων εξασφαλίζεται η καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία ενός ατόμου. Εάν μπορείτε να καταναλώνετε φρούτα τακτικά, θα λειτουργούσε στην παρεμπόδιση διάφορων ασθενειών. Κατά καιρούς, έχετε την τάση να αποφεύγετε ένα φρούτο γιατί δεν σας αρέσει η γεύση.

Το κάνετε χωρίς καν να εξετάσετε το γεγονός ότι θα χάσετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που είναι διαθέσιμα στα φρούτα αυτά.



Τα οφέλη της κατανάλωσης μήλου, πορτοκαλιού και μπανάνας
Πολλοί έχετε τη τάση να αποφεύγετε τη μπανάνα μόνο και μόνο επειδή δεν σας αρέσει η γεύση.


Αποτυγχάνετε να συνειδητοποιήσετε ότι η μπανάνα
είναι πλούσια σε βιταμίνη Β που είναι εξαιρετικά ευεργετική στη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος σας. Η βιταμίνη Β είναι επίσης σημαντική δεδομένου ότι αυξάνει τις μεταβολικές δραστηριότητες στο σώμα σας και βοήθα στη μετατροπή των υδατανθράκων σε ενέργεια, απαραίτητη για το σώμα σας.

Επιπλέον,
η έλλειψη βιταμίνης Β μπορεί να οδηγήσει στις σοβαρές ασθένειες όπως το μπέρι-μπέρι και τις καρδιακές παθήσεις. Μπορείτε επίσης να πάσχετε από κούραση και ανία λόγω της έλλειψης βιταμίνης Β. Οι βιταμίνες διαθέσιμες στα φρούτα συμβάλλουν επίσης στην εξασφάλιση ενός φρέσκου και λαμπερού δέρματος.


Το πορτοκάλι και το μήλο είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη Α.
Η βιταμίνη Α είναι ουσιαστική για τη διατήρηση της δύναμης του σώματος καθώς επίσης και για να αποτρέψει τη νυχτερινή τύφλωση, και άλλα προβλήματα με τα μάτια ή αδύνατα κόκκαλα.


Μιλώντας απλά, τα πορτοκάλια και τα μήλα είναι καλά για τη βελτίωση της όρασης. Είναι επίσης απαραίτητα για την ενίσχυση των οστών σας. Αν και η δύναμη στα κόκκαλα είναι ουσιαστική για τους ανθρώπους που ανήκουν σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, είναι ιδιαίτερα απαραίτητη για τους μαθητές.

Αναζωογονητική ποιότητα των φρούτων Τα φρούτα είναι εξαιρετικά αναζωογονητικά λόγω της γλυκιάς και πλούσιας γεύση τους. Προκειμένου να αισθανθείτε ενεργητικοί και φρέσκοι, είναι σκόπιμο να πίνετε φρέσκους χυμούς φρούτων τακτικά. Οι βιταμίνες που ανήκουν στη ομάδα Β είναι ουσιαστικές για την καλύτερη αύξηση κυττάρων του σώματός σας.


Τα φρούτα όπως η μπανάνα, το λεμόνι, η φράουλα, τα σταφύλια, το μήλο, το πορτοκάλι, και το μάνγκο είναι αντιοξειδωτικά.
Τα αντιοξειδωτικά λειτουργούν για τη προστασία των κυττάρων και ιστών του σώματος και το προστατεύουν από πιθανές ζημιές.


Είναι επίσης απαραίτητες για την πρόληψη του καρκίνου. Είναι σημαντικό για σας να καταλάβετε ότι η σωματική και ψυχική υγεία ενός ατόμου συνδέονται μεταξύ τους. Εάν ένα άτομο είναι ικανό σωματικά θα απολαύσει και μια εξαιρετική ψυχική υγεία.

Οι βιταμίνες όπου είναι διαθέσιμες στα φρούτα είναι ευεργετικές στο να διατηρήσουν την αξιέπαινη διανοητική και φυσική υγεία.

Έτσι, καταναλώνετε φρούτα συχνά προκειμένου να απολαμβάνετε καλή υγεία! 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:


- Σύντομο αλφάβητο με σημαντικές βιταμινες και τι μπορεί να συμβεί με την έλλειψή τους στον οργανισμο μας για μια καλύτερη υγεια


- Ασβεστιο: Πού θα το βρούμε για μια καλύτερη διατροφη και πού μπορεί να βοηθήσει την υγεια μας


- Τι μπορούμε να κάνουμε οι γυναικες για να ανακουφιστούμε από τα δυσάρεστα συμπτώματα της εμμήνου ρύσης για την υγεια μας


-
Ποια η διαφορά για την υγεια μας ανάμεσα στις φυσικες βιταμινες και τις συνθετικες βιταμινες στα συμπληρωματα διατροφης

 

         

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η