Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μπορείτε να κάνετε μια σωστή διαιτα-διατροφη ακόμα και όταν είστε σε διακοπες για να μην βάλετε κιλα που δύσκολα θα χάσετε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Νάντια Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας μπορεί να είναι απαραίτητο, αλλά κανείς δεν θέλει να ακολουθήσει στις διακοπες ένα πρόγραμμα διατροφης και διαιτας. Όσο σκληρά και αν προσπαθείτε, θα σας είναι δύσκολο να τηρήσετε μια σωστή διαιτα-διατροφη και μάλιστα μπορεί να παραδοθείτε σε διάφορους πειρασμούς.

Μπορεί να παραγγείλετε ένα παγωτο ή να φάτε πάρα πολλά τηγανητα, μόνο και μόνο επειδή έχετε διάθεση για παρτι και για διασκεδαση.

Ωστόσο, εάν θέλετε να απολαύσετε τις διακοπες σας και να μην πάρετε βαρος, μπορείτε να επιλέξετε υγιεινα τροφιμα. Παρακάτω δίνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές πώς να κάνετε διαιτα στις διακοπες σας.



Σημεία που πρέπει να θυμάστε:

- Μπορείτε να πακετάρετε μερικά υγιεινά προϊόντα στο ψυγειάκι σας και να τα γεμίσετε με πάγο.
Με αυτό τον τρόπο, θα είστε σε θέση να αποφύγετε λιπαρά προϊόντα και να απολαύσετε θρεπτικά είδη διατροφής σε καθημερινή βάση. Έτσι, μπορείτε να πακετάρετε κρακεράκια, γιαούρτι, σάντουιτς και φρούτα, όταν πηγαίνετε στο προορισμό σας.


- Όταν φτάσετε στο ξενοδοχείο, ζητήστε να σας αφαιρέσουν το μίνι μπαρ από το δωμάτιο που έχετε κάνει κράτηση.

Επίσης, εάν το ξενοδοχείο προσφέρει ευρωπαϊκό πρωινό προτιμήστε φρούτα, πρωτεΐνες και δημητριακά.


- Να θυμάστε πάντα να τρώτε μόνο όταν αισθάνεστε πεινασμένοι.

Ποτέ να μην τρώτε πάρα πολύ φαγητό, αν το ξενοδοχείο όπου μένετε για τις διακοπές σας σερβίρει φαγητό σε τακτά χρονικά διαστήματα, τότε, αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Με αυτό το τρόπο δεν θα συσσωρεύσετε περιττά κιλά.




- Αντί να έχετε γεύματα τρεις φορές την ημέρα, διαιρέστε τα γεύματα σας και καταναλώστε μικρότερες μερίδες γευμάτων (σχεδόν 6 φορές την ημέρα).

Μην τρώτε ορεκτικά, όταν βρίσκεστε σε διακοπές και να θυμάστε να μην παραλείψετε ούτε ένα γεύμα.



- Το μεσημεριανό σας πρέπει να είναι απλό, επίσης.

Μπορείτε να φάτε σαλάτες και πρωτεϊνικά τρόφιμα.



- Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε στις διακοπές είναι να αποφεύγετε την υπερβολική κατανάλωση τροφής κατά τη διάρκεια της νύχτας.


Κατά τη διάρκεια της νύχτας ο οργανισμός δεν καίει θερμίδες τόσο γρήγορα όπως συμβαίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Μην φάτε ψωμί λίγο πριν τον ύπνο.

Φάτε ψάρια και λαχανικά στο δείπνο σας.


Αν έχετε ήδη δεσμευτεί με ένα διαιτητικό πρόγραμμα τότε θα πρέπει να προετοιμάσετε το σώμα και το μυαλό σας, πριν φύγετε για διακοπές.


- Αποφύγετε τα έτοιμα φαγητά.


- Επιλέξτε πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων κάθε μέρα.


- Περπατήστε όσο το δυνατόν περισσότερο, τώρα στις διακοπές.


- Απολαύστε το πρωινό σας λίγο νωρίτερα και επιλέξετε απλά φαγητά.


- Πιείτε άφθονο νερό κατά την έναρξη των γευμάτων. Βοηθά στην αποφυγή πειρασμών.


- Κάθε φορά που τρώτε φαγητό, να θυμάστε να το μοιράζεστε με έναν φίλο ή μέλος της οικογένειάς σας. Έτσι, δεν θα παραφάτε.


- Αποφύγετε τα τηγανητά όπως τις τηγανιτές πατάτες. Μπορείτε να επιλέξετε στην θέση τους λαχανικά στον ατμό ή ψητή πατάτα.


- Δεν χρειάζεται να φάτε όλα τα τρόφιμα που σερβίρονται στο πιάτο. Υπενθυμίστε στο σερβιτόρο να αφαιρέσει τα τρόφιμα που μπορούν να προκαλέσουν αύξηση βάρους.


Δεν είναι δύσκολο να παραμείνετε πιστοί στη δίαιτα σας ενώ βρίσκεστε σε διακοπές.

Μπορείτε να σκέφτεστε ότι πρόκειται για ένα δύσκολο έργο. Χρειάζεστε κάποιο αυτοέλεγχο και την ανάγκη να επιλέγετε υγιεινά προϊόντα κάθε φορά που αισθάνεστε πεινασμένοι. Μπορείτε επίσης, να ικανοποιήσετε τις παρορμήσεις σας, και να φάτε φαγητά που σας αρέσει κατά καιρούς, αλλά να θυμάστε να τα τρώτε σε περιορισμένες ποσότητες.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Χάστε βάρος, κάντε καυσεις λιπους με τη διαιτα γκρειπφρουτ περιορίζοντας και την ορεξη σας

-
Ακολουθώντας μια διαιτα - διατροφη με χαμηλους υδατανθρακες σαν τρόπο ζωής

-
Επιλέγοντας μια διαιτα - διατροφη χαμηλη σε λιπαρα μειώνουμε το λιπος στο σωμα μας και έχουμε μια πιο υγιη ζωη

-
Μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες μπορεί να χτίσει ένα υγιη και πανέμορφο σωμα

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η