Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Τι μπορούμε να κάνουμε οι γυναικες για να ανακουφιστούμε από τα δυσάρεστα συμπτώματα της εμμήνου ρύσης για την υγεια μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστασία Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια, το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο λίγες μέρες πριν την περίοδο των γυναικών μπορεί να είναι μια αρκετά άβολη περίοδος.

Μια γυναικα πρέπει να αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα υγειας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου της ζωής της.

Συνήθως, τα συμπτωματα εμφανίζονται 7 ημέρες πριν την πραγματική έναρξη της εμμήνου ρύσης.

Αυτά τείνουν επίσης να εξαφανιστούν μέσα σε μερικές μέρες.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε πραγματικά να κάνετε για να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα που σχετίζονται με την περίοδο για την υγεια σας.

Συμπτώματα Περιόδου
Μερικά από τα πιο κοινά συμπτώματα της περιόδου περιλαμβάνει τα ακόλουθα που αναφέρονται παρακάτω:

Κυκλοθυμία
Ευερεθιστότητα
Κόπωση
Επιθετικότητα
Δυσκολία στη συγκέντρωση



Οι λιγούρες είναι επίσης αρκετά κοινές.

Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε λιγούρες για γλυκά, αλμυρά, λιπαρά τρόφιμα, τηγανητά κλπ.

Η γενική όρεξη σας θα έχει επίσης μια δραματική αύξηση. Αυτό περιλαμβάνει συνήθως αύξηση του σωματικού βάρους, λόγω κατακράτησης υγρών και υπερκατανάλωση τροφής.

Πολλές γυναίκες έχουν την τάση να αισθάνονται φουσκωμένες. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν πονοκέφαλο, πόνους στην πλάτη, πόνος στο στήθος, ημικρανίες μπορούν επίσης να εμφανιστούν κατά τη διάρκεια της περιόδου.


Υπάρχουν περισσότερα από 100 περίπου συμπτώματα για το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι διαφέρουν τα συμπτώματα που βιώνουν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Στην πραγματικότητα, όλες οι γυναίκες δεν θα βιώσουν παρόμοια συμπτώματα. Η ένταση των συμπτωμάτων είναι επίσης διαφορετική. Ορισμένες μπορεί να εμφανίσουν ήπια συμπτώματα, ενώ άλλες υποφέρουν από σοβαρά συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου που απαιτούν την επαγγελματική θεραπεία.


Θεραπείες για το Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο
Αν τα συμπτώματα που αντιμετωπίζετε είναι ήπια, τότε δεν υπάρχει απαίτηση για επίσημη θεραπεία.

Τα συμπτώματα μπορεί να θεραπευτούν από το σπίτι. Το μόνο που απαιτείται να κάνετε είναι να αλλάξετε κάποιες συνήθειες στον τρόπο ζωής σας. Η άσκηση μπορεί να είναι μια πολύ καλή λύση εδώ.

Αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την υγεία σας και να ενισχύσετε τα επίπεδα ενέργειας σας. Μπορείτε να συνεργαστείτε με μια φίλη σας για να μείνετε κινητοποιημένες. Εγγραφτείτε σε ένα γυμναστήριο μαζί. Αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τον εαυτό σας υγιή, σε φόρμα και λεπτή πάντα.


Υπάρχουν πολλές άλλες τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο θέμα αυτό.
Αυτές περιλαμβάνουν το διαλογισμό, την πνευματικότητα, τις τεχνικές χαλάρωσης και τη γιόγκα.

Αυτά είναι χρήσιμα στην ανακούφιση της έντασης και για να κρατάνε το στρες μακριά. Η γιόγκα θεωρείται ως ο καλύτερος τρόπος για να διαλογιστείτε και να ασκηθείτε για την απόκτηση χαλάρωσης.


Οι διατροφικές αλλαγές μπορεί επίσης να προσφέρουν μεγάλη ανακούφιση.
Θα πρέπει να περιορίσετε τον εαυτό σας από την κατανάλωση αλατιού, λιπαρών φαγητών και γλυκά.

Αυτά τα τρόφιμα μπορούν να οδηγήσουν σε φούσκωμα, κατακράτηση υγρών και αύξηση βάρους. Θα πρέπει να αποφευχθεί αυστηρά η καφεΐνη και το αλκοόλ από το σώμα σας.

Η καφεΐνη είναι γνωστό ότι δημιουργεί νευρικότητα και σας κάνει να συμπεριφέρεστε περίεργα. Το αλκοόλ είναι καταθλιπτικό. Μπορεί να χαλάσει τη διάθεση σας εύκολα.


Επικεντρωθείτε σε 5-6 μικρά γεύματα όλη μέρα, αντί για παραδοσιακά μεγάλα γεύματα.
Αυτό θα σας κρατήσει ενεργητικές και το βάρος σας υπό έλεγχο.

Φάτε γεύματα πλούσια σε ασβέστιο σε τακτά χρονικά διαστήματα. Πίνοντας περίπου 7 φλιτζάνια γάλα μπορείτε να μειώσετε την πιθανότητα να υποφέρετε από συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, περίπου στο 30 τοις εκατό. Αυτό έχει αποδειχθεί από ορισμένες μελέτες και έρευνες που διεξάγονται για τα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα του συνδρόμου.


Οι βιταμίνες είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να σταματήσετε τις λιγούρες.
Μπορείτε να επικεντρωθείτε στην λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης C, E και Α.

Αυτό είναι καλό για το σώμα, το δέρμα και τα μαλλιά σας. Θα αισθανθείτε καλά με τον εαυτό σας και μπορεί επίσης να κρατήσετε μακριά τα συμπτώματα της περιόδου.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Ποια η διαφορά για την υγεια μας ανάμεσα στις φυσικες βιταμινες και τις συνθετικες βιταμινες στα συμπληρωματα διατροφης

-
Οι βιταμινες στη σύγχρονη διατροφη ως απαραιτητο συστατικό για την καλή υγεια μας

-
Ολη η αληθεια για την τριχοπτωση σε αντρες και γυναικες

-
Εξασφαλίστε έναν πολύ καλύτερο υπνο με το πιλατες
 

        

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η