Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Συμβουλες υγειας για γυναικες - Πώς να είστε πάντα σε φορμα και υγιεις
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Οι γυναικες είναι επιρρεπείς σε προβλήματα υγειας. Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να φροντίζετε την υγεια σας και να διατηρείτε μια καλή φυσική κατάσταση πάντα. Υπάρχουν πολλά προληπτικά μέτρα που οι γυναικες μπορούν να πάρουν στο θέμα αυτό. Αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να μάθετε μερικούς αποτελεσματικούς τρόπους, για να κρατήσετε την υγεια σας υπό έλεγχο. Ακολουθώντας τις συμβουλες που αναφέρονται στο άρθρο, θα κρατήσετε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης στο μέγιστο.


8 Γυναικείες Συμβουλές Υγείας

Σωστή διατροφή: Είναι σημαντικό να δώσετε έμφαση στο σωστό είδος της διατροφής.

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική για την καλή υγεία των γυναικών.
Καταναλώνοντας το σωστό τύπο τροφίμων, θα σας βοηθήσει να μείνετε σε φόρμα και υγιείς πάντα. Μπορεί να είναι έκπληξη για σας, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες έχουν μικρότερη ικανότητα να καίνε λίπος, σε σύγκριση με τους άνδρες. Αυτό σημαίνει ότι οι γυναίκες χρειάζεται να κάνουν περισσότερες προσπάθειες για τη φυσική τους κατάσταση. Η υιοθέτηση της σωστής διατροφής θα ελαχιστοποιήσει σίγουρα τις πιθανότητες ανάπτυξης πολλών ασθενειών. Μερικές από τις πιο κοινές ασθένειες είναι η υπέρταση, η κατάθλιψη, ο διαβήτης, το εγκεφαλικό επεισόδιο, η καρδιακή προσβολή και πολλά περισσότερα. Κατανοώντας της έννοιας της υγιεινής και θρεπτικής διατροφής είναι το κλειδί για να παραμείνετε υγιείς. Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τη δίαιτα σε τακτική βάση.


Νερό: Είναι επιτακτική ανάγκη να πίνετε επαρκείς ποσότητες νερού σε καθημερινή βάση.
Αυτό είναι πραγματικά σημαντικό για τη διατήρηση της καλής υγείας.
Θα σας βοηθήσει να κρατήσετε το μεταβολισμό στο σώμα σας υγιές. Αυτός είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να καθαρίσετε τις τοξίνες από το σώμα σας. Πίνοντας τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό, είναι πολύ σημαντικό.

Αποφύγετε το στρες:
Οι γυναίκες στρεσάρονται εύκολα.
Αυτό αντανακλά στην υγεία τους.
Το άγχος είναι πραγματικά κακό για την υγεία σας. Θα πρέπει να το καταλάβετε αυτό και να επιδοθείτε σε πράγματα που κρατούν την ένταση μακριά. Το άγχος, μπορεί να απελευθερώσει τις ελεύθερες ρίζες και τις βλαβερές τοξίνες στο οργανισμό σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολλές θανατηφόρες ασθένειες. Χειριστείτε το στρες μέσω της άσκησης, της ανάπτυξης χόμπι, παραμένοντας ήρεμη και τρώγοντας σωστά, θα είναι η καλύτερη λύση εδώ.

Να Ασκείστε τακτικά:
Η άσκηση είναι σημαντική για να διατηρήσετε το οργανισμό σας υγιή.
Θα σας κρατήσει σε φόρμα και υγιείς.

Αποφύγετε τον Ήλιο:
Θα πρέπει να αποφεύγεται η άμεση επαφή με τον ήλιο.
Χρησιμοποιήστε αντηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 15. Το ηλιακό φως μπορεί να βλάψει το δέρμα σας και να το κάνει να δείχνει μεγαλύτερο από ό, τι πραγματικά είναι. Μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε καρκίνο του δέρματος. Χρησιμοποιώντας αντηλιακό θα σας κρατήσει προστατευμένες. Πρέπει να εφαρμόσετε αντηλιακό όταν βγαίνετε σε ώρες αιχμής.

Συμβουλευτείτε ένα γιατρό:
Φροντίστε να συμβουλευτείτε έναν γυναικολόγο.
Έτσι θα μάθετε για τα προβλήματα που σχετίζονται με το αναπαραγωγικό σας σύστημα. Αυτό επίσης θα σας προφυλάξει από το καρκίνο.

Βιταμίνες και συμπληρώματα:
Συμπεριλάβετε βασικές βιταμίνες και συμπληρώματα καθημερινά.
Δυστυχώς, οι άνθρωποι δεν περιλαμβάνουν επαρκή θρεπτικά συστατικά στη διατροφή τους. Αυτός είναι και ο λόγος που περιλαμβάνοντας συμπληρώματα διατροφής και απαραίτητες βιταμίνες, είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία. Αν αποτύχετε σε αυτό θα δημιουργήσετε πολλά προβλήματα υγείας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συμπτώματα της περιόδου. Προβλήματα που σχετίζονται με την εμμηνόπαυση μπορεί επίσης να προκύψουν.

Καθόλου αλκοόλ και τσιγάρο:
Είναι σημαντικό να μείνετε μακριά από αλκοόλ και φάρμακα.
Αυτά είναι βλαβερές τοξίνες και θα κάνουν πολύ κακό στην υγεία σας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Γυμναστικη με βαρη για καλύτερη υγεια - Κάντε το σωστά

-
Διαιτα – σωστη διατροφη για διαβητικους για καλύτερη υγεια

-
Σημαντικές συμβουλες για την θεραπεια της παχυσαρκειας

-
Η διαιτα-διατροφη των ορμονων - Ένα ακόμα βήμα προς την επίτευξη ενός υγιους οργανισμου

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η