Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Αγαπημένα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μικρά τεχνάσματα για να βοηθήσουμε τα παιδια να τρώνε περισσότερα φρουτα και λαχανικα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Δεν είναι εύκολο πολλές φορές για τα παιδια να τους αρέσουν κάποια υγιεινα γευματα που περιέχουν φρουτα και λαχανικά.


Οι μητερες κυρίως γνωρίζουν πόση δουλειά απαιτείται για να πείσουν τους μικρούς μας φίλους πότε, πώς και τί είναι υγιεινό για να τρώνε.


Φρουτα και λαχανικα;





Η πιο δύσκολη πρόκληση καθώς σκέφτονται μόνο γλυκα, παγωτα, σοκολατες, αναψυκτικα, πιτσα και τηγανητες πατατες!



Πώς μπορούμε να τους πείσουμε να τρώνε υγιεινά;

Πώς μπορούμε να τους κάνουμε να αποδεχτούν την υγιεινή διατροφή στα πιάτα τους, με τη θρεπτική αξία που θα τους βοηθήσει στην ενηλικίωση και την ανάπτυξη;


Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η πιο αποτελεσματική μέθοδος είναι να τους πούμε ιστορίες και να τις παρουσιάσουμε όσο πιο όμορφα μπορούμε στο φαγητό.



           


Όσο πιο χρωματιστά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά τόσο περισσότερο είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.


Χρησιμοποιήστε το αυτό με την τοποθέτηση ενός ουράνιου τόξου στο πιάτο του παιδιού σας.



Δείξτε του πόσο όμορφα είναι τα χρώματα και ανακαλύψτε παιχνίδια, όπως το «ποιός θα βρει τα πιο χρωματιστά φρούτα ή λαχανικά».




Εξηγήστε τους ότι το μπρόκολο και το κουνουπίδι είναι, στην πραγματικότητα, λουλούδια.


Και δείξτε τους πόσο όμορφα είναι.



Θα ενθουσιαστούν να ξέρουν πως κάποια λουλούδια τρώγονται.




Αν οι σαλάτες φρούτων δεν είναι ακριβώς η γεύση τους, προσθέστε κάτι τραγανό.


Όπως καρύδια, φιστίκια, αμύγδαλα σταφίδες, καρύδα.



Κάτι από αυτά σίγουρα θα τους αρέσει.




Τα σάντουιτς δεν χρειάζεται να είναι βαρετά!


Εκτός από ντομάτες, αγγούρια, πιπεριά και σαλάτα προσθέστε, για μια πινελιά πρωτοτυπίας.


Μια φέτα μπανάνα, λίγο φυστικοβούτυρο ή μια λεπτή, αλλά τραγανή, φέτα σέλινο.




Τους αρέσει η πίτσα;


Τότε, προετοιμάστε τη μαζί στο σπίτι, με φυσικά συστατικά, αλεύρι ολικής αλέσεως, λαχανικά, τυρί και κρέας από ασφαλείς πηγές.



Στο τέλος, προσθέστε μερικές φρέσκες ντομάτες, φρέσκο αλεσμένο πιπέρι, φρέσκα μανιτάρια ή ακόμα και ανανά.




Θέλουν να φάνε παγωτό;


Προετοιμάστε στο σπίτι ένα φρέσκο χυμό από φρούτα.



Ρίξτε το στις ειδικές φόρμες για γρανίτες (μπορείτε να τα βρείτε σε υπεραγορές). Βάλτε τα στην κατάψυξη. Όταν αρχίζει να παγώνει, καρφώστε ορισμένες οδοντογλυφίδες σε κάθε κύβο και σε λίγες ώρες θα έχετε την πιο υγιή και αστεία γρανίτα παγωτό που έχετε δει.




Ακριβώς το ίδιο πράγμα μπορείτε να κάνετε αν τα παιδιά σας δεν θέλουν να πιουν νερό.


Ετοιμάστε παγάκια από φρέσκο χυμό φρούτων και βάλτε τα στο ποτήρι τους με το νερό.



Τα παιδιά θα διασκεδάσουν περιμένοντας τα παγάκια να λιώσουν και παρατηρώντας, την ίδια στιγμή, ότι το νερό που πίνουν γίνεται πιο χρωματιστό και γευστικό!




Ένα αστείο σνακ;


Κόψτε σε λεπτές ράβδους ένα καρότο, ένα μήλο, ένα σέλινο και μπρόκολο (επιλέξτε οποιοδήποτε τραγανό φρούτο ή λαχανικό) και στη συνέχεια προσθέστε λίγο μέλι, σαν σάλτσα.



Θα το τραγανίσουν με ευχαρίστηση.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Γνωρίζετε πραγματικά τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος γονιός; Ποια είναι η ιδανική ηλικια; Είστε πραγματικά έτοιμοι για να γίνετε γονεις;

-
Γίνετε μια δημιουργική μητερα και κερδίστε χρόνο για την οικογενεια σας

-
Φυσικές υγιεινές επιλογές για τις γυναικες ώστε να διατηρήσουν μια καλή φυσική κατάσταση, με νου και σωμα υγιή

-
Είστε εγκυος; Εφαρμόστε το πιλατες και θα σας βοηθήσει πάρα πολύ, αρκεί να είστε προσεχτικες

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η