Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Επιλέγοντας μια διαιτα - διατροφη χαμηλη σε λιπαρα μειώνουμε το λιπος στο σωμα μας και έχουμε μια πιο υγιη ζωη
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Νάντια Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας μια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρα διαιτα - διατροφη συμβάλλει στη διατήρηση της σιλουετας μας αλλά και της βέλτιστης υγειας μας. Δεν είναι απαραίτητο να τηρήσουν μια χαμηλή σε λιπαρα διαιτα μόνο όσοι είναι παχυσαρκοι.

Υγιες δερμα και μαλλια, σωστή θερμοκρασία σώματος και καλή ανάπτυξη των ορμονων είναι μερικά από τα οφέλη μιας χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρα διατροφης.


Τα βασικά  
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι:


- Μία τυπική, μοντέρνα, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά διατροφή δεν είναι μια μη-λιπαρά διατροφή.

- Περιορίζει την κατανάλωση
ακόρεστων λιπαρών οξέων και κορεσμένων λιπών καθώς αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων με την αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης.

- Μια διατροφή χαμηλή σε λιπαρά είναι διαφορετική για διαφορετικούς χρήστες ανάλογα με τον επιδιωκόμενο στόχο.

- Όχι μόνο ένα χαμηλό σχέδιο διατροφής σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, αλλά βελτιώνει επίσης τη γενική σας υγεία.




Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται:

- Τρόφιμα που περιέχουν ακόρεστα λιπαρά: γλυκά, κρακεράκια, πίτες, μπισκότα, δημητριακά, τηγανητές πατάτες, πατατάκια, κέικ και κρέας.

- Τρόφιμα που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά οξέα:
γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το βούτυρο, κρέμα γάλακτος, τυρί και αυγά.

-
Ηπρόσληψη ζάχαρης θα πρέπει επίσης να μειωθεί.

Τι μπορείτε να τρώτε;
Μπορείτε να απολαύσετε
αβοκάντο, ελιές, ξηρούς καρπούς και σπόρους.

Έλαια όπως το
κανόλα και το λινέλαιο δεν βλάπτουν. Η ρέγγα, το σκουμπρί και ο σολομός είναι καλές πηγές ωμέγα-3 λιπαρώνοξέων. Μπορείτε επίσης να απολαύσετε γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά όπως είναι το αποβουτυρωμένο γάλα, γιαούρτι, τυρί με χαμηλά λιπαρά, και το τυρί cottage.

Το κρέας μπορεί να προστεθεί σε πολύ μικρές ποσότητες στο διαιτητικό πλάνο κόβοντας και απομακρύνοντας τα λίπη. Μπορείτε να συμπεριλάβετε
άπαχα κομμάτια αρνιού, χοιρινού και βοδινού κρέατος. Ενσωματώστε ποικιλία από φρούτα, λαχανικά, και δημητριακά στη διατροφή σας, δεδομένου ότι είναι πολύ πλούσια θρεπτικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Πώς μια Δίαιτα Χαμηλής Περιεκτικότητας σε Λιπαρά Δουλεύει;
Ένα πρόγραμμα διατροφής χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και σας ανακουφίζει από τα συμπτώματα της χολολιθίασης και δυσπεψίας.
Τα λίπη παρέχουν τις διπλάσιες θερμίδες ανά γραμμάριο, σε σύγκριση με τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες. Επιπλέον, δίαιτες υψηλές σε λιπαρά μπορεί να οδηγήσουν σε υψηλή χοληστερόλη.

Οι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά δίαιτες έχουν συνήθως χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά αλλά υψηλή σε φυτικές ίνες και
περιλαμβάνουν βρώμη, φρούτα, φασόλια, λαχανικά και υγιεινές πηγές πρωτεϊνών όπως είναι τα πουλερικά χωρίς πέτσα, άπαχο κρέας και ψάρια που βοηθούν στην ελαχιστοποίηση των κορεσμένων λιπών και της χοληστερόλης. Παρέχουν 50-60% των θερμίδων από υδατάνθρακες, 20-25% από πρωτεΐνες και το υπόλοιπο από τα λίπη. Από το συνολικό λίπος που καταναλώνεται σε θερμίδες, ούτε καν το 10% μετατρέπεται σε κορεσμένα λίπη.

Συμβουλές μείωσης της πρόσληψης λίπους
Όταν επιλέγετε τρόφιμα:

- Να μαθαίνετε για τα τρόφιμα από την ανάγνωση της ετικέτας - αγοράστε μειωμένη περιεκτικότητα λιπαρών, χωρίς λιπαρά και προϊόντα με χαμηλά λιπαρά.

- Επιλέξτε
ψάρια, πουλερικά και άπαχο κρέας – με περιορισμό αυτών σε περίπου 150-200γρ/ημέρα.

- Απολαύστε χωρίς λιπαρά ή
χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά προϊόντα για επάλειψη και τυριά.

Όταν προετοιμάζετε το φαγητό:

- Αφαιρέστε το δέρμα από τα πουλερικά και κόψτε το ορατό λίπος.

- Ψήξτε σούπες, βραστά, σάλτσες και αφαιρέστε όλο το σκληρό λίπος πριν από την κατανάλωση.

- Ψήστε, βράστε ή ψήστε στο φούρνο τα κρέατα για να λιώσουν και να φύγουν τα λίπη.

- Αποφύγετε τα τηγανητά

- Αντί να χρησιμοποιείτε σάλτσες με βάση την κρέμα, το βούτυρο ή το τυρί, γαρνίρετε τα μαγειρεμένα λαχανικά με βότανα/μπαχαρικά και χυμό λεμονιού.

- Δοκιμάστε κρεμμυδάκια φρέσκα, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά γιαούρτι στις πατάτες φούρνου και αποφύγετε τη ξινή κρέμα.

Όταν τρώτε έξω:
Δοκιμάστε απλά προετοιμασμένα φαγητά, σαλάτες με ελαφριά ντρέσινγκ και με χαμηλά λιπαρά, μη-κρεμώδη επιδόρπια. 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες μπορεί να χτίσει ένα υγιη και πανέμορφο σωμα

-
Φρουτοφαγια – Πώς είναι, τι περιλαμβάνει; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για διαιτα

-
Χάστε ή διατηρήστε το βάρος σας με μια «φρέσκια» διαιτα-διατροφη χωρίς επεξεργασμενα τροφιμα

-
Γιατί είναι καλύτερο να επιλέξω μια διαιτα με συνδυασμούς τροφων; Ποιοι είναι οι συνδυασμοί που λειτουργούν;


 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η