Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Γυμναστικη με βαρη για καλύτερη υγεια - Κάντε το σωστά
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστάσης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια μας η γυμναστικη με βαρη έχει πολλά πλεονεκτήματα.

Μόλις έχετε ξεκινήσει την γυμναστικη, έχετε ήδη υποσχεθεί να βελτιώσετε το σωμα σας.

Όμως, μπορείτε να επωφεληθείτε μόνο αν το κάνετε με το σωστό τρόπο.

Αν είστε αρχάριοι μπορεί να σας προκαλέσει αρκετή σύγχυση.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη σύγχυση αν γυμνάζεστε στο σπίτι.

Το άρθρο αυτό σας παρέχει μερικές πληροφορίες για το πώς να γυμναστείτε αν είστε αρχάριοι.




Συγκεντρωθείτε στις ασκήσεις για ζέσταμα:


Ξεκινήστε ζέσταμα, είναι πολύ σημαντικό άσχετα αν είστε αρχάριοι ή όχι.

Ζεσταίνοντας το σώμα σας κάνει την καρδιά σας να χτυπά δυνατά προετοιμάζοντας τη για πιο επίπονες ασκήσεις.

Χρειάζεται να βάλετε όλα τα μέρη του σώματος σας σε κίνηση. Πρέπει να είστε σε εγρήγορση. Φουσκώστε και κουνήστε τα χέρια σας.



Μπορείτε ακόμα να κάνετε τζόκιν ή να χορέψετε.

Όλες αυτές είναι εκπληκτικές ασκήσεις για ζέσταμα.

Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και κάντε τροχάδην επιτόπου για λίγη ώρα. Αυτό σίγουρα θα σας βοηθήσει.

Ο βασικός σκοπός του ζεστάματος είναι να προετοιμάσει το σώμα και το μυαλό για τις επόμενες ασκήσεις.

 
          
 

Ήπια γυμναστική:


Προτιμήστε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που να είναι σε ήπιο ρυθμό. Το σώμα σας πρέπει να αντιδρά θετικά στις ασκήσεις που εφαρμόζεται.

Μην καταβάλλεται τους μυς σας με επίπονες πρακτικές όπως υπερβολικά βάρη και γυμναστική με λάθος τρόπο που έχουν σαν αποτέλεσμα τραυματισμούς.


Θυμηθείτε, πως ισορροπία και έλεγχος είναι επιτακτικά για να κρατήσουν το σώμα σας σε φόρμα.

Αν είστε αρχάριοι, μπορείτε να προπονηθείτε με ένα επαγγελματία γυμναστή. 


Αναπνεύστε κανονικά:

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να κρατάνε την αναπνοή τους όταν κουράζουν το σώμα τους. Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος να γυμναστείτε. Αν κρατήσετε την ανάσα σας, το αίμα σας θα είναι αδύνατο να οξυγονωθεί. Αυτό θα κάνει τους μυς σας να υποφέρουν.



Σιγουρευτείτε ότι αναπνέετε ελεύθερα καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης.

Αυτό θα δώσει αρκετό οξυγόνο στους μυς σας.

 
Διατηρήστε την αυτοσυγκέντρωση σας:

Αν είστε αρχάριοι και θέλετε να δοκιμάσετε να προπονηθείτε σε βάρη, είναι πολύ σημαντικό να έχετε όση προσοχή χρειάζεται. Διασκεδάζετε την εκγύμναση σας και γνωρίστε κάθε πτυχή της άσκησης.


Ο κύριος στόχος σας θα πρέπει να είναι η μέτρηση των επαναλήψεων που κάνετε.

Ο ρυθμός της άσκησης πρέπει να ακολουθείται επακριβώς. Αν επιτύχετε να ολοκληρώσετε ένα σετ ασκήσεων σωστά και με όλη την προσοχή σας, τότε μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό, δεν θα κερδίσετε τίποτα αν κάνετε πολλά σετ τυχαία και χωρίς προσοχή.

 
ΨΩΝΙΣΤΕ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ AMAZON ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ:

 
 

Χρησιμοποιώντας βάρη:

Τα βάρη είναι ωφέλιμα καθώς σας παρέχουν την αντίσταση που χρειάζεστε για να γίνει η άσκηση σωστά. Όμως, μην χρησιμοποιήσετε βάρος που θα κάνει την άσκηση σας πολύ δύσκολη.



Η άσκηση πρέπει να είναι ομαλή για την πλάτη.

Το βάρος που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει, κάνοντας 12 επαναλήψεις, να καίει τους μυς του σώματος σας.


Προσθέτοντας βάρος σταδιακά θα σας κάνει πιο δυνατούς μακροπρόθεσμα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Απλοί τρόποι για να καταπολεμήσουμε φυσικα την τριχοπτωση

-
Πρόωρη εμμηνοπαυση - Τα πολλά γεγονότα πίσω από την πρώιμη και πρόωρη εμμηνοπαυση – Τι ρόλο παίζουν

-
Τί είναι η γλουτενη; Τί σημαίνει όταν λέμε πως κάποιος έχει αλλεργια στη γλουτενη, ποιες τροφες την έχουν

-
Συμπλεγμα βιταμινων Β - Ποιες είναι οι τροφες που τις περιλαμβάνουν, τι προκαλεί η έλλειψή τους







 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η