Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Εξασφαλίστε έναν πολύ καλύτερο υπνο με το πιλατες
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Ο Τζοσεφ Πιλατες είχε κάποτε πει ότι είναι καλύτερα για την υγεια σας να είστε κουρασμένοι από τη σωματικη ασκηση από το να απογοητεύεστε από την ανησυχία που προκλήθηκε από την αϋπνια.

Το πώς θα κοιμάστε καλύτερα, θεωρείται ένα από τα πιο καυτά θέματα για την υγεια μας στις μέρες μας καθώς η αϋπνια εξαπλώνεται σιγά-σιγά σε πολλούς ανθρώπους.

Σε περίπτωση που υποφέρετε από αϋπνία ή νιώθετε ότι δεν αναπαύεστε αρκετά, η κατάσταση μπορεί να γίνει ιδιαίτερα κουραστική.

Αυτή η κούραση επιδεινώνει περαιτέρω τον οργανισμο. Προσπαθήστε να κοιμηθείτε με φυσικές μεθόδους όπως μετά από άσκηση και όχι με χαπια.

Πώς το πιλατες μπορεί να βοηθήσει να κοιμηθούμε καλύτερα:


- Πώς να κοιμηθείτε:
Το περιβάλλον σας παίζει ένα σημαντικό ρόλο στη διασφάλιση του ύπνου.
Βεβαιωθείτε ότι η κρεβατοκάμαρά σας είναι σκοτεινή, δροσερή, ήσυχή και καλά αεριζόμενη.

Αν χρειάζεστε ήρεμο ύπνο, τότε τίποτε άλλο, εκτός από τη δροσερή και σκοτεινή κρεβατοκάμαρά σας μπορεί να είναι καλύτερο για σας. Ο Πιλάτες επισημαίνει ακόμη ότι το στρώμα σας θα πρέπει να είναι σκληρό. Αποφύγετε τα ογκώδη μαξιλάρια και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα πολύ ελαφρύ κάλυμμα, ένα που να σας παρέχει με την απαραίτητη ζεστασιά.

Ο Πιλάτες λέει ότι αν και είναι καλό να έχουμε ένα δροσερό και ήρεμο περιβάλλον, ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε τον ύπνο, είναι να είστε διανοητικά ήρεμοι.

Πρέπει να ηρεμήσετε πριν πάτε στο κρεβάτι σας, γιατί αλλιώς δεν θα είστε σε θέση να κοιμηθείτε, ακόμα και αν έχετε εξασφαλίσει το κατάλληλο περιβάλλον.

Σύμφωνα με τον Πιλάτες, έναν προβληματικό μυαλό ή ένα ράκος μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω ασκήσεων. Μπορείτε να επιλέξετε τακτικές ασκήσεις, ώστε να ξεπεράσετε την αϋπνία.


- Ασκήσεις που εγγυώνται καλύτερο ύπνο: ο Πιλάτες προτείνει ασκήσεις για την σπονδυλική στήλη, για βαθύτερο και καλύτερο ύπνο.
Λέει ότι οι ασκήσεις που τυλίγεστε καθώς και ξετυλίγεστε, βοηθάνε κάνοντας μασάζ στη σπονδυλική σας στήλη, χαλαρώνοντας τα νεύρα, καθαρίζοντας το σώμα, καθώς επίσης και αποκατάσταση της φυσικής ευελιξίας της σπονδυλικής στήλης.


Μπορείτε να
δοκιμάσετε τις ακόλουθες ασκήσεις Πιλάτες, πριν πάτε στο κρεβάτι σας, αν έχετε προβλήματα ύπνου.

WallRollDown:
Αυτή η άσκηση είναι
μια απλή μέθοδος προπόνησης των κοιλιακών σας.

Η
WallRollDownβοηθά στο τέντωμα της πλάτης καθώς και τον ιγνυακό τένοντα. Αυτή η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προπονήσετε τον εαυτό σας για προκλητικές ασκήσεις.

Πολλές μετατροπές δεν επιτρέπονται σε αυτή την άσκηση. Μπορείτε να την τροποποιήσετε ελαφρά με τη μετάβαση κάτω εφόσον αισθάνεστε άνετα με αυτή, λυγίζοντας τα γόνατά σας ελαφρώς ή αφήνοντας τον ώμο σας στην πλευρά σας.



Πυελικός έλικας:
Η άσκηση αυτή είναι ευρέως χρησιμοποιούμενη στα Πιλάτες στούντιο σαν προθέρμανση για τους κοιλιακούς μυς και τη σπονδυλική στήλη.


Εκπαιδεύει επίσης το σώμα σας και βοηθάει στο συντονισμό της κυκλοφορίας και της αναπνοής. Αυτή η άσκηση είναι εύκολη και μπορεί να ολοκληρωθεί σε 5 μόνο λεπτά.

Ο μόνος εξοπλισμός, που είναι απαραίτητος σε αυτή τη μορφή άσκησης, είναι μια ένα στρώμα γυμναστικής ή ένα στρώμα Πιλάτες.


Τέντωμα της Σπονδυλικής Στήλης:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτού του είδους την άσκηση σε όλες τις προπονήσεις, καθώς επιτρέπει να τεντώσετε την πλάτη σας και τον ιγνυακό τένοντα.


Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε
αυτήν την άσκηση με το πρόσχημα της προθέρμανσης πριν από την έναρξη της εκγύμνασης με τις πιο προκλητικές ασκήσεις.


Τροποποιήσεις που μπορείτε να εισάγετε στο Τέντωμα της Σπονδυλικής Στήλης:
Σε περίπτωση που οι ιγνυακοί σας τένοντες είναι λίγο σφιχτοί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα υπερυψωμένο σημείο, όπως το να κάθεστε σε μια μικρή πετσέτα.


Εάν μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το πρόγραμμα ασκήσεων Πιλάτες, θα μπορείτε πιθανότατα να κοιμηθείτε.

Ωστόσο, να θυμάστε πάντα ότι η ψυχική ηρεμία είναι η σημαντικότερη προϋπόθεση για έναν καλό ύπνο το βράδυ.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
:

-
Θεραπεύστε τον εαυτό σας με το Πιλατες – Η ασκηση Πιλατες στην υπηρεσία της υγειας μας

-
Συμβουλες υγειας για γυναικες - Πώς να είστε πάντα σε φορμα και υγιεις

-
Διαιτητικά πλάνα για Μελλοντικούς Πατεράδες - Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την ανδρική γονιμότητα;

-
Γυμναστικη με βαρη για καλύτερη υγεια - Κάντε το σωστά
 

 

       

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η