Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Δεκα βασικά βηματα για μια πιο υγιεινη ζωη – Τι να κάνετε και τι να αποφεύγετε περισσότερο
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια μας το να διατηρήσουμε ένα πιο υγιεινο τροπο ζωης αποτελεί πλέον σημαντικό προαπαιτούμενο της ζωής.

Φυσικά, η διατήρηση της υγειας δεν σημαίνει μόνο να διαθέτετε μια αξιέπαινη φυσική κατάσταση και ένα ενεργό τρόπο ζωής.

Ένας υγιεινός τρόπος ζωής αναμένεται να είναι καθοριστικός και να μας βοηθάει να πάρουμε την απαιτούμενη δύναμη ώστε να μπορούμε αποτελεσματικά να συνεχίσουμε με τις καθημερινές δουλειές μας και να εκπληρώσουμε τους στόχους μας στη ζωή.

Αποφύγετε την απόκτηση βάρους
Η παχυσαρκία τείνει να είναι μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες, καθώς οι περισσότεροι από εμάς είμαστε επιρρεπείς στην παχυσαρκία με τον σημερινό τρόπο ζωής.



Είναι πολύ σημαντικό να αποφύγετε το υπερβολικό βάρος, μιας και το υπερβολικό βάρος προκαλεί μια σειρά προβλημάτων και ζητημάτων υγείας. Μπορείτε να αποφύγετε μια σειρά προβλημάτων που σχετίζονται με την υγεία και να παραμείνετε σε φόρμα, αν μπορείτε να μείνετε μακριά από την απόκτηση βάρους. Να θυμάστε ότι δεν διαταράσσετε μόνο την εμφάνισή σας, αλλά την ίδια στιγμή, μπορείτε επίσης να παίξετε με τους πιθανούς κινδύνους που σχετίζονται με το υπερβολικό βάρος.


ΨΩΝΙΣΤΕ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ AMAZON ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ:
ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ 25 ΛΙΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΩ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΩΡΕΑΝ



Μείνετε
μακριά από το κάπνισμα
Το κάπνισμα προκαλεί μια σειρά προβλημάτων υγείας.

Ανεξάρτητα από το αν είστε ενεργός ή παθητικός καπνιστής (δηλαδή δεν καπνίζετε εσείς, αλλά είστε κοντά σε καπνιστή), η επίδραση είναι περισσότερο ή λιγότερο η ίδια.

Μια σειρά από προβλήματα υγείας όπως στειρότητα, πνευμονική νόσος, καρκίνος και μια σειρά από άλλα ζητήματα υγείας, συνδέονται με το κάπνισμα. Θα ήταν μια σοφή απόφαση να δώσετε προσοχή στις πολυάριθμες προειδοποιήσεις που μεταδίδονται από την τηλεόραση ή αλλού.

Αν δυσκολεύεστε να σταματήσετε το κάπνισμα, μπορείτε να ζητήσετε τη βοήθεια των επαγγελματιών που θα σας βοηθήσουν να σταματήσετε αυτή την επικίνδυνη συνήθεια.

Ένας αριθμός προγραμμάτων, καθώς και ομάδες μπορούν να σας βοηθήσουν να σταματήσετε το κάπνισμα.


Κουβαλάτε
μερικά καρύδια μαζί σας
Μπορείτε να έχετε μερικά καρύδια μαζί σας για να τα απολαύσετε στο χώρο εργασίας σας.

Σε περίπτωση που χάσετε το γεύμα ή το σνακ σας στο χώρο εργασίας σας, σας συμβουλεύουμε να τρώτε μερικά καρύδια, δεδομένου ότι αυτά θα σας βοηθήσουν να τονώσετε την ενέργεια σας και ταυτόχρονα, θα αυξήσουν την παραγωγικότητα στην εργασία.


Να πίνετε
νερό πριν από τα γεύματα
Εάν υποβάλλεστε σε δίαιτα ή παρακολουθείτε τις θερμίδες σας, καλό είναι να πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν από το γεύμα.

Αυτό θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι και να διατηρήσετε ένα ιδανικό βάρος, συν τοις άλλοις θα σας εξασφαλίσει άλλα οφέλη για την υγεία και θα σας κρατήσει ενυδατωμένους. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι πάρα πολύ νερό μπορεί να μετριάσει τα γαστρικά υγρά που είναι απαραίτητα για την πέψη. Έτσι, να θυμάστε να μην πίνετε πάρα πολύ νερό.


Εξασφαλίστε καλύτερο
ύπνο
Είναι σημαντικό να κοιμάστε 8 ώρες την ημέρα.

Η αρκετή ξεκούραση είναι απαραίτητη για τη μείωση των επιπέδων άγχους, αλλά και για τη μείωση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών. Έχοντας ένα καλό ύπνο είναι επίσης σημαντικό κρατώντας σας μακριά από την φλεγμονή και την κατάθλιψη. Ο αρκετός ύπνος θα σας βοηθήσει επίσης να νιώθετε πιο ενεργητικοί. Επιπλέον, θυμηθείτε να μην παρακοιμάστε, καθώς αυτό θα σας κάνει να αισθανθείτε αδυναμία και νωθρότητα.


Μην
παραλείπετε το πρωινό
Δεδομένου ότι το πρωινό θεωρείται ως το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μην παραλείψετε το πρωινό.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα υγιεινό πρωινό και ενσωματώστε φρούτα σε αυτό, έτσι ώστε να αισθάνεστε πλήρης μέχρι το μεσημεριανό γεύμα.


Κινηθείτε

Εάν η εργασία σας απαιτεί να παραμείνετε καθισμένοι σε μια καρέκλα τις περισσότερες φορές, κάντε διατάσεις περιστασιακά.

Αποφύγετε να κολλήσει στην τηλεόραση, όταν είστε στο σπίτι. Προσπαθήστε να προγραμματίσετε περίπου 30 λεπτά την ημέρα για ασκήσεις που θα βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος.


Να είσαι ευτυχισμένοι

Το να είστε ευτυχισμένοι είναι πολύ σημαντικό για την υγεία σας.

Όπως γνωρίζετε, το γέλιο θεωρείται ως το καλύτερο φάρμακο. Μένοντας ευχαριστημένοι εξασφαλίζετε έναν υγιή τρόπο ζωής.


Προστατεύστε
τον εαυτό σας από τη ρύπανση
Εάν είναι αδύνατο να μείνετε σε ένα περιβάλλον καθαρό από το νέφος, τουλάχιστον προσπαθήστε να αποφύγετε τις περιοχές υψηλής κυκλοφορίας και δωμάτια γεμάτα καπνό.


Διατηρήστε μια
θετική προοπτική
Υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα σε αυτόν τον πλανήτη.

Έτσι, είναι καλύτερα να επικεντρωθείτε σε αυτά, από το να είστε αποκαρδιωμένοι, σκεφτόμενοι αρνητικά ζητήματα. Εάν μπορείτε να διατηρήσετε μια θετική προοπτική, θα είστε σε θέση να μειώσετε τα επίπεδα του άγχους και της κατάθλιψης.

Εάν είστε πρόθυμοι
να διατηρήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής από τώρα και στο εξής, μπορείτε να ξεκινήσετε με αυτές τις συμβουλές.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Τα αιτια της οσφυαλγιας, του πονου χαμηλά στη μεση και τι να αποφύγετε για να τους γλιτώσετε

- Τι είναι η Καρνιτινη και πώς μπορεί να βοηθήσει την καρδια, τον εγκεφαλο και τον μεταβολισμο μας

- Πώς να αυξήσουν οι γυναικες τη σεξουαλικη διαθεση και να ανεβάσουν τη λιμπιντο τους

- Γυναικείες Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την Υγεια που μας είναι απολύτως απαραίτητες


 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η