Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Πώς θα ανεβάσετε εντελώς φυσικά το ανοσοποιητικο σας σύστημα για το καλό της υγειας σας μένοντας μακριά από γριπες και κρυολογηματα της εποχής και γενικά μακριά από αρρωστιες
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πόσο δύσκολο είναι για την υγεια μας να αποφύγουμε να κολλήσουμε μια γρίπη ή τα κρυολογήματα της εποχής όταν όλοι έχουν κολλήσει γύρω μας;

Πολύ δύσκολο, ιδιαίτερα όταν κινούμαστε συνεχώς σε κλειστούς χώρους με πολύ κόσμο.

Χρειάζεται για να ανεβάσουμε το ανοσοποιητικο μας σύστημα
να έχουμε «φορτώσει» τον οργανισμό μας με βιταμινες και ιχνοστοιχεία τα οποία θα θωρακίσουν την υγεια μας όσο το δυνατόν περισσότερο.

Επίσης, θα πρέπει να αποφεύγουμε και όλα αυτά όπου αποδυναμώνουν τον αμυντικό μας μηχανισμό.
 

Ποια είναι αυτά που αποδυναμώνουν τις άμυνες του οργανισμού μας; 



Όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα δημητριακά, τα αναψυκτικά και η ζάχαρη και όλα τα προϊόντα που τα περιέχουν.

Είναι μια διατροφική βόμβα για τον οργανισμό όπου του προκαλεί πολλές διαταραχές.  



Τα εμβόλια δεν βοηθούν καθόλου στην άμυνα του οργανισμού.
Είναι πλέον ξεκάθαρο πως τα εμβόλια δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνουν. 


Η αντιβίωση όταν ήδη έχουμε κάποιο είδος λοίμωξης.
Μειώνει τη φυσική άμυνα του οργανισμού και δεν βοηθάει καθόλου να καταπολεμηθεί μια λοίμωξη. Και μόνο αυτά αν μειώσετε ή αφαιρέσετε, είναι αρκετό για να μην μειωθεί κι άλλο η άμυνα του οργανισμού.  Μην ξεχνάμε πως θα πρέπει να διατρεφόμαστε σωστά και όσο το δυνατόν πιο υγιεινά και αμέσως μετά να πάρουμε κάποιες παραπάνω βιταμίνες και συμπληρώματα. Γιατί αν δεν διατρεφόμαστε σωστά, καμιά βιταμίνη ή συμπλήρωμα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη σωστή διατροφή.   

Με τι όμως μπορούμε να αυξήσουμε κι άλλο την άμυνα του οργανισμού μας;      

Μη παστεριωμένο βιολογικό γάλα από ζώα όπου έχουν τραφεί με χόρτα και άλλα φυσικά λαχανικά.
Το οργανικό γάλα περιέχει πολλά φυσικά βακτήρια τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την άμυνα του οργανισμού μας. Περιέχει βιταμίνη Α, ψευδάργυρο και φυσικά ένζυμα τα οποία είναι πολύ χρήσιμα για τον οργανισμό μας. Το παστεριωμένο γάλα συχνά δημιουργεί προβλήματα αρθρίτιδας, δερματικές αλλεργίες, κράμπες και διάρροια. Καλύτερα όμως να αποφύγετε γενικότερα το αγελαδινό γάλα καθώς υπάρχουν έρευνες που δείχνουν υψηλά επίπεδα χημικών.     


Πρωτεΐνη ορού γάλακτος από ζώα όπου έχουν τραφεί με χόρτα και άλλα φυσικά λαχανικά.
Αυτό είναι το αμέσως επόμενο αν δεν έχετε πρόσβαση σε οργανικό γάλα. Μπορείτε να πάρετε όλα τα οφέλη του. Με αυτή την πρωτεΐνη μπορείτε να καταπολεμήσετε όλα τα κρυολογήματα και τις γρίπες καθώς περιέχει βήτα γλυκάνες και ανοσοσφαιρίνες οι οποίες προστατεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και υποστηρίζουν τις φυσικές διαδικασίες αποτοξίνωσης του οργανισμού.      


Τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το κεφίρ.
Είναι γεμάτα από φιλικούς μικροοργανισμούς όπου μπορούν να ισορροπήσουν το εσωτερικό σας εκοσύστημα και να δυναμώσουν το ανοσοποιητικό σας.
Προτιμούμε και εδώ το βιολογικό και μη αγελαδινό ως το καλύτερο. Άλλα παρόμοια όπου βοηθούν εξίσου το ίδιο είναι το νάτο (γιαπωνέζικο πιάτο όπου φτιάχνεται από σόγια), κιμτσί (κορεάτικο πιάτο όπου φτιάχνεται από λαχανικά τουρσί και καρυκεύματα), μίσο (γιαπωνέζικο πιάτο όπου φτιάχνεται από σόγια), τέμπε (από Ινδονησία φτιαγμένο με σόγια), λάχανο τουρσί και άλλα τουρσιά, γιαούρτι χωρίς ζάχαρη κυρίως βιολογικό και όχι αγελαδινό, και ελιές. Όλα αυτά παράγουν φιλικά βακτήρια στα έντερα και έχουν ισχυρές ευεργετικές επιδράσεις στο ανοσοποιητικό σύστημα και την άμυνα καθώς παράγουν αντισώματα  που είναι κατά των παθογόνων μικροοργανισμών.  


Βιολογικά αυγά από κότες όπου έχουν τραφεί με γρασίδι και φυσικά λαχανικά.
Ιδιαίτερα τα ωμά αυγά είναι φανταστική πηγή από υψηλή ποιότητα θρεπτικά συστατικά όπου πολλοί έχουμε έλλειψη όπως υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και λιπαρά. Εφόσον έχετε επιλέξει μια πολύ καλή πηγή για τα βιολογικά αυγά σας, δεν χρειάζεται να φοβόσαστε τη σαλμονέλα.    


Βιολογικό βοδινό και βιολογικά εντόσθια από ζώα όπου έχουν τραφεί με χόρτα και άλλα φυσικά λαχανικά, χωρία καλαμπόκι και σιτηρά.
Αυτό το βοδινό περιέχει υψηλές ποσότητες βιταμίνης Α, Ε, ωμέγα 3 λιπαρά, βήτα καροτίνη, ψευδάργυρο και λινολεϊκό λιπαρό οξύ. Ιδιαίτερα το λινολεϊκό λιπαρό οξύ είναι πέντε φορές περισσότερο στα βοδινά που έχουν τραφεί με χόρτα παρά στα υπόλοιπα ζώα που έχουν τραφεί με σιτηρά, και αυτό ανεβάζει σημαντικά το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Προσοχή στα ζώα που έχουν τραφεί με βιολογικά καλαμπόκια που μπορεί να είναι γενητικά τροποποιημένα.  


Βιολογικές καρύδες, βιολογικό λάδι και βιολογικό γάλα καρύδας.
Εκτός του ότι ανεβάζουν τον μεταβολισμό και βοηθούν στον θυρεοειδή αδένα, η καρύδα και τα προϊόντα της είναι πλούσια σε λαυρικό οξύ το οποίο μετατρέπεται σε μονολαυρίνη. Η μονολαυρίνη είναι το πραγματικό συστατικό που έχει βρεθεί στο μητρικό γάλα το οποίο δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα των βρεφών που θηλάζουν. Πολλές είναι οι έρευνες που έχουν τεκμηριώσει πώς το λαυρικό οξύ ενισχύει την ανοσία. Ανήκει στην μεσαία αλυσίδα των λιπαρών οξέων και διαταράσσει ουσιαστικά τις μεμβράνες των λιπιδίων των οργανισμών που μας προσβάλουν. Το καλύτερο βιολογικό λάδι καρύδας είναι το βιολογικό, που δεν έχει υποστεί επεξεργασία, δεν έχει χρησιμοποιηθεί χλωρίνη για τη λεύκανση, είναι χωρίς θερμική επεξεργασία ή χημικές ουσίες και μη γενετικά τροποποιημένο.    


Τοπικά βιολογικά λαχανικά από μικρούς παραγωγούς, μεγαλωμένα χωρίς χημικά και ψεκάσματα.
Τα βιολογικά λαχανικά πρέπει να είναι φρέσκα, και να τα καταναλώνετε ωμά. Έτσι περιέχουν πολλές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία και ένζυμα που είναι αντιοξειδωτικά και πολύ θρεπτικά για τον οργανισμό μας.      


Βιολογικά μούρα
Ιδιαίτερα τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι ιδιαίτερα αντιοξειδωτικά. Τα άγρια μούρα ιδιαίτερα είναι σαν θρεπτικέσ βόμβες για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Περιέχουν ισχυρά φυτοχημικά όπως τις ανθοκυανίνες όπου είναι και οι χρωστικές ουσίες που δίνουν στα μούρα το χρώμα τους. Σημαντικό επίσης είναι πως δεν ανεβάζουν ιδιαίτερα τον γλυκαιμικό δείκτη καθώς είναι αρκετά χαμηλότερα σε ζάχαρη από άλλα φρούτα.     


Μανιτάρια
Τα Μανιτάρια δυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα καθώς είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Β, ασβέστιο και άλλα μέταλλα. Τα Μανιτάρια αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της δομής της γης. Τα Μανιτάρια (ιδιαίτερα το Ρέισι, το σιτάκε και το μεϊτάκε) περιέχουν ισχυρές ενώσεις που ονομάζονται βήτα-γλυκάνες  όπου είναι γνωστές ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Οι βήτα-γλυκάνες συνδέονται με μακροφάγα και άλλους δεσμευτές των λευκών αιμοσφαιρίων, όπου ενεργοποιούν αντιμολυσματικούς μηχανισμούς.      


Χλωρέλλα
Η χλωρέλλα είναι ένα μονοκύτταρο φύκι του γλυκού νερού. Δρα ως ένα αποτελεσματικό μέσο αποτοξίνωσης δεσμεύοντας τις τοξίνες όπως ο υδράργυρος, και τα αποβάλει από τον οργανισμό μας. Είναι η χλωροφύλλη του που το κάνει τόσο ισχυρό, όπου βοηθά στην επεξεργασία του οξυγόνου, καθαρίζει το αίμα και προάγει την ανάπτυξη και την επιδιόρθωση των ιστών.         


Πρόπολη
Η πρόπολη είναι η ρητίνη που παράγει η μέλισσα. Είναι ένα αντιμικροβιακό ευρέως φάσματος από τα πιο σημαντικά.Η πρόπολη είναι επίσης η πιο πλούσια πηγή σε καφεικό οξύ και απιγενίνη, δύο από τις πιο σημαντικές φαινολικές ενώσεις που βοηθάνε στην ανοσολογική αντίδραση.    


Τσάγια
Το τσάι γενικά βοηθάει πολύ στο ανοσοποιητικό σύστημα. Δύο από τους καλύτερους τύπους τσαγιών που βοηθούν πολύ ενάντια στους μικρο-εισβολείς είναι το μάτσα πράσινο τσάι (γιαπωνέζικο) και το τσάι τούλσι (ινδικό). Το μάτσα όπως και όλα τα πράσινα τσάγια είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες και σε κατεχίνες. Οι κατεχίνες σε έρευνες που έγιναν έδειξαν 25 με 100 φορές πιο ισχυρές από τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες C και Ε. Το μάτσα τσάι έχει 17 φορές παραπάνω τα αντιοξειδωτικά των άγριων μούρων και 7 φορές περισσότερα από τη μαύρη σοκολάτα. Το τούλσι τσάι προέρχεται από βασιλικό και χρησιμοποιείται εδώ και χιλιάδες χρόνια από την Αγιουβέρδα ιατρική στην Ινδία. Δεν έχει μόνο πολλά αντιοξειδωτικά, αλλά και πολλαπλά θετικά οφέλη για την υγεία, υποστηρίζει την υγεία του ανοσοποιητικού, τη μνήμη, την καρδιά και την όραση.            


Σκόρδο
Το σκόρδο είναι εξαιρετικά ευεργετικό για το ανοσοποιητικό μας, διότι προσφέρει αντιβακτηριδιακή, αντιιική και αντιμυκητική προστασία. Ένα από τα καλύτερα πράγματα είναι πως οι ιοί και τα βακτήρια δεν μπορούν να αντισταθούν, σε αντίθεση με τα κοινά αντιβιοτικά. Για τα καλύτερα δυνατά οφέλη πρέπει να τρώγεται ωμό και φρέσκο, καθώς τα συστατικά του καταστρέφονται μέσα σε μια ώρα από τον καθαρισμό του. Περιέχει αλισίνη, ένα συστατικό που είναι αντικαρκινικό. Μειώνει τη χοληστερόλη, την αρτηριακή πίεση, μειώνει τον κίνδυνο θρόμβωσης του αίματος και τις πιθανότητες για εγκεφαλικά επεισόδια. Μειώνει την ομοκυστείνη, αποτρέπει το τσίμπημα εντόμων και κρατάει μακριά τα τσιμπούρια και τα κουνούπια.       


Εχινάκεια ή Εχινάτσια
Αρχαιολόγοι βρήκαν πως την χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι περισσότερο από 400 χρόνια για τη θεραπεία λοιμώξεων και πληγών. Το θεωρούν ένα φυσικό φάρμακο για όλα. Κυρίως χρησιμοποιείται από τον 18ο και τον 19ο αιώνα ως φυσικό αντιβιοτικό. Περιέχει κυρίως πολυσακχαρίτες (ανεβάζουν το ανοσοποιητικό), γλυκοπρωτεΐνες, αλκαμίδες, αιθέρια έλαια, φλαβονοειδή.       


Αστράγαλος 
Ο αστράγαλος χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή κινέζικη ιατρική εδώ και χιλιάδες χρόνια. Προστατεύει τον οργανισμό ενάντια σε λοιμώξεις. Έχει αντιβακτηριδιακή προστασία και είναι αντιφλεγμονώδες. Είναι αντιοξειδωτικό, ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από τους ιούς, τις γρίπες, τα κρυολογήματα.    


Αγιόκλημα και χρυσάνθεμα 
Πολύ καλά αντιιικά.     


Ανδρογράφης 
Πολύ καλό αντιιικό και βοηθάει στις φλεγμονές.     


Γλυκόριζα 
Ρυθμίζει τις φλεγμονές με την αύξηση της παραγωγής φυτικών στεροειδών από τα επινεφρίδια. Βοηθάει πολύ το ανοσοποιητικό μας σύστημα ακόμα και όταν αντιμετωπίζει έντονα συμπτώματα γρίπης.      


Κουρκουμάς 
Ανεβάζει γενικά το ανοσοποιητικό μας σύστημα λόγω της υψηλής αντιοξειδωτικής ικανότητάς του. Είναι 5 έως 8 φορές πιο ισχυρός από τις βιταμίνες C και Ε.      


Ρίγανη 
Περιέχει ροσμαρινικό οξύ, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Μια κουταλιά της σούπας ρίγανη έχει την αντιοξειδωτική ικανότητα ενός μέτριου μήλου.         


Κανέλα 
Είναι ισχυρά αντιμικροβιακή. Έχει βρεθεί να σκοτώνει ακόμα και Ε κόλι και πολλά άλλα ισχυρά βακτήρια. Έχει πολλές αντιφλεγμονώδεις ενώσεις.          


Γαρίφαλα 
Περιέχει ευγενόλη. Βοηθάει πολύ σε όλους τους πόνους και ιδιαίτερα στον πονόλαιμο στις γρίπες και τα κρυολογήματα. Έχει επίσης αντιφλεγμονώδεις δράση.    

Ενσωματώστε στη διατροφή σας ορισμένες από αυτές τις τροφές καθημερινά και όχι μόνο θα αποφύγετε τις γρίπες και τα κρυολογήματα της εποχής, αλλά παράλληλα θα βελτιώσετε αισθητά και τη γενική υγεία του οργανισμού σας.  


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:  

Χυμοι και θεραπειες τους για την καλή υγεια μας και για να μπορούμε φυσικά να προλάβουμε ή να αντιμετωπίσουμε πολλά ανεπιθύμητα συμπτώματα

Τα οφέλη για την υγεια σας αν βάλετε τη Γιογκα στο καθημερινό σας πρόγραμμα – Πώς μπορεί να γίνει και τι μπορεί να μας δώσε

Καροτενοειδη τροφες: Τι είναι τα καροτενοειδή τροφιμα; Τι κάνoυν στην υγεια και στο σώμα μας; Που βρίσκονται;

Τι είναι η Καλεντουλα; Πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι για την υγεια μας και πού συνήθως μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε;

Τι μπορούμε να κάνουμε για τον πονο της πλατης ώστε να καλυτερέψει η υγεια μας και να σταματήσουμε να πονάμε  

Αλλεργια στα φιστικια – Πόσο επικίνδυνη είναι για την υγεια εκείνων που την έχουν και τι πρέπει να προσέχουν


            
       

 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η