Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Έχετε σκεφτεί να κόψετε το τσιγαρο για την υγεια σας; Οι καλύτεροι τρόποι για να σταματήσετε το καπνισμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Γιώργος Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια σας εάν καπνίζετε είναι καλό να προσπαθήσετε να κόψετε αυτή τη συνήθεια. Ωστόσο, λέγεται ευκολότερα από ότι γίνεται. Οι περισσότεροι καπνιστες δυσκολεύονται πραγματικά να τερματίσουν αυτή τη συνήθεια γιατί νομίζουν πως απλά μπορούν να το περιορίσουν ή να το κόψουν μόνοι τους. Όταν προσπαθείτε να κόψετε το καπνισμα οι περισσότεροι γιατροι και ψυχολογοι συνιστούν να διατηρείτε την αυτοεκτίμηση σας, τη δύναμη θέλησης και να έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας πως θα τα καταφέρετε. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να ακολουθήσετε, όταν αποφασίσετε να κόψετε την επικίνδυνη αυτή συνήθεια:

Μείνετε αποφασισμένοι
Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα που απαιτείτε να λάβετε για να τερματίσετε το κάπνισμα είναι να παραμείνετε αποφασισμένοι.
Μπορείτε να κόψετε αυτή τη εθιστική συνήθεια μόνο αν είναι αποφασισμένοι να το πράξουν.
Σκεφτείτε να διακόψετε το τσιγάρο όλο το χρόνο και να κάνετε ένα σχέδιο.
Σκεφτείτε τα οφέλη του τερματισμού καπνίσματος, τους κίνδυνους από το κάπνισμα και το ποσό των χρημάτων που θα πρέπει να ξοδέψετε για να τακτοποιήσετε διάφορες ασθένειες που θα συναντήσετε λόγω του καπνίσματος.
 


Οι επιπτώσεις του καπνίσματος
Κατανοήστε ότι το κάπνισμα μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία.
Είναι σοκαριστικό αλλά είναι αλήθεια ότι
πολλοί θάνατοι οφείλονται σε ασθένειες που σχετίζονται με το κάπνισμα.
Οι επιπτώσεις του καπνίσματος στην υγεία είναι πραγματικά σοβαρές.
Γνωρίζετε ότι οι ενήλικες καπνιστές μειώνουν από τη ζωή τους 14 χρόνια;
Κόβοντας το τσιγάρο μπορείτε πράγματι ζήσετε περισσότερο.



Προετοιμάστε τον εαυτό σας
Δεδομένου ότι καπνίζετε για χρόνια τώρα, δεν είναι δυνατόν να τερματίσετε τη συνήθεια αυτή αμέσως.
Πρέπει να προετοιμάσετε τον εαυτό σας να κόψετε το κάπνισμα.
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να προετοιμάσετε τον εαυτό σας να κόψει το τσιγάρο. Πρώτον, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τους προσωπικούς σας στόχους.


Μιλήστε στην οικογένεια και τους φίλους σας
Εάν έχετε ήδη αποφασίσει να κόψετε το κάπνισμα, προσπαθήστε να μιλήσετε γι’ αυτό στην οικογένεια σας και τους φίλους σας.
Θα σας βοηθήσουν πολύ παρακινώντας σας και προσφέροντας σας βοήθεια και καθοδήγηση, κάθε φορά που αισθάνεστε χαμηλή αυτοπεποίθηση ή ότι παρεκκλίνετε από το στόχο σας.
 
Βοήθεια για να σταματήσετε το κάπνισμα
Κόβοντας το κάπνισμα σίγουρα δεν είναι μια απλή διαδικασία.
Θα αντιμετωπίσετε πολλές δυσκολίες αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να τερματίσετε το κάπνισμα, για παράδειγμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: 

- ψυχολογική θεραπεία,
- θεραπεία νερού,
- θεραπεία αντικατάστασης νικοτίνης,
- παστίλιες νικοτίνης,
- ρινικό σπρέι νικοτίνης,
- αυτοκόλλητα νικοτίνης,
- χάπια,
- τσίχλες νικοτίνης,
- εισπνευστήρες νικοτίνης και πολλά άλλα.
 
Μην παρεκκλίνετε από το στόχο σας
Κάνετε ό, τι χρειάζεται για να παραμείνετε στο στόχο.
Μόλις έχετε ξεκινήσει την αποστολή να κόψετε το κάπνισμα, προσπαθήστε να το τηρήσετε.

 
Λόγοι να κόψετε το κάπνισμα:
Διατηρείστε μια λίστα με τους κινδύνους για την υγεία σας που μπορείτε να επηρεαστείτε λόγω καπνίσματος.

Ορισμένες από τις σοβαρές ασθένειες που μπορεί να συναντήσετε εξαιτίας του καπνίσματος περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
 
- Ασθένεια των ούλων
- Ροχαλητό
- Ασθένεια του θυρεοειδή

- Διαβήτης

- Καρδιακές παθήσεις

- Επιβλαβείς επιπτώσεις στις αρθρώσεις και τα οστά

- Κατάθλιψη

- Κακή αναπνοή
 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η