Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Οι βιταμινες στη σύγχρονη διατροφη ως απαραιτητο συστατικό για την καλή υγεια μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστασία Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Οι βιταμινες συνήθως βρίσκονται στα ζωα και τα φυτα και ονομάζονται ως απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την υγεια μας.

Πρέπει να αναπληρώνονται τακτικά για μια καλύτερη υγεια προκειμένου να διατηρηθεί το σώμα μας υγιες και να υπάρχει η σωστή λειτουργία όλων των οργάνων του σώματός μας.

Η λέξη «βιταμίνες» προέρχεται από την έννοια «ζωτικής σημασίας αμίνες» καθώς πίστευαν ότι οι ουσίες αυτές ήταν οι αμίνες.

Είναι ουσιώδες οι βιταμινες για την υγεια και το ανθρώπινο σώμα ώστε να έχει μια επαρκή ποσότητα των απαραίτητων αυτών θρεπτικών ουσιών. Επιτρέπουν στο σωμα μας να είναι υγιες και υποστηρίζουν ένα αριθμό σωματικών λειτουργιών.

Μερικά χαρακτηριστικά των βιταμινών.
Οι περισσότερες από τις διαθέσιμες βιταμίνες έχουν τεχνητή σύνθεση.

Υπάρχουν κυρίως δύο ποικιλίες βιταμινών - οι υδροδιαλυτές βιταμίνες, και οι λιποδιαλυτές βιταμίνες.
Ορισμένες από τις βιταμίνες συνθέτονται στο σώμα.


Ορισμένα στοιχεία του συμπλέγματος βιταμινών Β συνθέτονται στο γαστρεντερικό. Κάποιες βιταμίνες καταστρέφονται εν μέρει και άλλες αποβάλλονται μερικώς. Ορισμένες βιταμίνες αποθηκεύονται στο σώμα όπως οι λιποδιαλυτές βιταμίνες που αποθηκεύονται σε υποδόριους ιστούς και στο ήπαρ και οι υδροδιαλυτές αποβάλλονται σε μια ορισμένη ποσότητα την οποία δεν χρειάζεται ο οργανισμός ενώ έχει ήδη κρατήσει την ποσότητα εκείνη που χρειάζεται.

Οι βιταμίνες είναι κατάλληλες να κάνουν το έργο τους, έστω και αν παρέχονται σε μικρές ποσότητες. Συνεπώς, οι βιταμίνες είναι ουσιώδεις και σε ποσότητες πολύ μικρές.


Αναγκαιότητα της τακτικής πρόσληψη βιταμινών
Έχετε προσπαθήσει ποτέ να εντοπίσετε την αιτία των περισσοτέρων παθήσεων σας, πριν να κανονίσετε μια συνάντηση με τον γιατρό σας;

Η πιο συνηθισμένη απάντηση τείνει να είναι ένα μεγάλο όχι. Για τους περισσότερους από εσάς, η αβιταμίνωση προκαλεί τα περισσότερα από τα προβλήματα που μπορεί να μας κάνει να υποφέρουμε για μέρες.

Στην πραγματικότητα, η αβιταμίνωση μπορεί να οδηγήσει σε έναν αριθμό πιθανών παθήσεων. Επομένως, είναι σκόπιμο να συμπεριλάβετε μια γενναιόδωρη ποσότητα βιταμινών στη διατροφή σας καθημερινά.


Κάποιες βιταμίνες ή κάποιες ποσότητες βιταμινών δεν μπορούν να παρασκευαστούν από το σώμα άμεσα.

Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να λάβετε μια γενναιόδωρη ποσότητα βιταμινών είτε με τη διατροφή σας είτε με τη μορφή σε κάψουλες πολυβιταμινών.


Η διαδικασία της απορρόφησης των βιταμινών εξαρτάται συνήθως από τη πρόσληψη τροφίμων. Κατά συνέπεια, είναι προτιμότερο να ενσωματώσετε ουσιώδη βιταμίνες στη διατροφή σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να σκεφτείτε τον εαυτό σας ως κανονικό άτομο αντί για έναν ασθενή.

Σε περίπτωση, που έχετε πολύ χαμηλή πρόσληψη σε  βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής μπορεί να είναι απαραίτητο να σας χορηγηθούν καθώς το σώμα σας έχει ανάγκη από βιταμίνες ακριβώς όπως έχει ανάγκη από πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη.



Μερικά στοιχεία σχετικά με τις βιταμίνες
Τώρα, ας γνωρίσουμε μερικά ακόμα στοιχεία σχετικά με τις βιταμίνες.

- Πολύτιμες βιταμίνες χάνονται στην διαδρομή από το περιβόλι στο πιάτο σας.

- Βεβαιωθείτε ότι δεν καταψύχετε για πολύ καιρό το φαγητό σας καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια ενός αριθμού θρεπτικών ουσιών.

- Η έκθεση στο φως, τη θερμότητα και γενικότερα το μαγείρεμα μειώνει περαιτέρω τη θρεπτική αξία των βιταμινών.


- Μεγάλο ποσοστό των νοικοκυριών αποτυγχάνουν να έχουν μια αρκετά καλή ποσότητα των απαραίτητων βιταμινών που απαιτούνται από το ανθρώπινο σώμα.


- Έρευνες δείχνουν ότι οι περισσότερες παθήσεις μπορεί να προκληθούν από ανεπάρκεια βιταμινών ή ανεπάρκεια αμινοξέων, ανόργανων αλάτων και άλλα θρεπτικά συστατικά.


- Ο ανθρώπινος οργανισμός κάνει χρήση των τροφίμων για την παρασκευή δομικών στοιχείων και για προμήθεια καυσίμων.


- Με τα χρόνια και τη φυσική φθορά του οργανισμού, του σώματος και των οργάνων μας δεν αποδίδουμε πλέον όπως όταν είμαστε σε νεαρή ηλικία, το δέρμα μας δεν δείχνει το ίδιο, πονάνε τα κόκκαλά μας κ.ά. Οι βιταμίνες προλαμβάνουν τη φυσική γήρανση όλων των οργάνων του σώματός μας.



Καταλήγοντας, και σύμφωνα με τα παραπάνω θα πρέπει να έχετε αντιληφθεί τη βαθύτατη σημασία μιας ισορροπημένης δίαιτας.
Καθώς χρειάζεται να είναι πλήρης σε βιταμίνες, ανόργανα άλατα και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Παρόλο που μπορεί όμως να παίρνουμε αρκετές βιταμίνες από τα τρόφιμα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μας εμποδίζουν να πάρουμε την ποσότητα ή την ποιότητα των βιταμινών που χρειάζεται το σώμα μας. Γι’ αυτό και οι βιταμίνες σε συμπληρώματα είναι αρκετά αναγκαίες.

Θα πρέπει όμως να ακολουθούμε τους κανόνες και να συμβουλευόμαστε γιατρούς ή ομοιοπαθητικούς που είναι ειδικοί στην πρόσληψη αυτών των βιταμινών και συμπληρωμάτων αλλιώς μπορεί να κάνουν τελικά κακό και όχι καλό στην υγεία μας.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Έχετε σκεφτεί να κόψετε το τσιγαρο για την υγεια σας; Οι καλύτεροι τρόποι για να σταματήσετε...

-
5 τρόποι για να διατηρήσετε σε καλό επίπεδο την υγεια σας και να παραμείνετε σε φόρμα

-
Θεραπεύστε τον εαυτό σας με το Πιλατες – Η ασκηση Πιλατες στην υπηρεσία της υγειας μας

-
Ποιες βιταμινες σε συμπληρωματα χρειάζονται περισσότερο οι γυναικες – Πού μπορούν να βοηθήσουν
 

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η